Boppin
Boppin - náhled

Boppin, vyvinutý německými společností zlořečenými hračkami, je hra hádanky s rozdílem. A medvídek ukradl všechny monstra z počítačových

...

Starquake Recenze

Já pamatuji si hrající Starquake jak jeden z mých her raného dětství, hraje to na rodinných 286 IBM kompatibilních zádech koncem 80- ovo. Toto hra má potenciál aby nasál docela nějaké hodiny času, a pro -styl arkády hry, to je docela komplex a s tím spojený.Hra byla široká distribuce, a udržuje následující dokonce dnes v nějakých rozích - ův sítě, a není divu; Starquake byl uvolněný na nejméně osmi jiných platformách! Na začátku hry, starquake nějak zaneřádit jádro planety. Vy jste spěšné-vlastnící pozemky na této planetě, a nemít na vybranou nic než aby opravili jádro předtím, než to exploduje. Svět je nebezpečné místo, překypující životem všeho druhu, a hodně všechno chce zabít vás (nějaké díky, které vy dostanete pokus o zachránit jejich planetu, hmm?). Tam jsou také mechanická rizika, jako jsou velká jiskřiště která budou smažit se vy okamžitě, vrtulníkoví- podobní stroje které zabijí vás okamžitě, a špice. Dávejte si pozor na špice... Navzdory všem rizikům, vy nejste bez několika nástrojů k vaší dispozici. Vy máte zbraň paprsku který zabije nepřátele, a vy můžete vytvořit malý (ale rychle-mizení) platformy se kterým vy můžete povstat do vzduchu. Vy také máte osobní štít, který bude chránit vás před většinou nepřátel venku (s výjimkou těch odporných vrtulníkových věcí). Dávejte si pozor ačkoli, jak všechny tři tyto věci vyžadují energii, která je měřená v baru na vrcholu obrazovky. Vypusťte sebe běh, a ta položka nebude pracovat už ne, stav který téměř vždy vede k umírání. Navíc k vašim nástrojům, tam jsou četní moci-ups a zařízení vystlaný o planetě která mohou pomáhat Vám ve vaší misi. Některý z mocí-ups dobijí vaše zbraně, štíty, a platformy; jiní dají vám extra životy (vy budete potřebovat je, protože není žádný způsob chránit hru). Tam jsou také vznášející se platformy po celém povrch planety. S těmito zařízeními vy se můžete pohybovat kolem a prozkoumat použití kurzorové klávesy) bez pustošivých platforem. Kdy vy jste na těchto vznášedle, vaše zbraň přijímá hlavní power - up; to může střílet ve všech čtyřech směrech, a výstřel se odrazí od terénu a obrazovkových okrajů, stejně jako proniknout nějakými objekty.Stinná stránka visení je že vy nejste schopní zvednout keycards, hlavní kusynebo užívat ' Cheopsa Pyramids ' . Jediná položka který můžete uchopit jsou moci-ups. Nejsnadnější způsob jak cestovat hru mapu je použít teleporter stánky které nacházely se v různých oblastech mapy. Oni jsou aktivovaní skrz pětipísmenné kódy, které z větší části, vy budete požadovaní, aby objevili jak vy pohybujete se mapu (každý lusk dává vám jeho kód). Hlavní předmět hry je aby sbíral hlavní kusy, a přinést je tělem i duší planety aby mohl opravit to. Hra distribuuje všechny objekty v jiných lokalitách vždy, když vy naložíte hru, stejně jako změny které devět kusy, které vy potřebujete aby opravili jádro. Tímto způsobem, každá hra je jiný, a člověk neví to nikdy kde najít co vy potřebujete.Pro pomoct vám, tam jsou objekty nazvaný ' Cheops Pyramids ' (oni vypadají jako málo šípů), které nechají tě obchodovat jiné položky že vy rozhodnete pro další položky, možná ti, které vy potřebujete aby opravili jádro. Vy budete potřebovat aby našli bezpečnostní průchod aby zpřístupnil tyto ačkoli. Totéž platí o bezpečnostních dveřích které jsou nalezené v nějakých částech mapy. Hra užívá CGA grafiku, ale vytíží jeho dva charakteristické čtyři-soubory barev, se dvěma úrovněmi intenzity. Proto, na řádně konfigurovaném CGA stroji, jiný obrazovky hry se objeví v buď paletech jedněchnebo v nule palet v buď vysoké nebo nízké intenzitě. To je spíše hezké, protože to dává hře nějakou barevnou variaci. Zvuky jsou základní vnitřní reproduktorové hluky; oni pomáhají přidat k hře, a nestává se příliš znervózňující, protože tam nejsou žádné pokusy o hudbunebo skřípavé zvuky. Toto hra byla extrémně pokročilá pro jeho čas, a skóruje moc vysoko na závislostní stupnici. Nejvíce znervózňující věc o to je nedostatek chrání-herní význačný rys. Toto představuje velký problém protože to je snadné obstarat si přilepený do situace kde vy jste uvěznění bez jakýchkoliv platforem nebo nejistoty-vycpávek a proto nemůže opustit oblast, kterou vy jste v, která mohla vést k hernímu-přílišnému scénáři. Kvůli tomuto přidanému zklamání, já nemohu dát této hře perfektní skóre, a tak chystám se hodnotit to v 4. Zkuste tento, a znovu prožijte jeden z hraní historické většiny nedoceněných a zapomenutých drahokamů.

Vy můžete si přát držet pero a papír šikovný jestli vy nechcete zkazit se hru, aby mohla napsat teleporter kódy jak vy objevíte je. Jestli vy nechcete udělat to práce, seznam s nejvíce (jestliže ne všechno) z těchto kódů je obsažený v něco navíc.

Vaše zkoumání v nejistotě-vycpávce, a jen kopyto, které ve skutečnosti znovu získat položky které vy potřebujete.

Jen střílet aby zabil kdy absolutně musíte. Ze všech mocí-ups, zdá se mi jako munice je jedním z nejméně běžných druhů je všechny, a bytost z munice dá vás do situace kde možná, že bys mohl zpříčit se a zemřít.

Toto hra může být trochu nedůtklivý, kvůli způsobu, jakým to mluví s VGA stroji. Proto, vy budete chtít nastavit stroj k CGA. To také zdá se, že bude běžet nejlepší asi okolo 3000 cyklů, ale váš mílovné se může lišit.

Starquake je jeden z těch her které opravdu vypadají dobře při použití hq2x nebo hq3x reduktorů v DOSBOX. Já bych vysoce bych doporučoval nastavení výstup aby potáhl a používání jednoho z těchto reduktorů, protože to opravdu zvyšuje vizuální kvalitu hry.

Můžete také potřebovat kloubu aspektové korekci k ON vyhnout se nějakým podivným obrazovkovým tvarům.

Vydali: Bubble Bus Software