Kaluže záření nebylo Strategic Simulations začleněný (SSI) první vpád do počítače roleplaying her, ale to může být firemní nejlepší připomenutý jeden. Taktická studia Rules (TSR) hledala videohru producenta aby přinesl jeho slavným Pokročilým kobkám a Dragons pravidlo systém k vůbec kdy rostoucímu osobnímu počítači trhu, a personál obou společností našly v navzájem spřízněných duších, jak theyboth ovládaný pozadími v tabletop válečných hrách. Kaluž záření by třelo se Gold krabicové série her, jehož motor dále podporoval úžasný celkem tuctů SSI her. To by bylo populární dost, aby ovlivňovalo novější hru vyvinutou Ubisoft a daný podobný titul (ačkoli možná měl bychom raději zapomenout to krutost). Tak ano, hra byla úspěšná. Ale jak to zvedne právě teď? Herní perspektiva je ukázaná skrz první osobu pohled při zkoumající, a shora dolů starat se, aby odhalil všechny bojovníky během závazků. Hra je zcela otočení-založený, a počítá s displejem ukázat reálný čas spolu s aktuálním mapovým umístěním přes X a souřadnice Y. Jak znaky prozkoumají jejich oblast, tam jsou četní NPCS setkat se, obchody aby navštívily, a události které budou vyskytovat se. Kvůli omezením místa na disku času, tato projednání a události jsou normálně pouze několik málo linií textu, ačkoli text také říká hráče aby švihl do určité části příručky pro víc mnohomluvný popis. Taktický boj je opravdu nádherný a přesně odráží tabletop pravidla z Pokročilých kobek a Dragons. Kouzelné řízené střely vždy udeřily, spánkový kouzla berou ven pravé množství monster že někdo obeznámený s pravidly by očekávala, klerikálové léčí, zloděje backstab, a tak dále. Obsazení kouzlo ohnivé koule do středu velké skupiny nepřátel nikdy nezestárli, bez ohledu na to jak mnozí udeřili body oni měli. Válečníci jsou důležití, a často muset být užíván pro tvořit zdi štítu pro spellcastersnebo přebrodit nepřátelské bojovníky rvačky aby mohli zaútočit na nepřátelského kouzlo-uživatele předtím, než on může vystoupit kouzlo. Archer v rvačce nemůže střílet jejich přídě a muset přejít na zbraně lépe vhodný pro prováděný z blízka boj. A bojovník může střežit a dostat první úder na přicházejícího nepřítele. Pro takový stará hra, to opravdu má komplexy a veselý zábavu bojový systém. Jedna hlavní kritika je to, že technologie omezila užitečnost ne-bojových činností. Zloději mohou backstab a výběr zámky, ale jinak oni téměř jsou nepoužitelní: kouzla-uživatelé mohou obsadit kouzla která otevřené dveře, a silní válečníci mohou praštit je dolů. Pasti nejsou nevalné považování, a kouzla kouzelných uživatelů a klerikálové téměř výhradně jsou omezení na bojovat s nebo hojení. Je tam několik poschoďových-založených voleb aby byl udělaný, ale nebudete používající hladkou mluvení nebo tajnost aby cestovala většinu překážek. Ale nakonec, které je protože tato hra je o boji, a v tom smysl, který to dělá jeho práci dobře. Hra bude ptát se vás v startu pro jisté kódy, které vy můžete odpovědět konzultovat s kolem kódu poskytly v něco navíc nahoře. Provozujte hru s bazénem.netopýr část kobek & Dragons her sérií
Rok vydaní: 1988 Vydali: Strategic Simulations, Inc. Obrazek:
|
|