Rockyovy boty byly navržené jak grafický vyučovací nástroj aby učil děti prostou logiku. V herních hráčích se pokusí o budovat okruhy které zaktivují botu aby kopla vhodné tvary nesouosé jak oni rolují minulost na jakýsi dopravním pasu.Nejdříve tyto okruhy jsou jednoduchá, hákování bota doprava kombinace senzorů s logickým členem, grafickými zobrazeními ' a ' nebo. Pozdější prkna stane se stále více víc obtížná. V některý z finálních výzev řešení nemá nic společného se senzory vůbec, požadující okruhy být postavené které jsou časované aby stavěli se proti specifikované intervaly. Jestli toto všechno zní příliš složitý se nebojte, Rockyův boty mají rozsáhlé a vyčerpávající výuky. Tyto výuky nejen nepřinesou vám až do spěchat v hře ale jsou absolutně povinní pro úspěch. Prodávaný pro horní školní mládeže stupně v pohledu na pocit, Rockyův boty dodnes dávají hádanky který mohl vyzvat moc staršího publika. Putovní rovná hádanka pro rozluští dělá dobrou práci začínání jednoduchého a zvýšení postupně. Zatímco většina lidí najde horní omezení hádanky v Rockyových botách oni mohou ovládat, to vždy cítí se jako další problém je jen mírně pilněji než předchozí, a proto ne nemožný.Rockyovy boty těšily se z pozoruhodného úspěchu v prodejích a dostaly několik cen, dokonce být nazvané ' software roku ' pro 1983 dvěma jinými časopisy. To bylo obtížné koncem 80s najít Apple IIE počítačová laboratoř v stupni škole v Americe která neměla Rockyovy boty na dostupná. Jen rychlé ponětí o nejvíce komplikovaném řešení v snímcích obrazovkách zde. Ne, já jsem nepřišel nahoru s tím řešení já sám. Já jsem byl musel krást to ze sítě. Ale to dělá ilustrovat děsivé výkony oslnivosti tlučících pozdějších úrovní zahrnuje. Vy budete chtít zpomalit hru do asi 300 cykly také s utilitou zpomalení nebo DOSBOX. Při plavbě užívá číselné klíče s num num - lock na nebo KLÁVESE SHIFT neudělá vás šla pomalejší.
Rok vydaní: 1982 Vydali: Learning Company, The Obrazek:
|