Destruction Derby - náhled

Ničení aut, odlítávání kol, deformace plechu, tak to je přesně hra Destruction Derby.

...

Return Of The Phantom Recenze

STORY

návrat přízraku je dobrodružná hra udělaný MicroProse v roce 1993. Jak vy možná jste hádali, to je založen na slavném Fantomovi operách příběhu.

Vy hrajete jak inspektor Raoul Montand. Vy jste zúčastnili se pařížského operního divadla aby vychutnávalo první provedení don Juana vítězného - opera psaný přes 100 let dříve od Erik, Fantoma oper. Nicméně, během výkonu, lustr zřítí se na zástup.Já doporučuji, že vy sledujete úvod, vidět slavnou ' havárii lustru ' .Manažer operního divadla, pán Brie, žádá vás abyste zkoumat věci a zjistit kdo je odpovědný za ' tragédii lustru ' . Všechny nápovědy říkají , že přízrak je zodpovědný, ale toto není možný. Přízrak je mrtvý ... , že ano?

Během vašeho vyšetřování, vy máte ošklivý pád. Kdy vy vzbudíte, to je 1881. Vy nějak jste cestovali zpět do minulosti. Přízrak je naživu a dobře, a straší pařížské operní divadlo. Ještě víc překvapující je že vy nejste již inspektor Raoul Montand. Nyní jste Raoul de Chagney a vy jste zasnoubení s Christine Daee. Musíte prozkoumat operní divadlo, a najít tajemství Fantoma oper. Můžeš chránit Christine, a skoncovat s hrůzovládou přízraku?GAMEPLAY

Toto hra užívá hezký ukázat a kliknout systém, který usnadňuje hrát. Dole-levá strana obrazovky, tam je seznam sloves - podívej venka, dá, mluví s, a tak dále Vy můžete použít tyto slovesa aby působila společně vaše prostředí. Další, je seznam vašich položek inventáře. Vy můžete rolovat nahoru a dolů tohoto seznamu kliknutím na nahoru a dolů šípů. Jestli vy kliknete na jeden z vašich položek inventáře, vy uvidíte malý obraz toho položka v dalším boxu. Ve finálním boxu, vy uvidíte nějaké /každé /žádné extra akce které může být udělané s aktuálně vybranou položkou inventáře.Například, kliknutí na ' svobodě všimne si ' od vás inventární seznam vidět obraz poznámky.Slovní ' číst ' objeví se v poslední box. Stačte klikněte na to slovo aby četlo velkou poznámku.Klikněte na ' mluvte s ' , a potom znak, začít konverzaci. A seznam dialogu voleb je ukázaný na spodu obrazovky, a můžete si vybrat co říct.Já jsem měl rád skutečnost, že znaky jsou ukázaní v - ův objevovat se ' box jak oni mluví.Lisování ' F1 ' předloží menu aby vám dovolilo chránit vaši hru, obnovit hru, kontrolovat vaše skórenebo opustilo hru.Lisování - ův F5 ' předloží další menu které dává vám nějaké herní zábavné volby. Vy můžete točit hudbu a zvuk na nebo mimo, nastavit hladkost vkládání do forem, a několik dalších věcí.

Jediná věc já jsem neměl rád o této hře je strašné bludiště.Jestli vy vezmete špatné otočení, vy můžete někdy ' skočit ' k dalšímu oblasti bludiště. Toto provedení je moc snadný aby ztratila se. Já jsem zahrnul mapu, stejně jako psané směry jak separátní soubory, tak vy můžete najít váš průchod.

GRAPHICS

grafika jsou hodně bohatý a detailní, která opravdu přináší celou hru životu. Všechno z velikosti veliké vstupní haly, k tmavosti katakomby dělá operní divadlo se zdálo skutečné.

Znaky sami jsou velmi dobře animované. Všechny jejich pohyby jsou hezké a hladký, a to udělá je zdát se moc živoucí. Celá atmosféra kreslí vás do hry.Jak jsem řekl dříve, zvláště já mám rád jak znaky jsou ukázané v - ův objevovat se ' box jak oni mluví, a konverzace je ukázaná jak text, vedle nich.MUSIC AND ZVUKOVÁ EFEKTY

hudba je moc ' orgán ' , který opravdu se hodí náladě hry. Je tam několik zvukových efektů, jako jsou Raoulovy kroky jak on jde, dveře skřípání jak vy otevřete to, a kola nápovědova stání skřípání jak vy tlačíte to.CHARACTERS

znaky že znají a láska jsou tu. Paní Giry, pán Brie, Raoul, Christine, a samozřejmě, přízrak. Je tam několik také nadbytečných znaků že vy budete vychutnávat setkání. Myslel jsem byl si, že Charles režisér byl docela zábavný.

PUZZLES

tam jsou 2 režimy hry pro tohoto hru - nováčka nebo vyzývavý. Tam je moc málo rozdílu mezi 2 režimy, a všechny hádanky docela jsou snadné. Já bych měl také zmínit se o tom, že vy nemůžete zemřít v této hře. Jestli vy selžete v hádance, vy dostanete další šanci na to dokončit to.

SUMMARY

to je milé hry pro nějakého /každého /žádného dobrodružného herního fanouška stejně jako Fantom opery fanoušci. Příběh dobře je napsaný, a hudba je jen právo na hru. Ukázat a kliknout systém udělá to moc snadný aby hrál, a grafika jsou neuvěřitelně hladká. Nicméně, hádanky mírně jsou na snadné straně, a bludiště je moc tvrdý. Celkově, to je moc hezká hra že já vysoce doporučuji.

Užívej přízrak.netopýr aby začal hru, a potom zalomit cykly až do 10000.

Vydali: MicroProse Software, Inc.