Where in the World is Carmen Sandiego Deluxe
Where in the World is Carmen Sandiego Deluxe - náhled

Unavený z otázek zeměpisu banálního stíhání? Dívající se pro něco je ve skutečnosti výzva? Pak tato hra plácá rukavici přímou ve vaší tvá

...

Where Time Stood Still Recenze

Kde čas zastavil se stále byl skutečný diamant kdy to zdálo se. Izometrický pohled na akční-dobrodružnou směs která následuje příběh asi čtyři lidi kteří náhodně najít sebe v zapomenuté části světa kde zřejmě čas zastavil se po miliony let. Takový příběh, který vy jste slyšeli (nebo vidění) mnohokrát, ale v době hra vyšla ještě to nebylo užívaný moc.

Po slavný " Velké útěk", Denton návrhy byly víc než schopný vytvořit další akční-dobrodružnou legendu se zlepšeným motorem, grafika a hra zvýšila k nové úrovni. Přirozeně hra bude připomene vám " Velký útěk", protože to má podobný zjev a hru. Tentokrát vy ovládáte čtyři lidi. Každý z nich má své vlastní schopnosti, osobnosti a vztahy s jinými. Budete muset vést je pečlivě skrz nebezpečí tohoto světem zapomenutého místa a dosáhnout bezpečí nudného světa.

Obecně, vy musíte prozkoumat okolní krajinu nález položky a jednat s útrapami. Vůdce (a pilot) je Jarret a je ta, který vy přímo kontrola. Jeho nyní nešťastní pasažéři jsou mladý pár Dirk a Gloria a Clive, Gloriin otec a bohatý obchodník - mohl bys říct, že to má trochu očekávalo. Každý znak má jeho vlastní schopnosti a může nést až do čtyř položek. Také, jejich vztahy mají vliv na hru. Ovládací prvky jen skládají se ze směrů a akční spínač který vy užíváte pro pálení nebo běžící (v závislosti na jste vy pohybující se). Tiskněte SPACE aby vstoupil do inventáře. Jestli položka může být viděný na obrazovce, pak vy můžete vzít to, ale vzít to jen když to je blízko. Jinak, znak může splést si. Také, znaky mohou unavit se, hladový, žíznivý...

Tam jsou nějaké problematické věci v této hře. Jestli vy běžíte, znaky mohou ztratit se a nemůže následovat vás. Také, malé průchody mohou být klamavý jak znaky mohou zpříčit se. Ještě, podaří se jim vyřešit kdy měli by vrátit se nebo tak nějak, ale oni mohou potřebovat několik sekund. Ale největší problém budou nedostatek chrání volbu. Toto znamená, že budete muset hrát hru úplně znovu jestli vy uděláte osudný omyl a toto hra je druh hry v kterém vás postupujete poučením z vašich chyb. Toto hra je staromódní jeden (to vystoupilo za staré platformy také), ale aspoň jeden chrání pozici by mohla by udělat všechno moc snadnější od toto není přesně jednoduchá akční hra. Na druhé straně, možná to ne - nechtělo být snadný od tehdy přežívající v zapomenutém světě je nelehký.

Třebaže tam jsou nějaký věci, které udělají tuto hru moc tvrdý a že velmi zvýšit čas potřeboval, aby tloukl tento a třebaže ne tak slavný jako nějaké další hry toho doba, není pochyb že tato hra je legendy jeden. Bohužel pravděpodobně jen nejvíce trpěliví hráči budou dařit se vypadnout, což dělá PC verze méně atraktivní. Proto tato verze nedostane nejvyšší značku, ale fráze "legendární" pobyty. Vysoce doporučený každému akčnímu-dobrodružnému fanouškovi.

Kdybys měly problémy procházení vstupní obrazovky výběru, užívat čísla na klávesnici a pak stlačit 0 aktivovat hru.

Rok vydaní: 1987

Vydali: Dentons