Adventures in Math
Adventures in Math - náhled

Adventures v matematice je pevné hry pro provozující praxi základní operace matematiky. Vy vstupujete do starého hradu a musíte najít výc

...

Time Riders in American History Recenze

Jak velice jméno výrobce hry naznačuje, cílová skupina pro jejich produkty lidi bez/potřeba aby učila se / dozvěděla se. Produkty proto hodí se dokonale v edutainment žánru (jestli Abandonia měl jednotlivé oddíly pro takové hry).

Tentokrát vy chystáte se učit se / napovědět se nebo spíše jen oprášit si fakta již znáte - dokonce nejste - li Američan a US historie není váš hlavní zájem) o některý z nejvíce důležitých událostí v americké historii.

Předpoklad hry je velmi jednoduchý. Zlá hrůza začala rozhlasovou falešnou informaci o hlavních historických událostech USA historie a to je na čase jezdcích aby učinili přítrž tomu ( vysíláním správné informace).

Vy budete potřebovat udělat tři věci aby mohly vysílat správnou informaci. Vy budete potřebovat aby vybrali správný rok události to bylo falešně představený hrůzou, budete muset lokalizovat místo kde událost se konala a vy budete potřebovat aby vybrali osobu s tím spojený v případě. Například vy budete potřebovat aby vrátili se k bostonu v roce z 1770 a stav / stát že Paul Revere rytý Bostonův masakr tehdy. Nedělejte si starosti, jestli vy věnujete pozornost nemůžeš hmátnout vedle.

Hra uvádí grafiku vysoké kvality, ale jen základní zvuky a zadní melodie je poněkud slabý. Hra je zcela myš řídila. Technické aspekty hry jsou opravdu dobře vykonaný, ale hra je dobře... jak měl bych dát to... oni jsou jen, chybovat..., dětinský! Myslím si to má něco udělat s cílovou obyvatelstvem touto hrou směřuje k (pravděpodobně dětem letitým mezi 5 a 8).

Ještě já jsem dal tomu dobré známky a já cítí já potřebuji ospravedlnit to. Jako učitel historie, kterou já vidím hodně dobrá tato hra může dělat v popularizaci historie sám (dokonce když v tomto případě jen US historie). Ještě tato hra by mohla být docela užitečný nástroj pro vyučování částí historie. Lidi by měli přinejmenším nejasnou myšlenku kdy a kde nějaké důležité události umocnění dobře znají údaje minulého období se konalo. A kdo ví, možná dokonce lidé, kteří myslí, že oni znají historii může učit se / dozvědět se nějaké zadní triviálnosti.

Vydali: Learning Company, The