Death Gate
Death Gate - náhled

Založený na příbězích Margaretina Weis a Tracy Hickmana, zábava legendy udělala hru oprávněnou Death bránu.

Kouzlo se zakládá na m

...

Sonic CD Recenze

Jistě vy jste slyšeli o zvukový ježek? SEGA- ovo odpověď na extra Marioa byl v módě zpět na začátku 90s, a jeho dobrodružství na 16 - bitových genezích konzolách jsou ještě považovaná za některý z největších her všech dob.

Toto hra vystupuje, nicméně protože tu nebylu na patroně jako další zvukové hry, ale na plnohodnotném CD-ROM (z toho důvodu jméno "zvukový CD"). To, samozřejmě mínilo více úrovní, kučeravý zvukový, a plné- video pohybu! Zvukový CD byl startovací titul pro přechodný doplněk ke Genesis, nazval SEGA-CD. Ve skutečnosti, to bylo jediné hry pro které doplněk aby prodal přes 1,000,000 kopie! Většina zvukových fanoušků říká to byla největší zvuková hra vůbec kdy udělaná.

Ale dost žvatlání, pojďme ustřihnout na pronásledování...

Hra je co vy byste očekávali od zvukové hry: vy sbíráte prsteny, skok na robotech aby zničily je, chňapnout studené starty, a závod k cíli. Toto hra přidává zkroucení: Tam jsou příspěvky roztrousil kolem každé úrovně která vzít vás k minulosti nebo budoucnosti bodu v který úrovni. Vy můžete jít do budoucnosti pro legraci, ale opravdu chcete jít do minulosti tak vy můžete najít Roboticizer a zničit to, abys mohl zajistit dobrou budoucnost pro úroveň. To je jedny ze dvou způsoby jak odemknout herní dobré ukončení. Jiný způsob je sbírat po celou dobu Stones (který vyměnit chaos Emeralds v této hře) v zvláštním stupni.

Grafika jsou živá a moc barevná. Oni vyvolávají u vás pocit jako vy jste v 90s znovu. CD-QUALITY Hudba je opravdu kučeravý; to je směs plesnivé techno hudby která dostává vaše srdce jdoucí rychlá. V závislosti na tom, zda vy jste hráli na americkou verzi nebo ne, nicméně vy budete buď milovat zvukový doprovod nebo nenávidět to. Celá hudba byla změněná pro americkou verzi hry, nahrazování výše uvedené "plesnivé techno hudby" s pomalejším-odměřeným snadným posloucháním. Já nechám vás jsem soudcem toho, co zvukový doprovod vy nakonec dáváte přednost.

Po celou tuto dobu já hodnotící SEGA - CDS verze hry; Já potřebuji vrátit na dráze zde! PC Verze hry je také fantastický, zvláště zvažující to byl udělaný pro brzký Windows 95 počítačů. Hudba ještě jiskra, grafika jsou ještě jasná, a tam je extra materiál také, včetně nezkrácené verze herního úvodu a ukončení (které bylo editované aby setkalo se SEGA-CD- ovo omezeními), a skrytá velikonoční vejce. Já bych měl všimnout si, že vy budete potřebovat zvláštní záplatu aby mohla hrát tuto hru na novější operační systémy jako jsou Windows XP, ale verze na tomto místě jde balený se záplatou, chránit vás problém muset najít to!

Celkově, zvukový CD je skutečný aerodynamický třesk! Nejenže je to jeden z modrý rozostřit nejlepší momenty, ale také jeden z největších příkladů platformního žánru.

POZNÁMKA: To je roztrhnutá verze hry, a nemá CD audio. Já silně doporučuji, že vy uchopíte plnou hru z ISO sklepě na Abandonia fórech.

Vydali: SEGA Entertainment, Inc.