Begin 2 - A Tactical Starship Simulation
Begin 2 - A Tactical Starship Simulation - náhled

Začátek 2 je nařízený simulant flotily sady v Star vesmíru cesty. Vy ovládáte flotilu představování vaší galaktické moci, která může být

...

Shufflepuck Cafe Recenze

Kdy já jsem byl 12 let starý, od mého otce soused koupil Apple II. Záda pak, já jsem nebyl moc ohromený monochrómem (a maličký) zobrazit věc měla a já vážně jsem nedůvěřoval myši, protože já jsem byl užívaný pro hezké 16 barvy, ovládací páky a velkou TV'S z můj vlastní C64. On měl malou hru na věci kterou já zvláště jsem měl rád. To bylo nazývané "Shufflepuck Café". Jestli vy musíte sečíst tuto hru v jedné větě té by byl "vzdušný hokej proti cizincům!". Díky bohu to bylo uvolněné na dalších platformách také (jako jste Atari, Amiga a samozřejmě, DOS) protože Apple II'S jsou těžko přijít k nyní.

Co je dohoda v "Shufflepuck Café?" dobře, tam je toto café naplněný chomáčem podivných cizinců (to může dokonce být lokalizovaný v Mos Eisley na Tatooine, ale tato informace není dostupný). Všechno oni je potloukat se a soutěžit proti sobě navzájem v hře nazvané Shufflepuck. To je druh jako ty vzdušné- stoly hokeje možná, že bys mohly vědět z hal arkády. Oba hráči mají pádlo a užívat toto nasměrovat puk všude.Puk je více nebo méně plovoucí na stole kvůli tenkým vrstvám vzduchu který je odfouknutý přes povrch (z toho důvodu - ův vzduch ' ve vzduchu-hokeji).

V Shufflepuck Café vy musíte se stát šampiónem bitím aktuální jednoho, mastný vepř nazvaný herda Raunch. Ze startovní obrazovky vy stačíte kliknete na vašeho požadovaného oponenta aby začal utkání proti nim. První skórovat 15 body děláním jeho jejího oponenta minout puk, vyhraje hru.Dávejte si pozor ačkoli, způsobte nějaké cizince inklinují k podvádět trochu. Každý má jisté množství talentu a nějaký i mít zvláštní triky se kterým oni mohli překvapit vás...

Grafika jsou hezká dost. 16 barva EGA je lepší pak monochróm ze staré Apple II já rembemer, ale ne tak hezký jak ti na Amigaovi. Přesto, vaši oponenti jsou barevný chomáč. Zvuk je omezený na reproduktorová pípání, která je přiměřená pro tento typ hry. Hra může dostat trochu nudný, protože to bere docela nějaký čas na to vydělávat patnáct bodů, dokonce proti slabším oponentům.Rychlé hry jsou pěkné napětí ačkoli a vy najdete sebe hraní - ův jen jedné další hry ' docela často. Dohromady, to je konečný 4.

Vydali: Br?¸derbund Software, Inc.