Silpheed
Silpheed - náhled

Já souhlasím s tím, že tato hra nemá moc nabízet z hlediska grafiky, ale holý na mysli že tato hra je stará hra. Skutečnost, že podařilo

...

Uninvited (Windows) Recenze

Recenze | Screeny


Jako já jsem zmínil se o v DOS recenzi nezvaný, remake Windows byl vázán dostat separátní vstup na Abandonia. Pět let oddělí dvě vydání, usnadnit všimnout si změn. Zatímco 1991 NES konverze uváděné viditelné změny k příběhu a hádankám, tato verze opustí je nedotčené, úplně zvýšení, na druhé straně, grafika, zvuk a rozhraní. Výsledek je pravděpodobně nejlepší nezvaný ještě.

Mající stejný předpoklad jak originál, tato verze ne - neměnila váš hlavní cíl, jak na NES, kde vy jste museli chránit vaši sestru. Po autonehodě, vy najdete sebe před hrůzostrašným viktoriánským sídlem, přehlížející pustou venkovskou krajinu. Vy ihned všimnete si vaší bratrovy nepřítomnosti, a předpokládat, že on šel dovnitř aby hledal pomoc. Naše zkušenost s hrami hrůzy a filmů říká nám pravděpodobně v tomto případě tomu tak není, a při hledání pro něho, vy odkryjete tmavou, záhadnou minulost pohřbenou v těchto pomezích sídla.

To není pravděpodobně příliš užitečný pro říct vám , že rozhraní je zbytek ICOM- ovo starého prvního- dobrodružného motoru osoby, za takovými hrami jak Shadowgate a Deja Vu - A noční můra splní se, protože nyní my jsme nabízení moc flexibilnější zkušenosti, jak často viděný ve Windows 3.X hry. Ano, my vidíme stejné rozdělení obrazovky do inventáře, popisu boxu, umístění boxu, hlavní grafika a akční menu, ale s velikou výhodou: Vy můžete organizovat vaši obrazovku v žádném případě vy přejete si. Vy můžete pohybovat grafickým oknem pod textovým rámečkemnebo inventářem ze zlevy dopravy; vy můžete expandovat inventář nebo popis napříč celou obrazovkou, a mnoho jiných kombinací. Vy můžete vidět nějaké příklady obrazovkového uživatelského přizpůsobení v 1., 4. a 8. obrazovka. Schopnost zobrazit text v jiných fontech a velikosti je také uspořádaný. Vy můžete najít stovky takové možnosti v specialitě>písmovém menu. Podle mého mínění, přepínání k plazícímu se fontu zesiluje účinek na atmosféru hráče.

Z hlediska grafiky a zvuku, nezvaný těšil se z velkých zlepšení. Fotografie z filmu byly totálně přepsané, někdy braní podivných úhelníků. Například, v hale, nemůžeš vidět levou zeď více, a obraz orla to bylo pověšený na to byl přesunout se do stěny přední. Objekty a detaily byly stylizované, nahrazování neživého a hranatého pocitu DOS verze. Teď, hra má cenu hraní jen pro malebné obrazy. Nicméně, není žádný overuse palet, vývojáři vybrán místo toho využívat to v zdrženlivosti, aby mohlo chytit pravý pocit , který zlověstné místnosti vetchého domu by měly.

Herní potíž vyzve dost pro vás uvážit čtení rekapitulace často. Každý člověk může uchopit všechny položky, které oni najdou po cestě, bez myšlení, ale mají na paměti že víc než polovina jich je nepoužitelná, a váš prostor inventáře je omezený. Většina hádanek vyžaduje aspoň jeden z jich, a to záleží na tobě rozhodnout se které, buď použití vzácných nápověd nezvaných dodávánebo skrz úvahu. Pozdější je těžké dělat, většinou protože některý z problémů, které vy chystáte se čelit nepatří naší realitě, a jsou vložení tam jen aby bránili vašemu postupu. Jediný čestný způsob jak řešit tyto legrační hádanky je přes dlouhé série pokusu a omylu, které mohlo by vést vás k rychlému konci hrám, kvůli herní časové mezi. Tak jestli vy jste čestný hráč, který odmítá všechny formy vnější pomoci, měl bys ozbrojit sebe s perem a papírem, a začátek svisle pojem vaše akce. Toto bude také užitečný později v hře, kdy vy budete sám proti nezměrnosti "labyrintu". Vskutku, to rozhodlo se trápit nás ještě jednou, po chytajícím Theseusovi společně s jeho " vážený příteli", minotaur, skoro 4000 let dříve, přežívající středověk jak bludiště trávy, a ukončení mučením hráčů nonstop od osmdesátých lét. Tentokrát přichází s hezkým výběrem zombií, jednooká monstra, a vzteklá zvířata. Kromě lokalit já jsem již zmínil se o, vy můžete také prozkoumat observatoř, kaple a nějaké podzemní jeskyně.

Pro druhou polovinu 1980s, nezvaný byla revoluční, s rysy vlečení-a-padání, přímá interakce s grafikou a skoro žádným psaním. Ale do roku 1993, jeho koncept stal se zastaralým, zvláště rozvažováním dějem. To je hezký dotek který můžete se učit / dozvědět se zajímavá fakta o téměř každém objektu v domě, význačný rys které mnoho dobrodružství postrádá dokonce dnes, ale celková zkušenost není uspokojující dost. Hra je navržená takovým způsobem, že to předpokládá, že vy chystáte se selhat vícenásobné časy v špatných oblastech. Tímto způsobem to vezme chvíli do té doby, než vy odhalíte nové kusy ze spiknutí. Ale jestli vy hrajete to správně, vy zjistíte tam není ve skutečnosti tajemství obklopující tohoto místa. Vy jste věděli, že pravděpodobně co se děje ze stručného popisu na další webové stránce, a jestli vy ne -, vy budete rozumět celé situaci z jediného zápisu v deníku. Nezvaný je část toho, co já mám rád volat naivní dobrodružství, hry které ne- vynikají v impozantních dějích a beroucích dechu otočeních událostí, místo toho směřují k poskytovat veselou zábavu pro oba hráče a vývojáře. Toto typ byl ještě populární brzo v devadesátýchletech, ale do roku 1993, silní hráči, jako sám v temném a Gabrieě Knightu, byl uvolněný na trh. Žánr by vyrůstal v následující letech, do prvního rozbitého meče, který podle mého mínění sloužilo jako model pro většinu pozdějších třetích- dobrodružství osoby. Ve srovnání s těmito klasikami, nezvaný nemá šanci.

Ještě, já jsem ochotný soudit hru založenou na jeho spojení s minulostí; to je remake, po tom všem, a moc dobrý. To chrání celý úspěšný uvádí originální nezvaný měl, včetně použití objektů různým způsobem, s různými výsledky. To má lepší grafiku, zvuk a flexibilní rozhraní, ale zároveň to dědí temné hádanky. Já jsem byl musel zvýšit skóre aby vedlo hráče k lepší verzi dvou, ale kontextový, to je zastaralá hra.

Vy můžete uložit jako mnohokrát jak chcete. Pro dělat to, jen užívat "souborový" menu nahoře a "uložit jako". "chránit" popsat předchozí štěrbinu. Tam jsou další možnosti měl bys všimnout si, jako je "zvláštní" menu, kde vy můžete přizpůsobit vaši obrazovku.

Nezvaný je Windows 3.X hra. Vy jen musíte běžet Uninv.exe jak vy normálně děláte se spustitelnými soubory Windows.


Rok vydaní: 1993

Vydali: ICOM Simulations, Inc.

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo