Dark Queen of Krynn, The
Dark Queen of Krynn, The - náhled

Toto hra uzavírá Krynn trilogii. Klubejte jen o rok po druhé hře (a dvou roky po první), tmavé královně Krynn uvádí nějaká významná zlepš

...

Secrets of the Pyramids Recenze

"tajemství Pyramids", titulu odvážně prohlašuje, doufání aby dráždilo váš zájem. Jaké tajemství mohlo by oni mají že my ne již nevíme? Nevstávejte vaše naděje, protože tato "multi --stranná multimediální zkušenost" neřekne vám. Pravděpodobně to je jen uzený sleď, snilo nahoru marketingovým oddělením. "jistě, " možná, že bys mohl říct, " tajemství je to, že pyramidy byly hrobky Pharaohsa." ale jak mohl takovou věc všeobecně známá vůbec kdy být tajemství? A titul neslibuje jediné tajemství, ale mnoho! Já smím potřebovat aby myslel pilněji. Myslete... myslete... co mohlo oni budou?

Možná, že to je to, že Egypťané byli ve skutečnosti velmi dobře zběhlý v anglickém jazyce. Nevěřte mi? Hra říká tak! Poté co já jsem přeložil hieroglyfické symboly do latinské abecedy, já jsem obdržel zprávu v angličtině! To je si jist jeden z tajemství! Příště mohl by je to, že Egypťané milovali aby zahrnuli variaci "Simon Says" jak finální překážka do jejich pyramid, možná držet lidi se slabou pamětí od hrobu farao. A samozřejmě, tam jsou neviditelné hamburgery! Po krmícím dolu k supovi, já jsem mohl stále uchopit a dívat se na to z inventáře bez ve skutečnosti vidění toho, díků moci pyramid. Úžasný!

Samozřejmě, jaký druh hry můžete očekávat od vývojáře nazvaného Ednovation? To je jedno slovo utvořený z dvou, vzdělání a inovace, která byla pravděpodobně jejich produktové cíle. První byl více nebo méně naplněný: Tajemství Pyramids chce učit vás o egyptské kultuře, náboženství, a obřady. Ještě vy ne- najdete více znalosti zde než v dětské obrazové knize o stejném předmětu. Na druhé straně, to je jasný , že segment společnosti zahrnují děti a mladiství.

Hra nabízí tři režimy a doporučuje, abystes zažili je v následující objednávce: filmujte mód, objevovací mód, a herní mód. Vyberte si první a vy obdržíte desetiminutový dlouhý kreslený film který je zábava, zábavná, a informativní. Nepříjemně, většina scénových přechodů se stojí po extrémně pomalém fadyng hudby, a příležitostná chyba zastaví kresbu v specifické scéně.

Objevovací mód zobrazuje kresby různých míst, jako osídlení, konstrukce pyramidy, komora hrobky, a další. Vy kliknete na obrazovkové elementy aby dostaly popisy. Protože jen šest hubené obrazovky jsou dostupné, tam není moc informací aby přijala.

Herní mód je maso hry, ještě ne víc než malá masová koule. To je třetí-osoba bodový-a-kliknutí dobrodružství kde vy ovládáte Harold Peabody, průzkumník na jeho první dobrodružství. To začíná před pyramidou a končí s objevem faraonovy hrobky. Tam nejsou žádné znaky aby setkaly se s a žádný příběh aby mluvil o. Po dvou hodinách, vy jste přes. To může dokonce netrval toto dlouhý.

Osmdesát procent z vašeho času bude strávil luštící hieroglyfů. První položka vy nález je malá kniha která překládá hieroglyfy každému písmenu abecedám. Vy dešifrujete zprávy aby mohly projít potenciální životu nebezpečné místo, věnovat pozornost varováním, a atributovým jménům bohům. To je docela veselá zábava aby dělala, ale to stává se mírně nudný po chvilku. Zbytek většinou se skládá z položkové kombinace a nějakého otravného pixelu lovu, samozřejmě, který smutně není jediný hřích designu.

Jestli vy vstoupíte do pyramidy bez světla, pak Harold bude bezradného kohoutku v temném a pádu k jeho smrti. V jiných časech, a se světly na, on může být příliš hloupý na to, aby uvědomit si, že on je vstoupí do jámy, a nebudete schopní zastavit ho. Harold se chová tak hloupě to frustruje hráče! Podobně, dokud Harold dosahuje místo ke který vy jste poslali jemu, vy nemáte žádnou kontrolu nad ním. Další dobrodružství dovolí přehodnocení cíle zatímco hráčův znak je na jeho cestě, ale ne tento.

Nápisy varují vás nebezpečí, ale jeden je tak v bezvědomí že to je neúčinlivý. Já jsem zemřel dvakrát předtím, než já jsem určil které dveře já bych neměl vstoupit.

Grafika jsou pevná, ale použití černých hlavních rysů je rozporuplný. Hudba zdůrazňuje atmosféru dobře, ještě to může dostat trochu opakovaný. Dodatečně, komprese ničí zvukovou věrnost.

Třebaže já jsem jen skončil kritizující hra nepřetržitý, já musím připouštět ten jsem byl kinda legrační. Hádanky jsou snadné, ale příjemný aby řešily, od té doby, co oni byli logičtí a rozmanití. Dešifrování se stává trochu nudný, ale to nepřetáhne jeho přivítání pro příliš dlouho.

Tak navzdory jeho krátkosti, designu hříchům, a hmyz a další nedostatky, tajemství Pyramids baví zatímco to trvá. Necítil jsem jako já jsem plýtval můj čas hrající to. To není absolutní odpadky, a já předpokládám bez záruky vyšetřují kvůli dalším zvědavým lidem.

Vybalte do složky ve vašem DOSBOX adresáři her. Provozujte unecm.netopýr soubor aby obnovil .img soubor. To je hra Windows, tak vy budete potřebovat k buď hře s kompatibilními nastaveními a provozovat hru přímo ve vašem posledním Windows OS (ne doporučený) nebo spustit to skrz Windows 3.X nainstalovaný ve váš DOSBOX. Obousměrně, vy budete potřebovat nějak montovat obraz. Ve vašem posledním Windows, CD obraz může být namontované použití zvláštních programů jako je nástroje démona odlehčeného nebo MagicIso. Nicméně, DOSBOX sám podporuje obraz připevnění. Co vy potřebujete udělat je obstarat si Windows 3.X nainstalovaný ve váš DOSBOX, předinstalační verze zde.

Startovní DOSBOX, montovat váš C: řiďte normálně. Imgmount pyramida.img jak D: řiďte. Začínejte Windows 3.X cesta vy normálně začínáte hry. Přístup D: projíždějte rozhraní Windows (správce souborů) a provozovat pyramidu.exe vy najdete tam začít hru. Příklad:

montujte c c:doscdriveimgmount d "c:doscdrivepyramid.img" -t iso -fs isoc:cd windowswin

Vydali: Ednovation