Vengeance of Excalibur
Vengeance of Excalibur - náhled

Toto hra je pokračování ducha Excalibura. Trochu víc pak rok prošel od první hry skončila a král Constantine je sezení nejvyšší v trůnu k

...

Twilight - 2000 Recenze

Soumrak: 2000 je báječná otáčecí-založená strategická hra.

Pro ty z vás kdo ne - nehrál na soumrak 2000 pero-a-papírový RPG, hra koná se v roce 2000, na závěr třetí světové války. Baron Czarny je bývalý ZOMO důstojník který chce ovládat Polsko a pravděpodobně zbytek světa. In - game děj následuje docela běžné téma.

Hra začíná znakovou- obrazovkou vytvoření, kde hráč může vytvořit jeho tým. Znakové vytvoření je prakticky neomezený. Vy můžete vytvořit skupinu až do 20 (cokoli méně mohla nechat vás s dírami ve vaší skupině). Nakonec, válka vypukne, a každý znak bude tažený do vojenského dělení. Po určování vašich schopností znaků, vy můžete vybavit je. Peněžní obnos vy můžete vynakládat na každý znak je určený časovým úsekem který znak utratil v armádě. Jakmile vy skončíte vytvoření vašich znaků (které může vzít dny), vy vstoupíte do Polska, které je nyní pustina. Nicméně, předtím než vy navštívíte pustinu sám, vy vstoupíte do základny, kde vy dostanete mise. Můžete si vybrat které znaky, vozidla, a vybavení vy vezmete na každou misi. Jakmile vy vyberete a vybavit vašimi znaky, vy můžete opustit základ (třebaže mohl bys opustit kdykoliv) a pokusit se o uvolnit Polsko od Barona Czarny. Toto by mělo trvat dlouho ačkoli, tak vy byste lépe spokojíte se s vymaněním několika stébel trav prozatím. Teď, když vy máte váš tým ze čtyř ve městě, vy můžete buď vejít 2 - D vašemu cíli nebo užívat mapu aby dostala se tam. Nakonec, vy se setkáte s některými lidmi kteří ne- přát vám aby měli ty hezký, lesklý zbraně (překlad: oni chtějí zabít vás a vezmete všechno, co vy vlastní), tak budete muset vymrštit to s nimi. Boj je docela hezký ale dostává kinda nudný, protože to pokračuje v události pokaždé když vy jdete kdekoli.

Hudba je ohromný, ale zvukové efekty jsou bezcenné. Během vytváření znaků, grafika jsou OK. In - game grafika jsou OK také, ale oni dostanou opakovaní. Na závěr, tato hra má potenciál aby dal vám prakticky nekonečné množství veselé zábavy, a já vysoce doporučuji to.

Vydali: Paragon Software Corporation