Dink Smallwood
Dink Smallwood - náhled

Zde je Dink Smallwood, velmi dobrá RPG/Adventure hra. To bylo udělané RTSOFT v roce 1999. To má dobrou grafiku a zvuk neudeří žádné zvláš

...

Panza Kick Boxing Recenze

Zřejmě, Panza kopový Boxing je viděný jak jeden z nejlepších bojujících her pro Amigaa. Toto hra je dobrá konverze pro PC platforma.

Hra uvádí a to jak jednotlivý a multi - hráčský mód. Jednotlivý hráčský mód také nabízí kariérovou hru. Vy začnete s kickboxer mít nějaké náhodné - nízké - fyzické kapacity, totiž sílu, odpor a reflex. Vy můžete cvičit vašeho boxera aby zlepšil tyto statistické výkazy. Vy zlepšíte váš odpor švihadlem, silou vzpíráním a nakonec váš ohnutý zpět kopáním pohyblivé terče. Nicméně, při používání řízení klávesnice, trénink jsou moc obtížný. Výcvikový a rohovnický oponenti dělá vás silnější a umožní vám vyzvat lepší boxery. Nakonec, vy můžete vyzvat nejlepšího boxera, André Panza samotný - je skutečný trojitý mistr světa.

A hezký a jedinečný význačný rys - pokud vím - je přítomnost "programovatelné pohyby". Z hlavního mena vy můžete přiřadit 13 pohyby za utkání z ohromný 55 režimů dostupných. To bere nějaké zkoušení před plně porozuměním jak použít obchody, ale vy vyřešíte toto po ne příliš dlouho. Během utkání, vy udeříte vašeho oponenta kdy jeden z vašich úderů tluče ne-chráněnou část vaší oponentův těla (hlavy, torza, a stehno). Kdy vy jste příliš daleko nebo zavřít, vaše akce bude slečnu Zřejmě vy nebo oponent může také blokovat útoky. V horní - levý a -pravý roh obrazovky jsou 4 světlí projektanti. Tyto ukazují fyzickou sílu boxerů. Kdy oni jsou všichni obrácený černý boxer je vyčerpaný.

Hra podpory CGA, EGA a VGA grafika s PC pípání nebo Adlib zvuk. (VGA) grafika vypadá slušný dost, s nějakými hladkými animacemi. (Adlib) zvuk je funkční, ale nic víc než to. Hra může být ovládaný ovládací pákou (bohužel já jsem nemohl testovat toto) nebo klávesnicí, s knoflíky nebo , společně s osmi směry na číselném bloku klávesnici PC. A velká hanba je to, že tréninky vzpírání a švihadlo jsou moc obtížné s klávesnicí. Já jsem nemohl dokončit je dokonce po několika pokusech.

Dohromady, to je dobrá boj hra. Hra je víc než jen udeření útoku knoflíků tak rychle jak je to jen možné; to ve skutečnosti žádá o nějakou schopnost. Zároveň, to není nejrychlejší akční-odměřená bojující hra, která nemusela být co vy chcete.

Vydali: Futura