Buck Rogers - Planet of Zoom
Buck Rogers - Planet of Zoom - náhled

Planeta zoom je moc rychlý přední král hry která zkusila užívat popularitu hrdiny knihy komiksů budoucnosti Buck Rogers, ale opravdu mohl

...

Times of Lore Recenze

Původ je především známý jako jejich impozantní Ultima série.V roce 1988, původ- ovo programátor Chris Roberts se rozhodl vytvořit RPG který může být považován za - ův světlá verze ' Ultimy...Časy Lore je -založená fantazie dlaždice hry, která byla publikovaná pro mnoho systémů, včetně DOS, Ataria ST, Amigaa a C64. Vy ovládáte hrdinu na hledání aby obnovilo mír v oblasti, která padla do nepořádku kvůli hrozivé síle zlých hord.

Jako jediný dítě lesníka a jeho manželky, vy vidíte království Albareth utonutí v chaosu, po vysokém králi zmizel. armády barbara udělají divoké pokusy o napadnout vaši domovskou zemi, a tmaví knězové začít rozšířit jejich přítomnost skrz království a rozšiřovat jejich tmavé obřady mezi lidi. Pro překonat toto tmavé hrozbu, která stále obydlí v zemi, výzva k hrdinovi byl poslaná. Hledání chybí po nějakých silných artefaktech, které posílí království Albareth znovu, tak , že oblast může odolat zlu, které prosí zamořit to. Vy cítíte zavázán následovat volání a přihlásit se dobrovolně aby bojovali se zlými hordami, znovu získají artefakty a tak vrátit mír do Albareth.

Kdy vy začnete hru, vy jste aby vybrali si vaši vstupní jednotku a vaši zvukovou kartu, nejprve. Pak vy můžete sledovat sekvenci obrazovek úvodu, který dělají vás obeznámený s příběhem. Nakonec, vy jste aby vybrali si znak, který vy chcete hrát si s. Tři druhy jsou dostupný - pancéřovaný rytíř, hbitý valkery nebo silný barbar.

Rozhraní je rozdělený do několika částí. Tam je oblast zobrazení, které ukáže vám svět vy jste cestující v. Nalevo, vy můžete vidět zarámovaný obraz které ukazuje čas dne, a vpravo, tam je hořící svíčka představující vaše zdraví. Na spodu obrazovky, tam jsou páru ikon, které nechají tě vykonávat jisté akce, jako je konverzace, zpřístupnit váš inventář, vzít, snížit nebo užívat položky, a tak dále Nadto, tam je ikona herních voleb, kde vy můžete naložit/chránit hru, přestávku to a kontroluje, že vás skórujete.

Vy můžete ovládat vašeho hrdinu také použitím myš nebo klávesnice. Osobně, já jsem našel klávesnici aby byla snadné ovládat. Kurzorové klávesy nechají tě pohybovat kolem, udeření návratu kloubů útoku a přes prostor vy zpřístupníte ikony.

Hra je spíše jednoduchý. Vy navštívíte jisté lokality, jako jsou města a jejich stavební divočina, a tak dále. Tam, vy se setkáte s lidmi, které vy můžete mluvit s. Jiný než poskytující informaci o určitých událostech, příležitostně dají vám hledání aby vykonávala nebo specifické položky, které vy vyžadujete aby postupovali. V divočině vy setkáte se s monstry která vy musíte bojovat, a někdy sníží užitečnou kořist jako dávky, peníze, zbraně, jídlo a svitky (které jsou jediná - a moc omezená forma kouzla v této hře). Během noci to je spíše, že vy narazíte na monstra, tak dávají si pozor a chránit často, jak boje mohou být docela otravný. Mimochodem, vy můžete jen chránit v hostincích, a odpočívající tam nechá vás ozdravět.

Obecně, vaše úkoly jsou snadné rekapitulovat. Vy touláte se, hovor lidem, bojovat s monstry a řešit hledání - ale v moc základním způsobu.Nejlepší termín aby charakterizoval tuto herní hodnotu je ' příjemná jednoduchost ' . Nejsou příliš mnoho jiných lokalit, položek, monster nebo hádanek. Na jedné straně, vaše cestování mohou dostat malé vrtání pro to někdy trvalo vás docela dlouhý aby dosáhli jistých míst, ale na druhé straně zaútočení na monstrum bude držet vás rušný a můžete se stát slušně otravný jak oni inklinují k zabít vás rychle kvůli theirnumbers, nejste - li pečlivý dost. Ovládací prvky potřebují aby zvykly si na, protože oni jsou nešikovní svým způsobem, ale jakmile vy jste dařili se praktikovat zacházení, to bude ok. Ještě, Times Lore může být docela přitažlivý jakmile vy jste dostali hlouběji do jeho spiknutí.

EGA Grafika je hezké dívat se na, a hudba je v pořádku. Nicméně, vy budete jen posloucháte hudbu během úvodu obrazovek, zatímco hra sám jen nabízí základní zvukové efekty, které nejsou moc velkolepé. Časy Lore bude pracovat bez problému v DOSBOX a VDMSOUND, ale měl bys vybrat si Adlib pro zvukové zařízení, jinak to může vyskytovat se že uslyšíte nic. Nadto, můžete být dobře doporučený aby snížili CPU cykly, jinak hra bude běžet příliš rychle (na moderní PCS).

Dohromady, Times Lore může být dost zábavná hra, záleží na tom, co vy očekáváte. To je srovnatelný s Ultimou, třebaže to nějak postrádá Ultimaovu hloubku a bližší údaje. Celkové elementy na které této hře je založen na jsou hezky dělaná, ale pravděpodobně se nebude dařit zapůsobit na zkušené RPG fanoušky příliš mnoho. Když pomyslím na, že to je docela starý, a tak klasika vskutku, Times Lore je perfektní příležitost k RPG newbies dostat se do hmoty tohoto žánru. Z pohledu na oddaného RPG hráče, já hodnotím tento vysoký 3. Jakkoliv, já bych silně povzbuzovat lidi, kdo hledají příjemný úvod do světa fantazie her, dát tento zkouška - nebudete zklamaná!

Příručka a rekapitulace pro tuto hru jsou dostupná. Jen kontrolovat něco navíc box na této stránce.

Vydali: ORIGIN Systems, Inc.