Eye of the Beholder III - Assault on Myth Dra
Eye of the Beholder III - Assault on Myth Dra - náhled

Třetí instalace v známém oku sérií diváka začíná filmový ve kterém hrdinové Waterdeep pobaví patrony místní krčmy s příběhy minulých dobr

...

Reunion Recenze

Reunion jde s jedním z nejdelších a většina impozantních úvodů viděl jsem v historii POČÍTAČOVÉ HRY. To je dobrá věc, protože kdy vy začnete hru, vy víte, že přesně kde vy jste, co se děje, a jaký vaši úkoly jsou. Hra koná se ve středu 22. století. Země zadala tu většinu úspěšné doby vůbec kdy, a všechny ekologický, válka, a humanitární problémy byly rozhodnuté. Kvůli této utopické érě, vědecký výzkum dosáhl nespatřené úrovně, a mezihvězdné cestování bylo udělané možný poprvé v dějinách lidstvech.

Nicméně, bez ohledu na skutečnost, že všechno je zdánlivě perfektní na Zemi, rebelská frakce která oponuje vládě Země má získal hodně vlivu. Zároveň, první 3 mezihvězdné lodě jsou jsou udělaný ve vesmírné loděnici. Jen jako rebelská frakce začala převzetí na Zemi, kosmické lodě byly dokončené a ihned odeslaly. Dva lodí byly zničený rebelové při zkoušející uniknout, zatímco váš je jediný že uspěl. Po měsících cestování, vy jste narazili na planetu která byla schopná udržujícího života. Jak kapitán lodi, vy dostanete úkol vytvářející úspěšný svět který stane se novým domovem pro lidstvo.

Aby mohlo běžet všechno hladce, vy budete vyžadovat nějaký druh prozatímní vlády. Váš základní tábor se poskládá z vědce, pilot, bojovník, a stavitel. Pro každý z těchto pozic, tři jedinci budou nabízení. Každý má jejich vlastní úroveň kvalifikaci a měsíční cena která závisí na to. Vy můžete začít s nájmem levnější , a potom vzdělat je jako vy provázet. Budou zodpovědní za čtyři aspekty hry, kterou vy potřebujete aby dohlíželi na. Toto hra má lineární děj, což znamená, že jisté události jsou spouštění jak čas postupy, tak není kdy ztratit. Měl bys jistě číst příručku PŘED hrající hrounebo vy jistě skončíte začínání přes několikrát.

První věc vy budete potřebovat aby soustředili se na vyvíjí vaši planetu, stavební novostavby, a bádající techology že vy budete potřebovat pro zkoumání sousedních slunečních soustav. Jakmile vy zvyknete si na létání kolem vaší sluneční soustavy, kolonizující planety, a cedující zboží mezi nimi, úplně nový aspekt hry bot v. Toto se uskutečňuje o v půli cesty skrz hru. Do této doby, vy pravděpodobně začnete dostávání mrzuté a nudný ze všech planety micromanagement, opakované úkoly, a relativně nezajímavý děj, ale věřit mě, má to cenu čekání.

Druhá polovina hry opravdu zvedne rychlost, protože vy nakonec se dostanete do setkat se s cizinci! A my všichni milujeme cizince, že ano? Tam bude hezkých pár závody, z nichž některé bude obchodníci, nějaký vědci, nějaký válečníci, a tak dále Vy bude schopen vytvořit spolek, koupit artefakty a technologii, a mzdové války. Do této doby, měl jsi postavené dost silné impérium podél několika sluneční soustavy které udělají vás nejsilnější přítomností. Poté co vy jste udělali kontakt se vším cizími závody, konečný cíl hry bude aby opět shledala se Zemí (z toho důvodu jmenný Reunion). Já ne- neodhalím něco jiného v tomto bodě, protože já nechci zkazit se celý příběh.

Tak, nechává pokračovat v rozhodujícím boji. Hra je dost dobrý, ale jako já jsem zmínil se o nahoře, příběh zvedne jen ve druhé polovině hry, tak má nějakou trpělivost. Navigace může být trochu nešikovný na začátku, ale vy zvyknete si na to. Znovu, já opakuji, číst příručku před hraním. Za druhé, grafika jsou víc než uspokojivý, opravdu hezký na očích, a veselá zábava aby dívala se na. Pokud jde o hudbu a zvuky, oni neustoupí moc (prosit ignorovat sýrovitého vypravěče s maďarským přízvukem během úvodu). Celkově, to je něco, co musí má pro každého strategického hru milence venku. Těm z vás to má sklon být netrpělivý by mělo možná vyhnout se této hře :)

Vydali: Digital Reality, Ltd.