Bugs Bunny Hare-Brained Adventure, The
Bugs Bunny Hare-Brained Adventure, The - náhled

Hmyzů Bunny, jeden & jediný, můj oblíbený znak kresby. Já jsem hrál hodně hry hrající nejslavnější Wabbit, a já mohu říkají tento nejméně

...

Turbo Cup Recenze

Loriciels je společnost která obvykle předložila snadné legrační hry různé kvality. Mezi jejich nejznámějšími hrami je rozhodně strouha běžec a osobně dát tuto velice herní mezi jejich horší a rozhodně já nejsem jeden soudit hru jednoduše grafikou (pro tuto hru má docela dobrou grafiku i když to je jen 4color CGA hra).

Tam není tak docela moc k hře. Tam jsou čtyři kurzy vy můžete běžet a vy potřebujete aby kvalifikovali se a potom závod. Vy máte jen jeden oprávnění klín a dva závodní kola za každý závod a vy potřebujete aby skončili kurs tak rychle jak je to jen možné.

Kurzy jsou moc slavný Magni-Cours, Dijon-Prenois, Nogaro a Paul Ricard), ale jestli tam by nebyl jméno kursu psaného v pravém horním rohu obrazovky, nemohl říkat jeden kurs z další (jestliže ne vy byste strávili countlesshours za tímto hrou). Pozadí všechno skládají se z vzdáleného města a vy dostanete se do vidět jiný ale ne tak docela znatelná stavení jak vy točíte. Záviset na tom jak moc vy vidíte vzdáleného města, vy budete znát počasí jdete nahoru nebo s kopce.

Na každé straně cesty tam jsou purpurové a šedé pruhy ukazujících volné silniční části obrazovky. Tam je kde znaky (ukazování otočení) ukážou se a příležitostně dům nebo schody s diváky sedícími na nich. Vy také dostanete představu terénu řídíte na linkami. Jestli tam není žádný, cesta se zdá je víc kluzký, tak myslím si to by jsem znamenal už ne asfalt (ale já nemohu být zaručený). Kromě obklopující grafiky vy dostanete vaše vlastní auto v blues a oponentův autech v purpurový (při závodění, ne během oprávnění).

Zvuky (kromě otvíracího nápěvu, který je docela působivý) skládat se z nic víc než hluky váš motor dělá.

Ale skutečná podstata nějaké /každé /žádné hry je hra a to je kde tato hra opravdu začíná prohrávající jeho zemi (protože dosud všechno zdálo se docela pevný).

Způsob, jakým auto reaguje je cizí bez zveličování. To nezávodí v stylu arkády, ale prosí přidat nějaký život jako fyzika k chování auta. Toto je ukázané otáčením kdykoli vy udeřili zatáčku příliš rychle. A tady je problém. Nemůžeš opravdu vidíš, jak rychlý měl bys projíždět jisté otočení a jestli vy prosíte rozbít během toho, točit jen trochu víc nebo dokonce urychlit, vy jste moc pravděpodobně skončit na straně cesty prohrávajícího času. Dokonce hůř je s oponenty, kteří nikdy ne- zdá se, že si bude vymýšlet, ale jestli vy dokonce vzdáleně se dotýkáte jich (oni zůstanou nezraněný mimo kurz) vaše auto odevzdá plameny a vy upustíte drahocenná čas (a místa).

Jediná věc měl bys proto udělat aby zvládla tuto hru je dostat rohy memorované a pohon jim v nepřirozeném cestě tomto autě chová se. A jestli vy opravdu děláte to, vy uvidíte hru extrémně je krátká! Já rozhodně nedoporučuji to. Chcete-li, aby dobrá Loriciel- ovo závodění hra zkusí vesmírný závodní vůz místo toho!

Vydali: Loriciel SA