Lion
Lion - náhled

Po moc jedinečné divoké životní simulaci nazvané Wolf, Manley a Associates, Inc . udělané sledování nahoru (toto opravdu nemůže být pokra

...

Star Trek - Judgment Rites Recenze

Po vydavatelství úžasné Star cesty: 25. výročí, ovlivňuje se ne - bude dlouho trvat, než upínací pouzdro ven pokračování. Jestli vy zeptáte se mě, je udělali dobrý pohyb !

Hvězdné cesta - Rites pohledy soudu, hraje a zní téměř stejný jako 25. výročí - ve skutečnosti, hudba a grafika je úplně stejný materiál, který vy jste zvykli si na v předchozí hře - ale toto není zlá věc. Konec konců "jestli to aint rozbilo, nepostará se o to", a tato způsob, jak posádka souhry mohla soustředit se na dostihující nové scénáře použít v hře.

Jinak pak 25., soud Rites nabízí vám volbu aby měnila potíž starship boje - kromě standardní potíže, oni mohou také být úplně vyřazený (užitečný jestli vy najdete je příliš obtížný aby řídili) nebo, obráceně, bojovala zvětšené potíž nastavení.

To řeklo, můj osobní dojem je to, že celková herní potíž zvýšila docela bith od poslední - to je pilněji nyní získat nejlepší hodnocení, tak jsou varovaný. Zatímco pružná verze zobrazuje vaše skóre v procentních hodnoceních a Commendation body mají rádi v poslední hra, CD verze kapky že ve prospěch popisných hodnocení a tak dělají získání perfektního skóre tolik pilněji.

Jako v 25. výročích, mnoho z problémů v hře má vícenásobná řešení (to záleží na tobě vyřešit). Samozřejmě, jak vy řešíte každý z nich ovlivníte vaše finální skóre na konci mise - tak vedoucí k zvětšenému opakování, jak protichůdný ke kompletnímu linearitě dárku ve většině dobrodružných her venku.

Soud Rites je vrchol oldschool dobrodružného hraní, rozhodně mající cenu trávící čas s.

Archiv obsahuje originální pružnou verzi kombinovanou se SFX a filmovou dodatečnou soupravou. Ne CD verze, ale rozhodně druhá nejlepší věc kolem. To také stojí za zmínku že tato verze hry také má velkou sbírku Star triviálností cesty (přístupný skrz hlavní počítač Enterprise) - ne všechnoho tohoto obsahu byl přítomen ve druhé publikované CD verzi. Některý z Tricorder skenování jsou také víc popisných.

Kromě používání DOS, DosBox a VDMSOUND, soud Rites může být běžel v prostý Windows XP s plným zvukem a hudbou, altough to vyžaduje kus šmelení. Kliknutí na pravou klávesu na hře proveditelných a vybraných [PROPERTIES]. Pak jít do [MEMORY] tabulátoru. Změňte všechny pokles-boxy k "automatický" a dá znaménko v "chráněném" zatrhávací rámečku. Za účelem dostat zvuk běžící, provozovat herní nastavení a vybrat "Roland SCC-1/Všeobecnou midisukni" pro hudbu a "zvukovou kartu Pro" pro zvukové efekty. Zatímco důvod by diktoval použití pozdější pro oba, to jen výsledky v herním hraní se zvukovými efekty ale žádná hudba.

Vydali: Interplay Entertainment Corp.