Paperboy 2
Paperboy 2 - náhled

Z recenze originálního kamelota (od Danny252): Kamelot je jednoduchá ještě legrační ne-mozková hra. Vy hrajete roli chlapce zkoušejícího

...

Ringworld - Revenge of the Patriarch Recenze

Na pátrání po kvalitních abandonware hrách (ne chráněný ESY) já jsem pamatoval si ohromnou policejní dobrodružnou hru opravdu já jsem měl rád. To byla modrá síla udělaný tsunami hry. Tak já jsem začal hledání dalších her tsunami a brzo narazilo na Ringworld. Oba části zdály se docela zajímavý, tak já jsem dal jim jdu a musím říkají já jsem byl nadšený hrami.

V toto herní Ringworld: Pomsta patriarchy, kterého vy dostanete se do ovládat žoldáka pojmenovaného Quinn. On je poslaný jeho přítelem Louis Wu na moc nebezpečné a nejisté misi. Lidé spojili se sebe se závodem obrovských cat - like kreatur, ale (a I jak psí osoba opravdu si myslí, že toto cestu) by neměla bys nikdy věřit kočce. To je pravda, Kzin prozradil lidi. Naštěstí tam jsou nějaký odpadlík Kzins odešel a musíte varovat je o nebezpečí které chystá se přihodit je. A zde je kde hra začíná.

Musím říká hra má velmi dobrou grafiku, kterou jsou opravdu příjemní na oko a to všechno nějak připomene mi pátrání po Glory III. Zvuky nejsou velkolepé, ale oni dostanou vás v určité nálada a oni nikdy neobtěžují vás. Zvukový doprovod je ve skutečnosti příjemný v jistých bodech. Hra také má opravdu jednoduchý řídicí systém. Pravé kliknutí a vy dostanete se do vybrat si akci nebo vy můžete prohlédnout si váš inventář (zde vy můžete také zpřístupnit menu). Levé kliknutí a vy provedete příkaz. Třebaže nejsou žádné horko-body vy nemusíte pixel lov. Objekt vy můžete působit společně a že vy potřebujete použít jsou moc logičtí a jasně viditelný. Hádanky také nejsou že tvrdý, tak průměrný hráč by měl být schopen řešit je bez jakéhokoliv skutečné pomoci. Měl bys chránit docela často protože každá chyba může vést k smrti. Na rozdíl od brzkých Sierra her vy přesně budete vědět proč, že vy jste zemřeli a vy si uvědomíte nebezpečí bylo zřejmý (vy víte, že byste neměli byste slézt komín s těžkým kouřem příchodem nepozvaný).

Spiknutí je poněkud jednoduchý. Musíte zabránit divoké rase z ničení dalších závodů a tak vy potřebovat jisté objekty které zajistí váš úspěch. Tyto objekty jsou nalezené na exotický a potenciálně nebezpečný svět který vy potřebujete aby prozkoumali. Vy máte s úctou partner (a vy můžete dokonce opustit nějaké věci jemu, tak vy nepotřebujete aby vyhráli plně nějaké části arkády hry) a samozřejmě, že vy setkáte se s hezkou dívkou na cestě kdo přirozeně chce připojit vás. Ještě různé kreatury, které vy setkáte se s na cestě uděláte příběh moc zajímaví, pro vás vždy chtít vidět další kreaturu. Nezmiňovat se fakt, který jednu chvíli šéfy horké hledící dceru téměř bude žádat, že vy jít do postele s ní, protože ten by udělaly ji víc žádoucí pro další muže jejího kmenu. Ó! oběti musíte dělat...

Doposud hra opravdu vypadá skvěle, hráče přátelského, skoro dost vyzývavý a s celkem hodně humoru. Bohužel tato hra dělá mít obrovskou stinnou stránku. To???s plný oříznutých scén (a nemůžeš dokonce skákat je). Ve skutečnosti to???s více počítačového animace příběhu s interaktivními rysy. Příděl interaktivních scén a oříznutých scén by měl být obrácených. Nedostaňte se k hrát všechno tolik. To je skutečná hanba, protože hra nemá žádnou schopnost opakování a dokonce když vy hrajete to poprvé, vy budete proklínat nějaké oříznuté scény. Vy dostanete ohromný příběh, ale ne hodně, co je třeba udělat. Tak to je (jak jsem řekl) více interaktivního příběhu než hra. Ale pak znovu to je založen na knize, tak myslím si to není úplně nerozumný více věnovat pozornost příběhu než k hře.

Na závěr já bych právě jako přidat, kterou tuto hru je absolutní nezbytnost pro všechny kdo stále je zvědav počasí vesmír byl vytvořený nebo to jen začalo být. Ano, to dělá mít náboženský aspekt v tom. Toto hra ve skutečnosti odhaluje vám že celý známý prostor byl vytvořený. Dávejte vám dokonce jméno tvůrce! To je Larry Niven. Jestli vy nevěříte mi, jen sledovat otevření kreditů a vy uvidíte.

Toto hra nemá žádné skutečné kompatibilní problémy, protože to běží hladce ve WinXP (ale jestli chcete slyšet zvuky vy budete potřebovat buď VDMSOUND nebo DOSBOX).

Vydali: Tsunami Games