Walls of Rome
Walls of Rome - náhled

Strategičtí fanoušci se radují! Zdi Římu je historicky na téma strategická hra z výrobců a v žíle obležení.

Definující faktor zdí

...

Nobunagas Ambition II Recenze

Nobunaga- ovo ambice 2 je brilantní strategická hra umístěný v starověkém Japonsku. Oda Nobunaga byl daymio s jednotlivým cílem; spojit Japonsko za jeho vlády. Něco téměř podařil se mu také dělat, ale nyní KOEI dala vám šanci na to dělat to, co jeden z nejmocnějších válečníků po celou historii nikdy neudělalo.

Myslím si, že to je můj favorit ze všech starých strategických her udělaných KOEI, tam je jen tak moc, že vy můžete dělat v této hře. Především vy dostanete se do vybrat si mezi 38 jiný daymio- ovo, každý s jinou výchozí polohou a mocí. Pak vy máte bohaté politické hledisko hře, z rekrutování více vojáků úplatkovým nepřátelským generálům. Jestli vy nejednáte vaše loajální vojáky dobré, oni mohli náhle prokázat aby není tak loajální už ne. Vaši nepřátelé stále zkoušejí koupit vaše generály, a také je rozprostřenou negativní propagandu o tobě, dělání toho tvrdší pro vás najmout noví. Samozřejmě, vy smíte děláte stejný posíláním špionů do zahraničních regionů a strhnout je zevnitř.

Pak my máme skutečný boj. Nejlepší způsob jak bojovat je použít numpad v kombinaci s numerickými příkazy, a použít velká množství strategie, samozřejmě. Při zaútočení na region, vy budete první prosit rozbít opevnění vně města, pak přechází k infiltruje hrad a zabití nebo zachytit nepřátelské generály. Jestli vy jste tak šťastní aby zachytili nějaké /každé /žádné generály, vy máte jiné věci vy můžete dělat, abyste je. Můžete buď setnout hlavu jim ( být příkladem vašim nepřátelům), zaměstnávat je jako generálové pod vaším příkazem (snadný a levná pracovní síla), nebo vy můžete nechat jde.

Dohromady Nobunaga- ovo ambice 2 je vyrovnaná strategická hra to je docela snadné aby učilo se / dozvědělo se, a hra která může být hraná stále znovu. Vy ne tak docela jste nedokončili hru předtím než vy jste dokončili to s každý z 38 jiný daymio- ovo, a to je dlouhá doba do budoucnosti. Opravdu doporučil.

Hra podporuje určený pro více hráčů až do 4 hráčů.

Vydali: KOEI Co., Ltd.