Kings Quest - Quest for the Crown VGA
Kings Quest - Quest for the Crown VGA - náhled

Někteří z vás hráčů venku jste mohli by dívat se na jméno producenta a myslet, Nah, královské hledání bylo udělané Sierra - každým člověk

...

Apple Panic Recenze

Je to velmi zajímavý aby vyhrabal nějaký dlouhý-zapomenutý titul který ukazuje se být hodně veselé zábavy a vysoce zábavný. Rozvažování že tato hra vyšla pro PC v roce 1982, nemůžeš moc očekávat od technické strany hry, ale návyková hra byla kouzelná přísada her z toho éra (něco, co producenti dnes pokračují v zapomínání více a moreoften, bohužel). Kdybys byl hledající jednoduchý ale vyzývavá hra, vy přišli k správnému místu.Apple panika je typický člen tak zvaného - ův pasti-em - up - ův žánr, který přišel k životu s počítačovými hrami jako Heiankyo Alien a vesmírná panika. Tyto dvě hry měly nějaké rozdíly. Heiankyo Alien měl shora dolů pohled a vy jste museli vykopáte díru a potom naplnit je jednou cizince padl uvnitř jich. Na druhé straně, vesmírný panika uváděla pohled ze strany, a vyplní díru s cizí uvnitř udělaly cizí pád dolů (a možná zdrcující úder další cizinec po cestě). Třebaže málo známý dnes, vesmírný panika byla úplně první platformní hra vůbec kdy, a má historický vliv na svět hraní. Nicméně, tam není žádná skákající schopnost.Slavný osel Kong by byl první hra aby představila nás k více klasického ' jump'n'run - ův platformního stylu.- ův past-em - up - ův žánr stal se víc oblíbený u pozdějších her jako strouha běžec.

Jak vy můžete pravděpodobně hádat jménem, Apple panika je klon vesmírné paniky. Nicméně, namísto cizinců, vy bojujete více humorných zlých jablek. To bylo také mezi prvními panikou klony aby objevily se na domácích počítačích. Třebaže nic než pouhý klon, tato hra byla si jist, že první svého druhu na PC a byla právě tak veselá zábava jak jeho koncepční předchůdce. stroje arkády měla lepší schopnosti tehdy, ale, jak již zmíněný, Apple panika dařila se uchovat naprostý návykový hry.

Každá úroveň má šest platforem s náhodnou směsí žebříků. Vy ovládáte rolníka který buď vykopá díru nebo plní je s jeho lopatou. Nepřátelé pohybují náhodně skrz úroveň a můžeme padnout do díry. Jednou uvnitř díry, musíte udeřit je s vaší lopatou aby srazit je dále díru. Jakmile vy vyčistíte úroveň, další bude pilněji, s rysy víc obtížných nepřátel.

Tam jsou nějaké věci které byste měly vědět nebo budou učit se / se dozví při hrající). Především, nemůžeš hloubit jámu na nejnižší platformě. Vy můžete přerušit kopání vy jste začali, ale nebudete schopní přejít na druhou stranu semi - dug díra. Nepřátelé, nicméně, může přejít na druhou stranu díry a naplníme díru pokud to není kompletní. Jednou nepřítel má trabli, další nepřátelé nemohou přejít na druhou stranu to. Jestli vy nesrazíte je, oni budou se vyšplhají na díru a plnit to. Vy můžete plnit díru sebe použití lopaty znovu na existující díře. Jestli vy začnete kopání a nepřítel jde, vy se podaříte úplně kopat díru a zachytit to. Nicméně, jestli dva nepřátelé přijdou ihned, jen jeden bude chycený ve vašem kopání zatímco další dosáhne vás, a my všichni víme co se stane jestli zlé jablko dosahuje vás.

Obyčejná jablka jsou zničená jakmile vy srazíte je, ale později tvrdší nepřátelé se objeví to vyžaduje hlubší pád. Toto je udělané vykopá díru které jsou svisle se seřadili. Delší pád, více bodů, které vy dostanete. Vy můžete propadnout díry bez následků, i když vy seřadíte všechny pět děr. Jestli nepřítel udeří na dalšího nepřítele, oba jsou zničení. Tímto způsobem vy můžete zničit tvrdší nepřátele nebo dokonce tři nepřátele najednou (jestli dva z nich jsou dole). Nicméně, toto ne- pracuje jestli pád není fatální pro padající nepřítele (význam že jestli tvrdší nepřítel padá dolů jen jednu podlahu a ne- umírá, to nezabije jeho kámoše to bylo procházení dole). Nezkoušejte udeřit na nepřátele sebe - vy nejste Marioa a vy nejste čelní nějakých rozkošných hrdliček; tato jablka jsou bídná! Oni musí všechno mají postaráno a to je nelehký. Vy máte omezené množství času pro každou úroveň a jestli vy ztratíte život, časovač neresetuje, ale všichni nepřátelé dělat, a to může být moc frustrující jestli vy ztratíte život a tam jsou jen pár jablek levých. Naštěstí, vy dostanete víc než dost času na to dokončit každou úroveň. Ještě, to brzo stává se moc tvrdé. Jestli strouha běžec nebyl vyzývavý dost pro vás, tato hra může být schopen poskytovat výzvu vy jste hledali.

CGAOVA grafika a několik krátké nápěvy jsou si jistí víc než uspokojování pro 1982. Kdy vy ztratíte život, hra změní rovné uspořádání přepínáním až do čtyř jiných barev, tak nenechávejte toto překvapení vy. Nicméně, vy budete potřebovat nějaký čas na to přizpůsobit se ovládacím prvkům a herním mechanismům, protože posun a použití lopaty může být klamavý, zvlášť když použití akčního spínače znovu před kopáním končí a rolník začíná doplňování dírunebo theconstant pohyb rolníka. Tyto věci nejsou nevalný problém; vy jen potřebujete několik hry aby zvykly si na je.

Tak, nejste - li obrácený pryč moc starou hrou, jistě budete mít nějakou veselou zábavu s tímto. Milenci podobných her neudělají chybu. Kromě toho, neměli byste být zde především kdybys nebyl hledající jednoduchou a návykovou zábavu. Teď jít a dostat je zlá jablka!

Užívej Numpad šípy aby pohybovaly rolníkem a SPACE jak akční spínač. Tiskněte přestávku aby pozastavila se hru.

Rok vydaní: 1982

Vydali: Br?¸derbund Software, Inc.