Stratego
Stratego - náhled

Známá stolní hra, Stratego, je hra o strategii. Vaše poslání je najít další hráče vlajku a bránit vaše vlastní. Aby jste dělali tak vy ří

...

Ultima - Worlds of Adventure 2 - Martian Drea Recenze

Ultima: Světy Adventure 2 - marťanský Dreams je RPG dobrodružství a druhý a, bohužel, poslední hra ve Worlds Ultimy sérií systémy původu Inc . Udělaný v roce 1991, jeden rok po to je předchůdce, marťanský Dreams má grafiku která dát hře opravdu realistický pocit.

V marťanský Dreams, příběh začíná, když skupinu známých vědců včetně Nicholaa Tesly a Sigmund Freud jsou náhodně vypuštěný do Marsu v raketě která byla zobrazená v 1893 Chicagské světové expedici. Mnoho staletí do budoucnosti, skupina mužů ze Země dělání hloubení na kazí najít poznámku a kniha včas cestování mělo schůzku s 1893 ,napsaný nějakými dobře známými lidmi v historii, včetně rypadel sami, požadování pomoci. Tyto vědci užívají čas cestovní instrukce aby cestovaly zpět v čase a pomáhat největším míněním uniknout červené planetě a zlověstný závod který žije tam.

Ovládací prvky v hře užívají kombinaci myši a klávesnice. Vy pohybujete vaším znakem s klávesnicí. Ovládací prvky pro pohled, dostat a tak dále jít takto. Nechává říct , že vy chcete dostat něco. Všechno vy je pohyb blízko objektu, pak vy kliknutí dostane a posunout se šíp objekt. Stejný gos pro boj a tak dále.

Jako ve všech RPG'S kdy vy porazíte kreaturu na Marsu, který vy získáte zkušenosti. Více exp. vy dostanete, silnější vy se stanete. Toto hra má něco toto není viděný v mnoha Ultimě hrách a je co udělalo Ultimu - falešného proroka jedinečného. Toto hra má znakový systém designu. Po úvodu, kliknutí vytvoří nový znak. Váš znak pak bude umístěný na postel před Sigmundem Freudem. Freud bude ptát se vás otázky které změní vaši znaky sílu, náladovosti, bojím se a tak dále.

POZNÁMKA: jen potom co vy vytvoříte nový znak budete schopný hrát hru.

Až ke grafice, oni jsou nádherní a oni dívají se tak dobrou jako všechno Ultimu grafiku dělat. Cutscenes jsou dobře vykonaní, hráli, a oni říkají příběhu velmi dobře. Znaky jsou vyprojektované, přesný, a historický. Zvuk a hudba v herních zvucích organizovaných a přidává hezký pocit k hře. To je rozhodně must - try hry pro fanoušky Ultimy sérií a fanoušků vynikající RPGS.

POZNÁMKA: Musí být běží v čistý DOS nebo skrz DOSBOX.

Část Ultimy sérií

Vydali: ORIGIN Systems, Inc.