World at War - Stalingrad
World at War - Stalingrad - náhled

World za války - Stalingrad

jak vy můžete si představit, očekával jsem hodně z hry s tím titul. Zvláště od bitvy v Stalingradovi j

...

Warcraft Adventures - Lord of the Clans Recenze

Možná, že bys mohl pamatovat si slyšení o válečnictví Adventures; možná vy jste četli jeden z těch starých letáků vánice, čte o tom v herním časopisu nebo dokonce viděl přívěs na Starcraft CD. Původně to mělo být uvolněný kolem 1998, ale to byl zrušený. Zatímco pověsti řeknou, že toto byly protože tak zvaného "nízká poptávka po dobrodružném hrách", Billovi Roperovi řekla, že to byl kvůli kvalitním důvodům , že hra cítila datovaný ve srovnání s LucastArts' poslední hrou, prokletí opičího ostrova. Po hrající betě verzi programu já sám, chystám se muset souhlasit s Billem. Mohlo by jste lepší. A hodně lépe.

První věci, které nutili mě dělat si starosti s tímto hrou byla to, že animace byla udělaná animací Magic: Oni byli stejná společnost která udělala dva z těch neslavné, strašné legendy Zelda her pro Philipsa CD-I, stejně jako jedna jako I.M Meen. Nicméně, animace ve WA je dost dobrý, dokonce v detailu situacích, a pouze několik málo nutily mě krčit se, jako je člověk stráž na začátku. To vypadá jako animační Magic chtělo chodit s třeskem, přestože to byla jejich poslední práce ve videohry.

Jak možná, že bys byla hádala, hra koná se ve válečnictví vesmíru, po událostech válečnictví 2 a za tmavým portálem. Vy ovládáte otroka, orcish vězeň který byl zvednutý člověkem, Lord Blackmoore. Blackmoore zamýšlel použít otrok jak špion který by převzal kosatku armády pro něho přikázat. Otrok nicméně odmítá aby zradil jeho závod, tak Blackmoore se rozhodne provést jemu. Namísto čekající na úsvit, otrok rozhoduje že nakonec je čas uniknout, vrátit zpět k hordě a opět shledat klany aby bojovaly se spolkem znovu.

Hra následuje LucasArts styl dobrodružných her: Nemůžeš zemřít, nemůžeš se zpříčit a příkaz-rozhraní je podobný jeden na plném plynu a prokletí opičího ostrova. Hádanky jsou OK, a tam byla jen jedna hádanka kde já jsem byl musel se uchýlit k hádání řešení. Herní svět není že velký, ačkoli, a vy jen dostanete se navštívit hrst míst. A, na rozdíl od v LucasArts hrách, skript je moc suchý a humorless. Tam není moc mluvení, také, které zdá se jako odpad hlasového talentu jak oni má Clancya Brown (Kurgan z Highlander) jak hlas otroka.

Jako kdyby celková kvalita nebyla marná dost, tam je skutečnost, že to je beta verze programu. Tam je mnoho chyb a hmyzů kolem, z jednoduchých animačních chyb aby znily a řeč chybějící, situacím kde hra havárie jestli vy díváte se na něco v chybné cestě. Řez-scény také chybějí, a vypadá jako oni buď ne - nedostali všechny hlasy zaznamenalynebo hodně poddaných linek opravdu byly předpokládáno, že to bude toto nijaký, jak tam je hodně standardních odpovědí pro mnoho akcí. Například, dívá se na něco a on jde "já vidím nic zvláštního". Jezte něco a on říká "Not dokonce když já bych hladověl". Dotýkejte se něčeho a on myslí "Naaaw". Jeho téměř tak špatný jak v úniku z deliria. Zatímco to dělá expandovat tradici válečnictví, já opravdu nedovím se nebo působit společně znaky tolik jak byl bych chtěl. Já vychutnával odkazy na předchozí hry, a kdy hra ve skutečnosti dostala trochu zábavný, jako setkání skřítci, vidění jejich zázračných projektů (z letících prasat kuřatům jak komunikační zařízení) a otrok dělající onanii žert, Ilaughed ven hlasitý.

Celkově, hra dostává jen dva z pěti. Zatímco to vypadá a zní OK, hra je opravdu datovaný a nudný a není divu proč oni nikdy neuvolnili to. I když to nemá žádný betu aspekty, to ještě bude špatné. Jediný důvod aby hrál této je pro hodnotu zvědavosti.

Verze zde je odvětvená no - voice verze. Pro celou verzi (která je asi 600 megabajty), kontrolují ISO-CELLAR část fóra na tomto

Rok vydaní: 1998

Vydali: Blizzard Entertainment, Inc.