Xenocide
Xenocide - náhled

Xenocide je zajímavá kombinace 3D prvního osoby střelce, 2D platformy a také 3. osob shora dolů her. Zatímco hra není průkopnický v žádn

...

Sabre Team Recenze

Zde je skutečný Amiga klasický. Mnoho z vás venku, kdo měl Amigaa, pravděpodobně slyšel o nebo hraná šavle družstev. Nicméně, to nikdy nemělo nějaké dopad na PC, protože to je uvolněné ve stínu UFO - nepřátelský Unknown (XCOM). Špatné načasování!

V šavli družstev , vy ovládáte malou skupinu elitních vojáků, kdo jsou poslaní na týkajících se rukojmích záchranných misích. Spiknutí je jednoduchý: V první úrovni, nějaký teroristé převzali velvyslanectví, a proto má nějaká rukojmí. Vaše práce je aby infiltrovala stavení, zabít teroristy, a chránit tak mnoho rukojmí jak je to možné. V dalších úrovních, nějaký teroristé převzali něco jinéhonebo jen mají nějaká rukojmí. Pak vaše poslání je zabít nějaké další teroristy, a volná nějaká další rukojmí. To se mohlo zdálo málo jednotvárný, ale je ve skutečnosti moc zábava.

Žánr šavle družstev je stejný jako UFO a zubatý spolek. První vy vyberete si váš tým vojáků a vybavit je. Po tom je udělaný, vy jdete ven aby zabili nepřátele. To je otáčecí-založená hra, kde všichni vaši vojáci mají nějaké akční body, které oni užívají kdy oni střílejí nebo pohybovat, a tak dále Ovládací prvky jsou trochu více obtížný než v UFO a JÁ. To je poněkud pomalejší aby pohybovalo a střílet, a někdy to může být obtížný aby mělo přehled oblasti. Ale kdy vy zvyknete si na tyto malé stinné stránky hry, je to velmi zábava, a může snadno jíst hodně vašeho času.

To není naivka. V první úrovni, vy musíte zabít víc než jen pár nepřátel. To je dobře, že vy můžete šetřit pokaždé když vy začnete na novém otočení, a to doporučovalo, abyste děláte tak, jinak pravděpodobně vy se ne- všemi vašimi muži.

Zvuk v hře je vynikající. Navzdory malé velikosti hry, tam je nějaká řeč kdy vy jste instruovaní před novou úrovní. Hudba je dobré jakosti, a dává dobrou atmosféru v hře. To bude nakonec dostat trochu jednotvárný ačkoli.

To je vynikající hra že vy nechcete minout, jestli vy jste fanoušek žánru. AI A ovládací prvky v hře jsou nejslabší části, ale atmosféra a hra jsou vynikající. Tam je velké množství jiných zbraní a vybavení, které pokud vím je stejní jako elitní vojáci užívat v skutečném světě. Tam je také hodně výzvy v hře, tak jestli to chcete, vy pravděpodobně budete hrát to pro mnoho hodin. Tak, na co čekáte? Stáhněte to, a vyzkoušet to.

Vydali: Krisalis Software Ltd.