Rags to Riches - The Financial Market Simulat
Rags to Riches - The Financial Market Simulat - náhled

Vy jste dostali peníze vaším rodiči (Bohem žehnat jejich dávající srdcím) se kterým můžete otevřít vaši moc vlastní kancelář a začít vydě

...

Xenocide Recenze

Xenocide je zajímavá kombinace 3D prvního osoby střelce, 2D platformy a také 3. osob shora dolů her. Zatímco hra není průkopnický v žádný jednom z stylů hry to užívá, to je kombinace která dělá herní zajímavá a drží hráče na jejich prstech.

Příběh není tak docela důležitý v hrající hře ale já dej to Vám v každém případě. Cizinci vaše útok domácí planeta a má v úmyslu aby měla celé planetární obyvatelstvo k obědu, doslova.Cizinci obývaný každý ze tří měsíců které obíhají vaši planetu a používají je jako základy z které zahájit útok a jak jídlo sklízející rostliny které zpracují - ův maso ' oni předloží z planety. Je na tobě zničit základny na každém z měsíců před cizí' chutí maže planetární obyvatelstvo.

Hra se skládá z tří stupňů (jeden pro každý měsíc) každý s čtyřmi úrovněmi. První úroveň každého stupně vyžaduje řízení vznášedlo skrz čelní sklo-cákající obrovské cizí hmyz a ničící skalních útvary aby mohly dosáhnout dokovací platformy. Vy můžete použít vaše omezené zbraně vznášedla aby odstřelilo cokoliv nastoupí do vaší cesty. Samozřejmě, že budete mít jen jisté množství paliva aby dokončila práci.

Kdy vy dosáhnete dokovacího zálivu na konci rovný jednoho vy jste transportovaní do podzemní jeskyně. Úroveň jeskyně je první z dvou platformních postranních-rolovacích úrovní střelce. V jeskyni cíl je aby našel pět bomb těchto by měly být potřebný, aby zničili měsíc kdy vy nakonec uděláte to do bio - lab v úrovni čtyři. Některý z bomb jsou docela dobře skrytý a, samozřejmě, tam je mnoho kreatur a nastražená výbušnina která bude bránit vašemu postupu. Vy budete užívat jetpack létat kolem jeskyně a bude ozbrojený s laserem a nějakými granáty. Jestli váš jetpack vyčerpat paliva, že vy zemřete. Tam jsou malý počet tankujících stanic umístěných skrz jeskyni kde nemůžeš jen tankovat ale také znovu naplnit vaši akcii munice.

Kdy vy jste našli všechny pět bomb v jeskyni musíte pak najít vycpávku přepravce který vezme vás k podzemnímu jezeře které je podstatnější vstup do bio - lab. Jezera jsou hemžící se kreaturami a plný pastí. Vaše kyslíkové nádrže nemohou vyčerpají zásobu vzduchu nebo vy zemřete. Znovu vy jste ozbrojení s laserem a granáty. Cíl je aby našel vstup do bio laboratoře ale je tam mnoho zamčených hranic ve způsobu, jak. Musíte najít klíče k hranicím. Právě tak v jeskyni, tam jsou stanice kde vy můžete naplnit znovu vaše kyslíkové nádrže a znovu naplnit vaši munici.

V úrovni čtyři vy jste dosáhli laboratoře a muset najít váš průchod bludištěm cizích obývaných místností aby zasadily bomby které zničí měsíc. Úroveň čtyři je kde hra přepíná z platformního módu do shora dolů módu. Musíte najít váš průchod místnostmi aby lokalizovaly předurčené pumové stránky umístění a zasadit bomby. Kdy všechny pět bomby jsou zasazený varovný alarm spustí. Vy máte omezené množství času aby dosáhlo zařízení přepravce, otočení to na a stojí na vycpávce před měsícem exploduje.

Dvě nové zbraně jsou představené v úrovni čtyři; pozemní miny a plamenomet. Také, ne-so - small splést standardní laserové zbrani se začne používá. Zdá se zdi bio - lab jsou zhotovené z nějakého zrcadlícího materiálu protože laser výstřely se odrazí zcestná a dveře a jsou právě tak smrtelný pro vás kdy oni dělají. Zapomínání že, já jsem zabil já sám mnohokrát předtím, než já jsem přišel na kloub tomu. To také dělá pro nějaké zajímavé možnosti v střílení kolem rohů.

Tam vy máte to. Tři stupně s čtyřmi úrovněmi každými. Samozřejmě každá odpovídající úroveň dostává postupně obtížnější v každém následném stupni. Vy začnete každý stupeň s třemi životy. Nějaké úrovně budou obsahovat extra život který může být vyzvednutý jestli nalezený.

Xenocide nemá chránit význačný rys ale hra automaticky bude chránit sám kdy měsíc je zničený. Co to znamená je to, že hráč musí zopakovat každý stupeň ze začátku dokud oni nedosáhnou cíle ničení měsíce.Následující že, kdy - ův pokračovat s herní ' volbou je vybraný, hra začne na prvním stupni pro který měsíc není zničený. Důležitá nóta:Jestli - ův nová hra - ův volba je vzatá ušetřená hra bude vymazala. Vy můžete jen mít jednu hru aktivní současně (pokud vy neokopírujete herní složku).

Xenocide promíchává styly hry dost dobře, aby držet hru ze stává se vrtání. Úroveň potíže je rozumná; přinášení hráče z docela snadného stupně jednoho k vyzývavý inscenuje tři. Poslední úroveň v každém stupni byl vyprojektovaná a ohromný způsob jak zabít cíl toho stupeň hry. Herní vývojáři udělali dobrou volbu v dodávající mapě k bio - lab v stupni jednom ale ne pro stupeň dva a tři. To dává hráče úvod do konceptu rovného designu a potom zvyšovat rovnou potíž a herní délku kreslením na hráčích mapování schopností a paměti. Nějaký hráči mohou dostat frustrovaný s muset spustit znovu stupeň mnohokrát před měsícem je zničený a příště šetřit stavu zápasu v tenise je dosažený. Chystám se dát Xenocide příděl tři a doporučení všichni ti, kdo těšili se z Thexder/mega mužského stylu her nebo /DarkSpyre stylu železné rukavice. Jiné úrovně Xenocide ponese nějakou podobnost ke každý z těch her.

Při použití klávesnice během hry vy budete chtít použít číslo vycpávku (přinejmenším někdy) řídit sebe. Řídící šípy pracují dobře pro povýšence/pokles a levá strana/právo ale je tam několik času v hře kde musíte pohybovat sebou úhlopříčně nebo přejít k znovu získat důležitou položku. To může jen být dosažený s 1,3,7,9 klíče na číselné vycpávce.

Odkazová karta má nějaké užitečné rady o tom jak uspět v hře. Poslední stránka odkazové karty má mapu Bio - Lab z prvního měsíce.

Vy budete potřebovat aby stáhli příručku aby prošla ochranu proti kopírování kdy vy vystartujete hru. Xenocide užívá "typ v Xth slově z Xth linky ze stránky X" stylu ochrany proti kopírování.

Xenocide běží pokuta v DOSBOX. Žádné modifikace k standardům by měl být nezbytným. Běžte XENO.BAT začít hru. Jako já jsem uvedl nahoře, jestli vy začnete novou hru vaši ušetřenou hru bude vymazala. Vy můžete zabránit toto okopírovat herní adresář před začínající novou hrou. Hra automaticky zjistí nejlepší video režim a způsobilost zvukové karty. Tam je SOUBOR README v herním adresáři který vysvětluje jak spustit Xenocide při prvořadý k specifickému videu a konfiguraci zvukové karty.

Vydali: Micro Revelations, Inc.