Steel Panthers III - Brigade Command (1939-19
Steel Panthers III - Brigade Command (1939-19 - náhled

Steel pumy III: Příkaz brigády je pokračování Steel Panthers II, pokrývající bitvy a konflikty skrz světovou válku 2 a po.

Introdu

...

Uninvited (DOS) Recenze

Recenze | Screeny


Nezvaný je dobrodružná hra hrůzy uvolněné v roce 1986 a je hybrid mezi interaktivní fikcí a bodovou-a-kliknutím hrou. To užívá stejné grafické rozhraní jak Déjà Vu: A noční můra splní se a Shadowgate. Toto rozhraní dovoluje hráči vybrat akci ze sady příkazů namísto psaní to. Nadto, tyto příkazy jsou aplikované na objekty nalezené také na hlavním zobrazení nebo ve vašem inventáři. A hezká věc zmínit se o je že můžete působit společně všechno používání jen myši; žádné psaní je potřebný vůbec.

Díky jeho inovativní hře, moc podobný co my budeme později vychutnávat v zábavních dobrodružstvích legendy ( Spellcasting série, Gateway série, a tak dále), nezvaný stal se relativně známou hrou. Následkem toho, to byl portoval vícenásobným platformám, včetně NES (1991) a Windows 3.x (1993). Ven ze všech originálních verzí, nyní jste pohled v nejhorším případě jeden: DOS portovat. Vývojáři později vyplatí sebe s verzí Windows v roce 1993 které, kromě běhu ve Windows, měla nejlepší grafiku. Ale který bude předmětem jiné recenze.

Nezvaný je jeden z prvních pravdivých her hrůzy, s uvěřitelným nastavením a rozpoznatelných objektů, ale kdokoliv může ihned všimnout si vývojářského naivního konceptu o tom, jak hra hrůzy by měla cítit a být hraný. Kvůli tomuto, dále vy nastoupíte do hry, tvrdší to má vzít to vážně. CGA Grafika nepomáhá také. Dokonce na začátku vy jste vzbudit dojem že vy jste v asi 80s přehlídkách hrůzy. Zpráva pozdravu říká: "dobrý den! Vy jste byli vyzvaní jak nezvaný." ale toto není všechno. Věděl jste, že sídlo kde hra se uskutečňuje je vlastněný jistým hlavním Crowleyem a má adresu z 666 Blackwella Road, Loch Ness, Skotska? Děsivý vskutku...

Ve skutečnosti, úvod je moc podobný moc pozdější hry která dovolila si vzdorovat sídlící Evil- ovo nadvládě v hrůze přežití subžánru - tichá Hill. Vskutku, společně s vaším malým bratrem (v SH to je vaše dcera), řídíte vaše auto směrem k neznámému cíli když vtom tmavému číslu zdá se uprostřed cesty. Vy jste přinucení vyhnout se tomu a havárii do blízkého stromu. Několik hodin později, vy nabudete vědomí a najít sebe sám, s vaším bratrem chybějícím. Před vámi - hrůzostrašným starým viktoriánským sídlem často udeřený násilnými výbuchy blesku. Z tohoto bodu na všem je jiný, protože tichý Hill koná se v celém městě letoviska (žádných sídel) a má moc složitějšího děje.

Vy potřebujete aby pátrali po váš chybějící bratr a nadějný nic strašný stalo se mu. Po cestě vy odkrýtete toto tajemství sídla. Nejsou mnoho znaků s kým vy můžete mluvit max 2 - 3), a ne všichni z nich jsou dokonce člověk (na živu, v každém případě). Proto vy objevíte minulost většinou po čtení dopisů a žurnálů rozptýlených kolem sídla. Jak vidíte, nemnoho změnilo v 20 let, protože izolace je ještě důležitý faktor v dnešních hrách hrůzy.

Navzdory jak atraktivní může se to zdát, já neporadím lelkování během zkoumání, protože váš čas je omezený; s každým kliknutím, vy jste blíž ke konci hrám. Ale pak znovu, bez konzultovat s rekapitulací, já jsem docela jistý vy nechystáte se skončit hru včas na vašich prvních zkouškách. Je možné vývojář chtěl abys prozkoumat nejprve, a jen potom co nespočetných pokusech mohlo byste mít celou znalost aby skončila to. Ale to je frustrující také. Tam je mnoho temných hádanek vytažených z fantazie šílence. Přidejte nelineární okolí a nakonec nezapomenutelné bludiště, a vy jste vázán vzít pohled v rekapitulaci.

A já ne- nebudu dávat vinu Vám jestli vy děláte. DOS Přístav je nejhorší jeden. CGA Grafika zabila celou atmosféru, jak tam jsou téměř žádné zvuky kromě nějaké události- související jeden která by měla být přesvědčování dost, aby snížilo vaši hlasitost. Hra-moudrý, já jsem byl našel otravný problém, zvlášť když vy uvážíte nemůžeš kliknout jak mnohokrát jak vy chcete: nemůžeš působit společně celý objekt. Kdy vy zkusíte kliknutí objektový okraj, to působí společně pozadí místo toho. Vy potřebujete pečlivě umístit vaši ručičku, jinak vy jste přijdete nenazm hodně cenných kliknutí.

Myší-založená kontrola je vítaný význačný rys, ačkoli. Vy můžete táhni a pusť objekty, kliknutí na mapě aby pohybovala se mezi místnostminebo udělat stejnou věc dvojí-kliknutím na vstupy v obrazovce umístění. A dar daný Bohem pro ty, kdo nemohou být obtěžovaný aby psali celá slova.

Tam je hodně aby prozkoumat navzdory hře být centrované na sídle: kromě místností, vy navštívíte venkovní lokality, včetně kaple, astronomická observatoř, a labyrint.

Nezvaný je dobrá hra, ale tento přístav se zdá průměrný. Temné hádanky povzbuzovaly mě dále snížit skóre. Nezmiňovat se že tam je vysoká pravděpodobnost vy chystáte se ptát se sebe na po ukončení jestli toto bylo opravdu hra hrůzy nebo jen příběhu o kouzle a průvodcích.

Pro předložit hlavní meno kde vy můžete chránit/naložit váš postup, vás jen potřebujete kliknutí na pravou klávesu kdekoli vy chcete na herní obrazovce.

Tam byl problém s originálním archivem při zkoušející přepnout chrání lokality. Hra je již záplatovaný, díky komukoliv vytvořil záplatu. .nfo soubor je obsažený v archivu. Užívej UNINVITE.EXE provozovat hru. V případě, že máte ještě problémy, zip s opravami je obsažený v archivu. Jen otevře Unifix.zazipujte a provozujte proveditelnou vás potřebujete podle instrukcí v .nfo soubor.


Rok vydaní: 1988

Vydali: ICOM Simulations, Inc.

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo