Summoning, The
Summoning, The - náhled

A pokračování poschoďové linie DarkSpyre, herní rozhraní předvolání by měl být moc důvěrně známý k těm, kdo hráli závoj temnoty nebo šera

...

Street Ball Recenze

To je znovu-vydání herního PARAGON z 1991. Mimo pár titulních obrazovek, hry jsou identické: stejné úrovně, grafika a hra. Nic změnil ani byl zlepšený. VZOR je jedinečná C64 hra z 1988. To bylo později portovat do Apple a PC počítače, někdy titulovaný jak pouliční míč. DOS Verze je mnohem víc pokročilá než stará C64 verze která měla jen jednotlivé-obrazovku úrovně. Hodně špatný že toto nové vydání nepřišlo s nějakými novými zlepšeními a dalším úrovněmi než přístavem z 1991.

Vy ovládáte stále pohybující se míč, že vy užíváte aby zvedli různé poklady. Míč posouvá se přes vedení (nebo roury nebo cokoliv) z jednoho konce drátu k dalšímu konci. Jakmile vy tisknete řídící klávesu, míč je uvolněný z drátu a pohybovat skrz úroveň, zakmitávání zdí a sbírání pokladnic do té doby, než to dotýká se drátu, který způsobuje míč jediný přesunout na vedení znovu. Vy potřebujete přesné uvolnění míče aby vybral si položky a postup skrz úrovně. Tak, tam je hodně akce jdoucí na i když hráč je ovládat míč jen když to je na vedeních. Je to velmi veselá zábava a zajímavá.

Na začátku každé úrovně, vy vidíte seznam zbývajících pokladů které vy potřebujete aby sbírali. Tam je jedna díra v každé úrovni a míč musí padnout do díry aby skončila úroveň ale jen potom co vy sesbíral celé požadované položky. Kromě útrap aby dostaly míč na správném místě, tam jsou jiná nebezpečí. Třebaže hra vypadá rozkošný a hra je veselá zábava, nenechte, ať se ten zklame vás: hra je moc tvrdý aby tloukla! Laser děla budou střílet a redukovat vaše hit body, zatímco nějaká laser pole, pohybující se plazma prsteny a elektřina šrouby (nazvaný Death Arcs) vás bude stát život jestli vy dotýkáte se jich. To je vždy nebezpečný nechat kulový šlo do neznáma části úrovně. Naštěstí, můžete najít nějaké extra koule a, a co je důležitější, vy můžete chránit a naložit vaši hru tolik jak vás chcete. Toto může být neobvyklý v počítačových hrách, ale bez šetřící volby, hra budou skoro nemožná. Tímto způsobem vy můžete prozkoumat každou novou úroveň bez toho, muset hrát všechny ty dlouhý a tvrdý úrovně znovu od začátku jestli vy ztratíte celý váš život.

Nějaké šrouby elektřiny stále účtují zatímco někteří pokračují/u automaticky. Stále účtující šrouby jsou komutované o/u dotykem modrý kruh, který je vypínač který je obvykle poblíž. Pokud jde o automaticky přepínat šrouby, musíte vědět že jakmile vy uvolníte míč z drátu, aktuální status z těch šroubů nezmění do míče je zpět na drátu znovu. Tak, uvolnit míč kdy automatický šroub je vypnutý. Černá (nazvaný zombie Spheres) jsou počítač kulové ovládače které mohou hit vaše míč uvolnění toho z drátu nebo změny směru vašeho pohybu. Tyto Zombie Spheres mohou způsobit vás velké problémy bez zraněný vy sebe. Tam jsou také odchylovače které mohly rušit směr vašeho pohybu a teleports ty někdy může být užitečné, a někdy může být nezbytný k užívat. Lisování mezerník kdykoliv dovoluje vám vidět váš pozůstatek hit body a požadované pokladnice.

Stinné stránky této hry budou nedostatek hudby a rychle zvýšení potíže. Hra má dvacet úrovní a to začíná vyzvat hned po první úrovni. To poskytne mnoha hodin hry předtím než vy tlučete hru, ale bude vyžadovat hodně schopnosti a trpělivosti. Nějaké pozdější úrovně jsou tak rychle a obtížný že dokonce s chránit volbu budeš mít velké problémy. To je hodně špatný že nedostanete se k hrát více méně obtížných úrovní. Dokonce starý-školní hráč který je užívaný pro obtížnou počítačovou hru která vyžadovat hodně úsilí může cítit že tato hra stává se příliš tvrdé příliš brzy. To je jednoduše protože hra je tak návykový a zajímavý že vy si budete přát víc uvolněný hrající styl před hrou stává se příliš náročná. Potom co vy tlučete všechny 20 úrovně, hra pokračuje a vy dostanete se do hrát staré úrovně náhodně, ale akce je mnohem rychlejší právě teď.

Měli pravděpodobně zlepšené technické části hry. Jestli vy uvážíte hru jak 1991 vydání, EGA grafika jsou pevná a všechno vypadá rozkošné. Tam není žádná hudba, jediný FX , že hra se skládá z jsou několika pípnutí z PC mluvčí. Hlavní ohnisko hry vyzná se dobře v jedinečné hře která většině lidí najdou zajímaví. Toto hra rozhodně bude zábava na chvíli a, jestliže to není příliš tvrdý pro vás, vy můžete snadno milovat to.

Volby:F1 - Help

F2 - Sound On/volný

F5 - spustí znovu rovný