Dungeon Master
Dungeon Master - náhled

Hra, která vznikla dříve, než se mnozí naši čtenáři stihli narodit. Přesto je však stále skloňována jako bájná modla hratelnosti a zábavnost

...

Space Hulk Recenze

Když jsem poprvé slyšel o této hře já jsem byl ohromen: vy vedete skupinu pěchoty z první- perspektivy osoby. Vy bojujete s vaším průchodem hordami cizinců. Lepší než najaté zbraně! Vy máte větší obrazovku pro jeden vy aktuálně vedete a malé obrazovky kde vy vidíte vzhled dalších týmů-kamarádů. Mohl by být lepší?

Dobře to nebylo opravdu co doufám, že, ale hra je ještě nesrovnatelný. To je strategická hra s mnoha pečlivým plánováním namísto prvního- střílení osoby. Nic cizí od zkázy jen zdála se a herní trh právě chtěl být naplněný jeho klony. Tak, v hromotlukovi nemůžeš pobíhat volně. Každá úroveň je rozdělen v náměstích a to je ve skutečnosti vyprojektovaná stolní hra s hodně akce a adrenalinu.

Myslím si mou část hraní života byl ovlivněný se staršími stroji a hrami, tak pokaždé když já slyším slovní "prostor" já uvažuji o střílení hře s příběhem jako: Cizinci zaútočí na Zemi a vy sám může chránit to. Jen vy a nikdo jiný kromě tebe. Hromotluk se koná v budoucnosti kdy Země je pod Emperor a Terminators ve skutečnosti hledá cizí hrozbu pro zničit to předtím, než to je moc nebezpečné. A oni našli Genestealers, monstra která vypadají jako známá "cizí". Oni nestřílejí ale jsou moc rychlí, ošklivý a extrémně smrtící kdy oni dosáhnou vás. A mimo kurz, vy jste vždy převýšit počtem, cesta převýšila počtem.

Na začátku si můžete vybrat trénink, vesmírná hromotluka zvláštní misí nebo Deathwing kampaň. Ve volebním módu vy budete schopen vybrat si váš Terminators čas od času a každý z nich má zkušenost. Vaše skupina se skládá z pěti mužů max. V nějakých misích budeš mít dvě skupiny. Před každou misí, hádá co, rozprava. A bídnývypadající hoch říká vám všechno a bude povzbuzovat vás pro lásku k matce Zemi a náš mocný Emperor. V hrách takto, vždy pamatují si , že jediné, co stojí mezi nebezpečím a jistá smrt je - vy.

V bitvě tam je terminátorovy pohled obrazovky a plánovací obrazovky. V pohledu obrazovce vy uvidíte primární monitor (moc snadný aby všiml si, to je největší jeden), který ukazuje pohled na terminátor vy aktuálně vede. V horním - levém rohu je počet Terminators. V dalších čtyřech malých monitorech vy můžete vidět pohledy na další terminátory a jejich čísla. Právo-kliknutí na tyto monitory převádí vy v jejich tělu nebo vy můžete použít horké klávesy (F1 - F10, v závislosti na Terminators čísle). Levé strana-kliknutí na malé monitoru udělá že jedna střílet jeho zbraň, ale jen přímo. V sítu primárním vy můžete mířit s vaší směřující ke kterého se stává křížem-vlasy kdy vy můžete střílet. Posun je udělán s kurzorovými klávesami nebo s myší. Pohybujte ručičkou k okrajům hlavního monitoru a to se stane ručičkou která uvádí kterou směr vy budete pohybovat, pak levým stranou-kliknutím. Vlevo je malá mapa. Právo-kliknutí bere vy k plánovací obrazovce.

Vy strávit hodně času v plánovací obrazovce. Tam je mapa celé úrovně která je docela užitečná. Vy můžete dávat příkazy k další Terminators, tak vypracuje plán útoku. Nejdůležitější věc v hromotlukovi je FREEZE knoflík. Zatímco to je na čase zastaví se (jen na obrazovce mimo kurz) a vy můžete chytit váš dech a myslet co dělat. MRÁZ není stejná jako přestávka (to je dopisní P). Vy máte množství FREEZE času který se snižuje zatímco vy jste v FREEZE mód a zvyšuje zatímco vy jste v real - time módu, tak vy stále potřebuje být rychlý. Další důležitá věc je o váš Terminators: tam je Overwatch mód který může být obrácený o/u (standardu je na). V Overwatch módu vašich terminátorech jsou víc pečlivý, oni pohybují pomalu a jestli oni tuší nějaké /každé /žádné nebezpečí poblíž zastaví a čekat na monstrum přehlídkám nahoru. Oni ihned reagují na nějakou /každou /žádnou změnu v jejich pohledu a tak dále. Oni mohli dokonce prosit zničit zavřené dveře.

V plánovací obrazovce, horní - levý knoflík je pro Overwatch mód (zanechal-pravé kliknutí myší, všimnout si bodů kolem fotky terminátoru). Čísla z 1 - 5 jsou pro Terminators tak vy můžete kliknout na je bez pohledu pro ně na mapě. Dopisy kromě čísel jsou pro zbraně, které oni nesou. Nějaká zbraň může být podstatný pro nějaké mise tak vy budete potřebovat aby chránili jejich majitele za každou cenu. Pokud jde o další knoflíky, vy zjistíte sebe.

Hromotluk je tvrdý, zvláště na začátku. Hordy cizinců proti tvrdým mužům. Ve skutečnosti vy můžete bezpečné místo tvořit kde oni přijedou a držet je na chvíli, zatímco někdo končí s misijními cíli. Nedržte jedno místo pro příliš dlouho. Genestealers jsou moc chytrý. Budou skrývat se, útočný svobodný muži (budu jsem zmínil se o tom, že to je obeznámený s pokrýt vašeho muže) a jestli oni tuší že vy nepohybujete, vpadnou stovky do té doby, než vy jste zamítnout. Vaše zbraň může dokonce mačkat čas od času. Oni jsou také moc rychlejších pak vašich mužů. Overwatch je velmi užitečný, ale ne očekávat příliš mnoho.

Na konci, tato hra pravděpodobně si zaslouží nejlepší značku, zvlášť když vy pamatujete si kdy to bylo zveřejněné. Ještě, tam jsou nějaké volby (jako posun páru muže jako tým těsně na sebe navazující, přinejmenším já nenajdu to) to opravdu by mělo být zde, aby udělala vaši strategii lépe zatímco vy uděláte hromady toho, co-to-užívalo--be - alien. Nebezpečí přichází z každé strany vskutku. Na druhé straně, sám proti mnohem většímu nepříteli může dát vám skutečný adrenalin tok. Kdokoli měl rád cizince 2 (já mluvím o filmu) čekal na hru takto.

A nyní něco vy jste chtěli číst ze začátku: technické části. VGA grafika (co ještě) jsou v pořádku, ale zvuk je nad průměrem ( pro ně čas přinejmenším). Uslyšíte hlas vašeho velitele během rozpravy stejně jako výkřiky a komentáře váš Terminators. Výkřiky monster dokonce ne- by měl být diskutovaných. Všechno ostatní je udělaný aby předložit atmosféru. Monstrum může vidět vás z vzdálenosti a spěchu na vás, tak vy budete jen slyšet výkřik z melancholie před viděním toho. Je toto dost pro vás?

Má rada je zkusit to jestli vy jste akční fanoušek nebo kdybys měl dost mylného úsudku z vaší rodiny a známí a chtít ukázat je co jste vy zhotovený z šetřením svět v nemožné misi. Znovu, kdybys byl nadšený cizincem 2 nemůžeš splést s tímto. DLOUHO ŽIVÁ MATKA ZEMĚ!!!

Hra nemůže pracovat v XP, ale podařilo se mi hrát to hladce v Dosbox. Jestli každý člověk má starší stroj se staršími systémy, žádné starosti.

Vydali: Electronic Arts, Inc.