Jisaeneun Dal
Jisaeneun Dal - náhled

Jisaeneun Dal je zajímavá akční platformní hra od Pantech, která obvykle publikoval hry od Mirinae Software. Zatímco nastavení v středově

...

Tintin on the Moon Recenze

Tintin je podle mého mínění jeden z nejlepších komických edičních řad vůbec kdy udělaný (spolu s Asterix a Lucky Lukeem). Tam také kresby udělaný po tomto slavném znaku a přirozeně průmysl hraní nemohl ignorovat Tintin také. Několik her zírání Tintin byl udělaný pro různé systémy již, ale první počítačové dobrodružství Tintin je jeden já jsem přítomen vám nyní. To je Tintin na měsíci. Já se obávám ačkoli že Tintin fanoušci bude mírně zklamou v spiknutí hry. Třebaže vyznačuje se červenou a bílou raketu a posádku Explores sérií Měsíce, hra nemá žádné skutečné spiknutí (bohužel).Více vhodného titulu budou ' Tintin- ovo let do Měsíce ' , pro všechny vás opravdu je prosit dostat se tam.

Jako první myslím si já bych měl zmínit se o hře nabízí jazykový výběr. Toto opravdu neprovést cokoli - s výjimkou jazyka titulu na obrazovce následujícím chycení mimo.

Po chycení mimo vás ovládáte raketu a vést to skrz 5 stupně letu do Měsíce. Na spodu obrazovky tam je linky oznamující jak daleko po cestě že. Vlevo od toho tam je boxu ukazujícího energii a doprava z toho tam je box ukazující vaše skóre. Jakmile vy vyčerpáte zásobu energie, hra skončila. Pro pokračovat to je proto životně důležitý pokračovat v sbírání energie zvýšení ( červeného náměstí létání k vám). Já navrhuji, že vy prosíte sbírat tak mnoho brzo v úrovních, tak vy budete převést dost energie pro tužší části letu. Modré kulaté věci létání směrem k Vám zvýšíte vaše skóre. Měl bys, nicméně prosíte vyhnout se meteorům ( velké skály létání směrem k Vám).

Na dokončení každého stupně budete muset zastavit sabotáž na palubě vaší rakety. Zlo Boris je sázení bomb a zakládání ohňů všude. Tak vy budete potřebovat aby dostali hasicí přístroj, vytáhnout všechny ohně, vyřadit všechny bomby a zachytit Boris aby mohly pokračovat. Na levé straně obrazovky vy uvidíte jestli vy nosíte hasicí přístroj (jestli to začíná blikání to myslí, že to jste prázdný), vy uvidíte pokud kterýkoliv z tvých přátel jsou uvázaný a vy uvidíte jestli je tam plamen hoření někde na lodi (vy ne- seewhere). Na spodu obrazovky vy uvidíte kolik bomb jsou aktivní.

Vaši společníci mohou pomoct vám na cestě. Jestli oni kolidují s Boris přivážou jemu (ale on dělá stejný jim). Pro chránit tvému příteli vy jednoduše potřebujete aby dotýkali se jich (to je tentýž vyřazení bomby). Jen dává pozor, aby nedotýkal se Boris, on vytluče vy na chvíli (a on dokonce střílí na vás). Vy můžete nicméně stříkat jemu s pěnou ze zhášedla (tlačící ohně), právě jako vytahování plamenů všude po lodi. Vy najdete nějakou bombu umístěnou v lokalitách nemůžeš se dostat do (máš rád pod stropem). To je kdy vy potřebujete aby zastavit gravitaci a plout směrem k bombě (vy kloubu gravitaci tlačící F1). Zkuste a pospěš si s tím, protože delší ohně hoří více energie vy upustíte a jestli bomba exploduje, vy opravdu upustíte významné množství energii. Já bych měl také varovat vás, že nemůžete obnovit energii zatímco v raketě.

A nakonec jestli vy dostanete tak daleko, budete muset přistát na měsíci, ovládáním pohon přídavných zařízení (vy děláte to tlačící ohně).

Třebaže toto není ohromná klasika, to je velmi zastupující 80- ovo počítačová hra (třebaže to vyšlo na konci desetiletí). Předpoklad je jednoduchý, hra základním způsobem se skládá z dvou jiného arkády typu minigames. Vy budete potřebovat aby zopakovali to stále znovu za účelem dostat lepší na to, tak vy budete schopen nakonec dokončit to a potom co vy jste dokončili to, jediné, co mohlo by dělat vás vrátit je nastaví nové nejvyšší skóre. To má mírně zklamání, protože žádná plena jak blízký vy dostanete do konce, jestli vy upustíte budete muset začít přes a udělat lepší práci na to příště kolem (tam není žádného šetřit volbu). To je jedny z těchto věcí to drželo vy lepený k obrazovce do vašich očí jste stali se všemi krvavý z nedostatku blikání, při zkoušející sbírat objekty létání směrem k Vám.

Já musím varovat vás ačkoli že tato hra třebaže udělaný v roce 1989 ( čas kde 16 barva EGA grafika nebyla neobvyklá v počítačové hře) stále uvádí CGA 4 barevnou grafiku a jen PC reproduktorové značky-značky, jistě což dělá DOS přístav thegame jeden z nejméně příjemný. Ještě já jsem docela jistý že nejste - li obtěžované příliš mnoho okem hořením CGA grafikou, vy budete vychutnávat hru nejméně chvíle.

Nečekaně, hra hraje normálně ve Windows XP. Já jsem byl si jist, že to budou příliš rychle (od já jsem byl musel zpomalit DOSBOX dolů k 480 cyklům), tak vy nemusíte dělat si starosti s kompatibilitou. Na samém začátku herní menu nabízí joystickové kalibrování. Bohužel já jsem byl neschopný dostat moje ovládací páku pracování a já ne - jsem přišel na to, proč.

Vydali: Infogrames