MicroProse Soccer
MicroProse Soccer - náhled

Věděl jste, že MicroProse Soccer byl vypuštěný nejdříve v roce 1989 pro Amigaa a staršího kapitána? Po velkém úspěchu to dosáhlo, hra byl

...

Touche - The Adventures of the 5th Musketeer Recenze

Vítejte v 18. století Francii, vy jste Geoffroi a vy chcete být... mušketýr! To jest, vy jste již mušketýr, ale vy přejete si aby byli jedním z největších mušketýrů vůbec kdy; který je hrubého žádného problému pro skvělého siláka jako sebe... ehm, přímo.

Příběh, který

Vy začnete ve francouzském městě Rouenovi ozbrojeném s ničím jiným, než váš ostrý vtip (a meč a dýka čistě pro případ vaše důvtip není tak ostrý jak by ten mělo bylo). Vy právě vkročili do spícího města jak vy slyšíte muže volajícího o pomoc. Být mocný mušketýr vy ženete (číst: omezujte) k pomoci umírajícího muže. Ubožák identifikuje sebe jak William du Peuple a vysvětluje Vám že on byl na jeho cestě do Paříže s jeho vůlí jak on byl zachycený loupežníky kteří, po smrtelně zraňování jemu, ukradla jeho vůli. A tak vaše dobrodružství začíná obnovit ukradený bude a přinést to do Paříže... není třeba říkat příběh dělá jít hlouběji než právě to.

Znaky, které

Vy hrajete Geoffroi, nejlepším popsaným jak temnější francouzská verze Guybrush Threepwood. Zatímco často ne nejelegantnější muž v davu, vy doháníte to s vaším úšklebkem. Doprovod vy je Henry, vaše polo-loajální sluha který následuje vás v naději že by tam mohla je nějaké jídlo na cestě vašemu cíli. Být malý, umouněný a především otravný muž Henry je tam většinou pro komickou hodnotu spíše než poskytovat skutečnou pomoc. Lidi vy se setkáte na vaší plavbě skrz celou Francii jsou většinou domýšliví a zdát se bude odvozovat ohromné potěšení z brzdění vy ve vašem hledání.

Technická hlediska

grafika jsou OK, pozadí jsou obvykle jasná a barevný kromě v noci. Znaky jsou obtížné aby popisovaly od té doby, co oni zdáli se být směs mezi realismem a něco jiného. Smutně, mnoho znaků jsou klony navzájem. Všichni obchodníci a prostý občané budou vypadat podobně a jejich animace není moc dobrý také.

Zvuk dělá jeho práci dobře a hudba je docela dobré. Jiný než že, nic může opravdu být řečený o tom. To nevystupuje jak zvláště dobrý nebo špatný. To není otravný, ale to není přesně ohromení také.

Rozhraní může být trochu loudavý v době od vy musíte pravé kliknutí a držet na objektu, který vy přejete si aby působili společně. Po pravém kliknutí, menu objeví se v které můžete si vybrat jak vy přeje si aby působilo společně vybraný objekt. Někdy toto může být kus obtíž od myši-kontroly se zdá být trochu loudavý také.Hlavní Strengths

' dotekovýéje hezká dobrodružná hra s nějakými nezvyklými situacemi, které vyžaduje dokonce nezvyklejší řešení; příkladem toho budou kdy vy hodíte meloun v řece aby mohla rozptýlit skupinu stráží abys mohl vstoupit do krčmy. Humor dělá jeho práci dobře a někdy dokonce daří se přijít blízko u humoru nalezeného v Lucasarts hrách (ačkoli ne zcela od humoru je jedinečný v tom, že to je pravděpodobnější, že našel v Discworld-knihách). Humor uváděný v hře je většinou úšklebek a Henryův stálý žebrání pro jídlo a nadává vašim akcím.Hlavní trhliny

hra hraje, zatímco přesně docela dobrý, není moc otřásání také. Nejdříve vy jste zanechaní bez jasného orientačního smyslu a spiknutí nemůže zachytit hráčskou představivost.Další než zpočátku slabý začátek (všimne si, že já jsem říkal ' jsem začal ' od spiknutí dělá dostane lepší jak hra postupy) jediná další vada je to, že hra inklinuje ke kopírovat znaky a pozadí. Každá krčma bude vypadat jako jeden v Rouenovi, jak bude každý šenkýř, který a animace mají sklon být na stinné stránce.

Rozhodující faktor:Vedle zdánlivě podobný znak (wannabe), to by byl špatný aby řekl ' dotekovýéje klon opičího ostrova. Humor a celkový hra je moc odlišná od říct, že. Často hra bude cítit víc jako RPG než dobrodružná hra. Celkově, já navrhuji, že vy dáte této hře zkoušku protože to je vážně underappreciated hra... jen nebere na vědomí reoccurring grafika a pomalé spiknutí a myslím si, že vy budete se to líbíte!

Aby tato hra aby běžela v DOSBOX, hra musí být umístěný v C:Touche

Vydali: Clipper Software