Traders - The Intergalactic Trading Game
Traders - The Intergalactic Trading Game - náhled

Traders je hezký málo M.U.L.E. klonujte. To nemusí být nejlepší, ale zpět kdy já jsem byl děcko, já jsem hrál tyto hry pro hodiny s mými

...

Wizards Castle, The Recenze

My počáteční dojem, když jsem vstoupil do bludiště který je tyto 1981 plazení žaláře, byl méně než pozitivní — textový-dobrodružný formát viděl mnoho úhlu a splést, ale má vždy na jeho srdce bylo o zkoumání a dobrodružství. Tak kdy já si uvědomuji, že Wizard- ovo hrad byl v podstatě Rogue - style plazení žaláře kolem náhodně-vygenerované mapy, já jsem byl malý jsem týkal se. Nicméně, já rychle jsem uvědomil si Wizard- ovo hrad je daleko od vodnaté textu-verze ASCII hry. Při daleko od toho být úžasný, to je hra nečekaně který mohl poskytovat několik hodin pevné zábavy, dvacet osm lety po jeho vydání.

Osnujte

spiknutí stěží mohlo jste víc generický — nedávno-zesnulý kouzelný Zot vytvořil silnou kouli ( koule Zot, jak herní nazývá to). To skrytý někde uvnitř jeho věže, která je naplněná pastmi, poklady, a monstra všech druhů. Vy, odvážný dobrodruh, jsou aby šli dovnitř, zabít monstra, krást kouli, a zbohatnout postupem času. To nesmí vyhrát žádné body pro originalitu nebo šikovnost, ale opravdu není to tak špatné. Jakmile vy dostanete se do hry, vy uvědomíte si, že na tom nezáleží co vy zkoušíte dostat — klišééd spiknutí je tak zakořeněný v dobrodružných hrách vy ihned cítíte celý pohon že vy budete potřebovat. Po tom všem, jaký důvod vy potřebujete další než šanci na to zabít monstra a najít vzácné poklady?

Hra

Wizard- ovo hrad je neuvěřitelně jednoduchý, dokonce standardy textových her: Jen první dopis příkazu je čtený, tak N bere vy sever, S berete vy jih; M předkládá mapu, a tak dále. To bere několik málo minut aby učilo se / dozvědělo se příkazy, ale s liberálním použitím H(elp) klíče, brzo příkazy přijdou reflexivně, velmi zrychlující hru. Tam jsou skoro žádné popisy a jen čtyři druhy místností. Většina hry středí kolem chůze napříč každou 8 - by - 8 pokojovou podlahou, boj (nebo vyhne se) monstrům, a znovuzískání artefaktů které vám dovolí přežít časté-smrtelné efekty uvězněných knih a hrudí, do nakonec znovuzískání koule ofZot v úrovni 8. Hra je jednoduchý a dělá dostat opakovaný — to stává se nudný muset pročesávat 512 místnosti aby našly personál který dovoluje vám postupovat. Také zájem je že mnoho, jestliže ne nejvíce, položek (bazénů, knih, a hrudi) to plní hrad zasadit ohavné poškození na vás namísto pomáhání Vám. S chudým štěstím, hra může rychle zavřít dokonce nejsilnější swordsdwarf.

Jeden zajímavý bod je herní základní znakový- systém vytvoření, s rysy závodů, pohlaví, a schopnosti. Ačkoli nakonec rozdíly jsou zanedbatelné, to je hezký dotek aby zvýšil faktor ponoření. Toto přinese nám co udělalo tuto hru opravdu mající cenu hraní: detaily. Jak vy potulujete se po hradu, cvoklém letu skrz místnosti, vzdálené výkřiky se ozývají skrz haly, a vůně pražicí masa závanů napříč vaším nosem. Kouzelné bazény náhodně změní váš znakův závod a sex, a málo knih které ne- slepý vás nebo lepí se na vaše ruce kloníte se ke komické. Málo detailů jako je tyto inklinovat k pomáhat držet úšklebek na vaší tváři, dokonce když vy jdete pro pátý čas napříč podlahou 3 kvůli skrytý teleporters rozptýlený napříč hradem.

Celkem, třebaže jeho další vlastnosti nemusely být tak ohromný, to je veselá zábava, podivná hra s mnoha duchem. Herní-rozbíjející se události jako jsou slepota a hlavní smysl opakování inklinuje k podminovat hru požitku po dosahující páté úrovně, v specifické. Pro 1981 to byl silný titul, a to je jistě veselá zábava pro výběrové-vzestupné-and - play dobrodružství kdy vy máte několik málo minut. Bohužel, dokončit to vyžaduje daleko déle než váš zájem inklinuje k trvat, a tam není žádný chrání funkci.

To běží jen pěkný na XP. Jen otevřít soubor. Hra je téměř němý, ale na moc vzácné příležitosti dělá poněkud překvapivé zvukové znamení. Není žádná konfigurace potřebný pro to.

Rok vydaní: 1981

Vydali: International PC Owners