Mah Jongg VGA
Mah Jongg VGA - náhled

Mah Jongg VGA je, jak jméno naznačuje, hra mahjong solitéra; nebo jak jiní nazývají to, Shanghai solitér. To je titul sharewaru vyvinutéh

...

Murders in Venice Recenze

If vy jste jako já (zaměřené příliš mnoho na PC scéna), tam je vysoká šance vy si myslíte "Murders" série měly jen dvě hry: Vraždy v Benátkách a vraždách v prostoru. Také to nebo vy nikdy nejste slyšeli z těchto titulů předtím. Je to velmi snadný aby spletl si, protože tam není moc informace o nich obecně (Mobygames, například, seznamech jen dvě výše uvedené hry). Tak před Murders v Benátkách, tam byl trojzvuk složený z Meurtre à Rychlé zboží (ve vlaku), Murders na Atlantiku (na lodi), a Meurtres en Série (na britském ostrově Sercq). Část z nich byli uvolnění na vícenásobných platformách, a jistý jeden (jako druhý) také zvládalo aby dostalo vydání vně Francie.

Chlapi za tímto specifickým licencovaným produktem jsou francouzské společnosti Cobra měkký, a Hitech Productions, a jejich ochranná známka byla sada skutečných nápověd které přišly balené spolu s herním boxem.Toto herní prvek, který sloužil jednak jako ochraně proti kopírování a způsob jak dát virtuální svět smysl reality, udělaly Murders v Benátkách a jeho prequels vystoupit z převážné části dobrodružství která napadla druhou polovinu - ův 80s.

Vraždy v Benátkách byly zveřejněné mezinárodně od Infogrames v roce 1989, které v té době byl ještě relativně neznámá společnost na světě trh hraní. To je neobvyklá dobrodružná hra kde vy hrajete roli detektiva. Italské město Benátky dosud není v plamenech, ale to bude pravděpodobně jestli teroristé jsou mluví pravdu o mít umístěnou nukleární bombu někde v tom. Vy máte pět hodin do poledne aby vyřešilo jestli je tam nějaká /každá /žádná skutečná hrozba tkaní přes Benátky, odzbrojit bombu a zatknout jedno zodpovědný za to.

Při pohledu na titul, možná, že bys mohl ihned blouznit o gondolách plavení laskavě skrz městské úzké kanály; bílá tři-poschoďová stavení osudně vystupují z vody, zbavený nějakých /každých /žádných zřetelných stavitelských rysů; lidi s nóbl maskami a kostýmy doplňování málo ulic aby slavily karneval; a nakonec děsivý zápach přicházející ze špinavé a stojaté vody... Bohužel, kvůli strojovým omezením, tyto detaily byly obtížné aby reprodukovaly. Místo toho, vy dostanete EGA grafiku ukazující vzdálený pohled na město - trochu pustý a nijaký, protože jediná věc vy budete zírat na je řada domů v rozsahu od šedé a bílé, žluté a červených. Snadný pamatovat si je Palazzo Giustinian ( policie), náměstíčko San Marco (váš východisko), Christiani Hotel, divadlo a most Sighs. Všechny lokality jsou koncepty jejich skutečných protějšků.

Kliknutí na jisté části těchto stavení odhalí byty, místnosti, a tak dále, kde znaky bydlí. Každý jeden ze stavení budou mít malé obrazy aby daly vám myšlenku na místo, které vy jste v. To je jejich jediný účel a nemůžeš působit společně je. Navzdory chudé grafice, celkové téma je tam, a i když můžete se začít nudit brzo nedostatkem varianty, herní silná stránka je hra.

To je možné skončit hru jen řešením hlavního případu; nicméně, vy ne- zjistíte maximální mnoho 320 těchto cest, protože tam jsou pár postranních případů aby objasnily. Ještě, dostávání nejvyšší skóre opravdu je jen pro tvrdé hráče. Já sám, po víc než deset zkoušky, měly dvě ztráty s mnoha 301 a 304 v tomto pořadí; a úspěšný končí s mnoha 313. Téměř každá odpověď, kterou vy dostanete od znaku rovná se jeden bod, tak budete muset jít tam a zpět ptaní lidi otázky, hledání skrz jejich materiál, braná obrázků z nich, a ukazování těchto jiným tak, aby mohli identifikovat je a giveyou další informaci. Nějaké odpovědi mohly by aktivovat nové otázky pro další znaky, a vy budete informovaný o toto jednoduchým pípacím zvukem.

Takový omezený soubor opatření vy můžete dělat, ještě takový podivný způsob jak provést to! Ovládací prvky nejsou intuitivní vůbec, většinou protože to vzdoruje každému dalšímu dobrodružství tam je, ale jakmile někdo říká vám jak dělat to, je to velmi jednoduchý. Tak... vy projedete Benátkami kliknutím šípy na středním bílém baru (kliknutí tomto bílém baru také ukazuje kolik bodů vy jste shromáždili se doposud). Při dotazování osobě, vy máte pár voleb: buď opětovně kliknout na klobouk detektiva (mozku) vybrat si mezi poskokem a místnost hledánínebo kliknutí na jeho ústa aby brouzdala otázkami. Po dělání vaší volby, vy potřebujete aby klikli na text ( otázky nebo akce) ve skutečnosti vykonávat to. Vy můžete také vyfotografovat jemu/jí kliknutím kamerový obraz v levém menunebo ukázat jemu/její portréty jiného lidí použití fotografického filmového obrazu. Ve stejném menu vy můžete najít virtuální zápisník a evidenční listy pro každý znak který můžete dokončit - docela zbytečný, upřímně; užívej skutečný papír místo toho.

Výzva leží v herní nelinearitě. Tam jsou přes 20 osoby aby mluvily s, přes 20 místa k návštěvě, a není žádná skutečná objednávka vy můžete následovat. Nadto, NPCS nejsou vždy ne- dostupný, mající jisté intervaly kdy vy můžete najít je v jejich určeném místě. Jestli vy nezeptáte se důležitou otázku předtím, než je zmizí, případ nebude nikdy vyřešený. Přidejte skutečnost, že množství štěrbin aby skladovaly fotky je omezené na 20, kdy oni jsou 25, a vy jste obstarali si frustrující kombinaci. Po překročit limit, první obrázky jsou nahrazené nový, tak nemůžeš se zeptat jiní o nich.

Jediné nápovědy, které vy jste ti, které přišly balené s herním boxem. Při hopsající někomnebo pátrající místnosti, tyto objekty bude označený hvězdičkou. Jak říkal v příručce, musíte analyzovat ty položky jak kdybys byl Sherlock Holmes. Vy můžete stáhnout je v následech.

Ve vašem volném času, navštívit policejní stanici pro nějaký bombu zneškodňující trénink, v případě, že vy čelíte skutečné věcinebo herecký místnost z divadla jestli chcete měnit vaše pohledy. Toto jsou velice legrační mini-hry, zvláště pumová dezaktivace, a můžete chtít zkusit Murders v Benátkách jen pro ně.

Zvuk téměř chybí. Tam je malá píseň v úvodu, který opravdu já nenávidím, a nějaká pípnutí já zmínil se o před nedávnem, všechno v PC diskutující kvalitě. Nakonec, jsem byl ponechaný opravdu nespokojený. Já prohrál tak moc času hrající hra stále znovu, šmelení s objednávkou braní obrázků, značkovací otázky které dají bodům a které ne, a plnění evidenčních listů, jen aby uvědomily si to je vše pro nulu... Vraždy v Benátkách nebudou prosit odměnit váš prostoj s atmosférou, dobré spiknutínebo chytré hádanky. To je obtížný, zklamání, a skutečná výzva. Pro užít si to, musíte dívat se na to jak provokace. Jestli vy nemáte v úmyslu aby skórovali 320 z 320, vy nikdy nebudete mít šancinebo lépe ještě, trpělivost.

- v následech, vy můžete najít snímané položky které sloužit jako nápovědy k vyřeší případ. Také, tam je mapa udělaný mnou, kterou vy můžete použít jak mini-rekapitulace. To ukazuje každé stavební jméno a kde vy můžete najít specifické znaky.

- já jsem nebyl nebyl neschopný chránit mou hru, kvůli diskové chybě. Pro zpřístupnit menu včetně chránit, náklad, nový začátek, a pohybové hodiny vpředu volby, musíte kliknout na disketu obraz nalevo. Také tam vy můžete najít test chápavosti která ukáže jak málo vás víte o Murders v Benátkách dokonce i po končení hry úspěšně.

Běžte kobru.netopýr v DOSBOX.

Vydali: Cobra Soft