Commander Keen 3: Keen must die
Commander Keen 3: Keen must die - náhled

Třetí díl této série byl stejně jako druhý a první vydaný v roce 1990 a opět jsme se nedočkali téměř žádných změn v herním systému.

...

Steel Panthers III - Brigade Command (1939-19 Recenze

Steel pumy III: Příkaz brigády je pokračování Steel Panthers II, pokrývající bitvy a konflikty skrz světovou válku 2 a po.

IntroductionSteel Panthers III dává hráče do role velitele brigád, vůdce celého sektoru bitvy, jak vy vedete vaše síly (obrněné jednotky, pěší pluk, dělostřelectvo, a tak dále) kolem hexadecimálních mřížkových bojišť aby zachytila nebo bránit specifická objektivní kouzla. Vy můžete zavolat vzdušnou údery nebo dělostřeleckou dělostřeleckou palbu, a prosit outmaneuver a přechytračit vašeho oponenta v třetí ztvárnění Steel Panthers otáčecích-založených her.

Hra a GraphicsThe in - game uspořádání je stylizovaný aby vypadalo jako skutečnou život tabletop stolní hru hranou bez počítačů, ale s přidanou výhodou pro počítačový vezme péči ze všech minutových kalkulací a vyhodnocení pro vás. Grafika jsou funkční, ale pokud vy nebudete měnit nastavení sólu vozu ukazovateli, nebudete schopní říct různé jednotky odděleně. Graficky hra je podobný Steel Panthers II, ale s menšími ikonami.

Ovládací prvky jsou jednoduché aby vyřešily: Levé kliknutí vybírá jednotky a dává příkazy zatímco pravé kliknutí mění směr vaši jednotku čelínebo dovoluje vám otevřít jednotkovou informační obrazovku pro jednotku výběru. Vděčně, různé knoflíky podél strany obrazovky jsou sebevysvětlující.

Steel pumy III: Příkaz brigády dává hráče ve vedení celé brigády; z toho důvodu jméno. Vy můžete očekávat, že přikážou přes jedno sto jiných jednotek, přes bojiště snadno čtyřikrát větší pak největší mapy v předchozích dvou Steel Panthers titulech.

Všechny změny představený v Steel Panthers II také existuje v tomto vydání, zatímco dvě nejdůležitější změny jsou schopnost posunout dělostřelectvo bez ztrátových cenných otočení, a nejsou požadovaný, aby měla jednotku čelit středu hexside.

Protože hráč přikáže takového velké vojsko, každá jednotka je ve skutečnosti vytvořený z vícenásobných jedinců. A vozidlová jednotka může mít kdekoli mezi dvěma a pěti vozidly v tom, a pěší pluk může snadno zavolat k sobě k šedesáti individuálním vojákům. Co toto znamená je že na úkor jednoho útoku, jednotka může ve skutečnosti skórovat vícenásobné hit na jednotlivém cíli. Také, vozidlový poškození bylo odstraněné. Vozidla v jednotce jsou buď nepoškozený nebo zničený, nic mezi. Toto udělá to moc bezpečnější pohybovat vozidly skrz močály, napříč řekami, a skrz jiný hatící terén.

Jednotky také získaly schopnost "zakopou" kdy oni nepohybují po několik otočení. Dejte se do toho zvýšení obrany a morálka pro jednotku dokud to nepohybuje po dělání tak. Určený pro více hráčů se skládá z Hotseat hry v různých scénářích.

Bohužel, to může zabral několik hodiny k dokonce hrát na nejmenší bitvy, a kvůli naprosté velikosti bojišť počítačový AI bylo oslabený/němější dolů ve srovnání s předchozími hrami v sériích. Hlavní zklamání s počítačový AI je neschopnost k použití inženýrských jednotek. V nějaké /každé /žádné obranné bitvě, všechny hráč musí je lemovat okrajová kouzla jejich zóny rozmístění s Mines, ostnatým drátem, a Dragons Teeth totálně zabránit počítači z vůbec kdy zaútočení na s cokoli další pak dělostřelectvo a vzdušné údery. Toto taktika je snadno udělaný v každé obranné bitvě kvůli masivnímu množství nákupních bodů které dovolí, že vy koupí dost mých bodů aby dělaly právě ty.

ConclusionSteel pumy III: Příkaz brigády je zajímavý pokus o dát hráče v roli hlavního velitele armád, ale naprostá velikost bitev a mapy dělají bitvy stávat se nudným rychle jak vy pohybujete stou jednotkou počtvrté bez anythinghappening. Jestli vy jste hlavní fanoušek Steel Panthers sérií, dát tento výstřel jen aby řekl, že vy máte.

Příležitostní hráči by měli vyhýbat se tohoto titulu, a místo toho zkusit první nebo vteřinové Steel Panthers tituly.

Vydali: Strategic Simulations, Inc.