Lost Vikings, The - náhled

Co se stane kdy skupina zámořských průzkumníků je nasátý na obrovskou loď kosmickou zatímco mírumilovně lov v blízkém lese? Dobře, vy dos

...

Wizardry II - The Knight of Diamonds Recenze

Čarodějnictví II - rytířstva diamantů

pozadí

v roce 1982, Sir - Tech publikoval pokračování jejich dřívější senzační CRPG Wizardry. Jestli vy nemáte hraný že jeden, já vysoce doporučuji dávání dobrý starý Werdna lekci mučení před zařazením v hledání aby chránilo bývalému nádhernému městu Llylgamyn.

Grafika, kterou

They jsou úplně stejná jak v předchozí hře; není tam nic jiného aby bylo řečené o tom. Podrobně, toto znamená, že vy budete toulat se 3D bludiště tažené s prázdnými řádky, s bitvami reprezentovanými CGA obrazy monster a textu popisování událostí v bitvě.

Zvuk

There je ještě nic který mohl obtěžovat vás - ne dokonce jednotlivé zvukové znamení. Ne že já budou ohromený jestli tam jsem nebyl žádný, jak PC hudba v tom desetiletí bylo omezené na sluchové- hluky bodnutí.

Příběh

potom co vy jste porazili zlého kouzelníka Werdna a jeho bludiště bylo infiltrované, král Trebor stále objednal jeho vojáky aby střežili prázdné koridory a haly bludiště, jednoduše protože on stal se paranoičkou a jsem očekával jeho pozdního nepřítele vracení řízených kol při výjezdu ze zatáčky každou chvíli. Kdy on uvědomil si on nemohl nést stres, on zabil sebe, a četné strany bojovaly za korunu.

Navzdory moci být rozdělené mezi mnohými, město sám bylo tak silné, jak vůbec kdy. Personál Gnilda chránil to, a Gnilda byl silný bůh. Personál měl moc zajímavý obranný mechanismus: nikdo s násilnými myšlenkami proti městu mohl zadat to. Ale tam byl úlovek: co kdyby že zlo nebylo vnějšek? Jak možná, že bys mohl předpokládat, zatímco každý člověk v královské rodině měla moc práce vraždu navzájem pro trůn, někdo jiný měl moc práce vraždu je. A to hoch byl Davalpus. Jen princ a jeho sestra přežila útok na hradu, a oni věděli že oni mohou jen porazit Davalpus s personálem Gnilda. Bohužel, hrdina známé jako rytířstvo diamantů umístily to do nejtmavějších hlubin chrámu Gnilda věků předtím, a jestli někdo chtěl vzít to pak, které osobu musela nosit obrněné jednotky toho legendární rytíř. Princ dělal tak, a kdy finální konfrontace probíhala, Davalpus, jsoucí zlý černokněžník, proklínal hrad, který způsobil všechno vyhodit. Prince, zlý černokněžník a personál všechno zmizel. Pak Gnilda přišel dolů k smrtelníkům, a řeklo jim, že město budou levý bez ochrany do personálu je vrácený hlavní komoře chrámu z hloubi katakomby pod tím. Překvapivě, městští lidé vybrali, že vy znovu získat to.

Hra

nakonec, nejdůležitější aspekt všeho... Vy bude sestoupíte do hlubin šesti-rovných žalářů, ale není žádný způsob skákání úrovní (my všichni si pamatujeme výtah z předchozí hry, ne my?). Tam je další zajímavý fakt: tato čas každá úroveň bude stejně důležitý jako desátý jeden v zkušebních terénech šíleného absolutního vladaře. Budete muset zabít zvláštního monstrum - nebo šéfa, jestli my chceme mluvit v efektních MMO smluvních podmínkách - v každé úrovni, aby mohla získat položku z toho. Tyto položky bude požadavek pro dosahující poslední události.Ano, vy budete potřebovat aby sbírali celý Knight diamantů ' sady ' byla schopna se chopit personál. Mimochodem, monstra jsou tužší, ale naše kouzla jsou víc silné také - právě jako naše znaky, které my jsme dovezli z čarodějnictví 1, přímo? Samozřejmě! Já nemohu zdůraznit nedostatkový--znakového-generačního vydání čarodějnictví 2 dost. Nebudete schopná jednoduše hrát bez znaků opevněných v krveprolití prvního scénáře. Toto pravidlo platí pro třetí dosazení také, ale my pojednáme s tím později.

OK, tady je trochu který mohl by vzpružit vás: vy můžete chránit vaše hra v žaláři. Není třeba pro spěchání zpět k hradu se stranou pokaždé když vy chcete opustit. Tam je hodně také nových věcí, které vy  se setkáte s během divokých potyček s četnými hrůzami, ale já ne- nezbavím vás radosti odhalení. Jestli vy byste ne rád zápolit s hrou, pak vy najdete vynikající mapy a rekapitulace na síti, která mohla by zabránit vám před posíláním vaší strany na sebevražedné misi.

Shrnutí

dohromady, hra sám je dost bezmála takový jak první v sériích, s jen menšími změnami v hře. Já doporučuji tento k těm, kdo chtějí více čarodějnictví I. 4 z 5 bodů.

Rok vydaní: 1985