Emerald Hunt
Emerald Hunt - náhled

Emerald Hunt je podobný v stylu úprku balvanu. To je jeden z těch her které je snadné učit se / dozvědět se, ale tvrdý aby zvládl.

...

NetStorm - Islands at War Recenze

NetStorm byl jediná hra co jsem kdy měl vůbec kdy snilo o a to bude nejspíše zůstat tímto způsobem.

Po nepříjemných mých rodičích po několik týdnů, já jsem dostal NetStorm v mé chatě k mým narozeninám. Další několik týdnů předtím, než já jsem přišel zpět k městu bylo strašnému. Přemýšlení o strategiích a čtení boxu a příručka stále znovu jen chtějící hrát to. Kdy já nakonec jsem dostal zpět v město, já jsem nemohl dostat dost z toho. Přemýšlet o tom byl nejméně mých útrap teď, když já jsem chtěl najít si cestu k hrát to po celou dobu.

Já věřím NetStorm je jedním z jediné strategické hry to bylo určen pro být hraný dost dobře všechny určený pro více hráčů, z toho důvodu jméno. To má kampaň která představuje hru vám ale je docela hodně jiná než určená pro více hráčů z hlediska strategie. To je užitečný pro vyučování základů a koncept hry která udělá to tak odlišná od dalších strategickýchher, ale to nemůže přirovnat k určený pro více hráčů v požitku. Z těchto důvodů, Activision, vydavatel hry, nastavit velký určený pro více hráčů server kde hráči mohou spojit a bojovat s navzájem.

Hlavní problém s hrou byla bezpečnostní záležitosti; kdy to bylo uvolněné, že to bylo snadné stáhnout nezákonně. Proto kvůli tomuto a pravděpodobně špatnému marketingu, ne moc mnoho lidí koupil hru. Říkejte se, že oni ve skutečnosti utrpěli finanční ztrátu na hře. Další problém s bezpečností byla ten, že to neuvěřitelně byla snadné měnit kód hry aby podváděla nebo zaseknout program.Například tam byl snadno dostupný ' pravý kliknutí prodejný člověk ' který udělal to tak , že osoba, která měla prodejného člověka mohla přímo klikla na nějakou /každou /žádnou jednotku a odstranit to, udělat nějaké /každé /žádné jednotky nepřemožitelné, dát sebe nekonečné penízenebo imobilizovat vašeho kněze. Tyto věci způsobily je zavřít určený pro více hráčů server a zastavit dělání expanze oni začali.

To bylo zpustošení pro hráče od určený pro více hráčů byli taková obrovská část hry. Hodně hráči chtěli vrátit NetStorm online ale neměl moc naděje od toho obvykle nestalo se s hrami. A ohromná skupina oddaných hráčů dařili se získat kód pro server a nastavit jejich vlastní. V současné době NetstormHQ běží hlavní server a NetStormWorld běží záložní server v případě, že něco se stane hlavní jednomu.

NetStorm je jiný než další strategické hry v několika aspektech. V standardní strategické hře vy normálně konstruujete stavení kde můžete koupit jednotky a potom přesunout je individuálně. V NetStorm, vy můžete budovat jiné dílny na vašem začínajícím ostrově, vy pak zkoumáte technologii z dílny že vy jste dověděli se, a potom budovat nehybné struktury které útok. Toto by nepracovalo příliš dobře na zemi, ale NetStorm se koná v oblohách na ostrovech a tak vy rozmístíte mosty v strategickém místech jako kdyby umístění armády. Vy budujete struktury mimo mostů (které vy můžete položit zdarma).

Hlavní předmět hry v NetStorm je aby obětoval nepřátelského kněze (třebaže v určený pro více hráčů většině her konce každým člověkem kreslením protože to trvá déle, než obětovat kněze a oni jsou nepotřební jestli vy již jste srovnaný 43 a nechce řadit se). Udělat to musíte imobilizovat kněze udeřením toho se střelcem (šrouby z kuše, disku ze slunečního kotouče vrhače) a potom chycení něho s dopravou (golem, vzdušný loď), která normálně jsou použitá pro sbírání měny, bouřkových krystalů. Když jste jednou nepohyblivý kněz a potom zajatý jemu s dopravou musíte přinést jemu k oltáři který jen vašemu knězi může budovat stejný jak chrám a dílny). Jednou nepřátelský kněz je na oltáři můžete začít obětování jemu s vaším knězem.

Poznámka: Váš oltář normálně je situovány na vašem začínajícím ostrově. Toto je protože kdybys měl upgradovalo na rovný dva nebo tři oltář z bitvy před nebo jen ne - nepoužila to (i.e. vy jste prohráli nebo jste ne- neobětovali kněze) to bude automaticky objevit se na vašem ostrově na začátku bitvy.

Jestli vy hrajete určený pro více hráčů můžete si vybrat jakou technologii vy chcete obdržet od obětování kněz (v kampani úrovních vy dostanete jistou technologii pro každou úroveň že musíte užívat) a vy držíte to technologie s vámi dalším bitvám. V úrovni 1 vy začnete s náhodným generátorem (větrem, hromem, deštěm). Potom co vy máte celou technologii (úroveň 43) a vy začnete obětování dalšího kněze, vy máte možnost postupující hodnosti. Toto znamená, že vy začnete přes v úrovni jedné ale vše z vašich jednotek v 10% silnějším (zdraví, poškození). Toto je považované za "levný" protože to by bylo kdokoli hraje většina by mohl vyhrát jen kvůli přidaným prémiím a ne kvůli jak dobrý oni jsou v hře.

Doufejme každý člověk dá NetStorm pokus o určený pro více hráčů a nedostane frustrovaný na začátku. Přemostění je moc důležitá část hry protože nemůže přemostit nepřítele mosty proto oni mohou být užívaný jako typ zábrany. To je hlavní důvod noví hráči ztratí; nemohou dělat cokoli od nepřátelských mostů blokovat je nebo dokonce obklopit jejich ostrov. Toto obvyklá příčiny většina nových hráčů aby opustili ze zklamání.To také opravdu nepomáhat , že společenství má vinětu pro hraní her, nepsané pravidla která musí být následovaná jinak možná, že bys mohl dostat ' ječel na ' . ( hlavní jeden je to, že v dvou versus dva osoba, která je Battlemaster by měl být hrací purpurová, jeho partner červený, a jiní by měl být napříč prstenem/mapy na delší bitva. Hlavní důvod purpurový je Battlemaster je že to většina lidí najde to snadnější aby přemostilo nahoru tak šéfové potřebují výhodu pro rovnat se tomu ven. Výhoda z toho, být Battlemaster je že každý člověk musí připojí k vašemu počítači zatímco vy připojíte k sobě okamžitě. V některých případech kvůli tomu vy můžete dát váš most na vrch někoho jiný kvůli zpoždění, které oni dostanou. Pro jeden versus jeden Battlemaster by měl být červený a další modrý). Toto jsou hlavní stinné stránky k těsnému společenství, ale přátelství které růsty z tohoto druhu společenství je moc příjemné.

Protože přemostění je tak důležitý, to je rozhodující že vy děláte to tak rychle jak vy můžete. Udělat to musíte užívat horké klávesy q, w, , s, z, x kde každý představuje jinou mostní štěrbinu. Tam jsou také další klávesové zkratky ale oni nejsou téměř tak důležití.

http://www.netstormhq.com má průvodce na všem vy budete potřebovat aby věděli a jestli to chybí něco my bychom ocenit, že vy nechávající nás vědění. Já rozhodně navrhuji vy navštívíte to a http://www.netstormworld.com (víc technická pomoc a vývoji).

Pro stává se počatý pro určený pro více hráčů číst počátečního průvodce v http://www.netstormhq.com/customfiles/počáteční_průvodce.php a také hrát ranný Missions v kampani aby dostala skutečné základy hry.Také jestli vy máte jakékoliv otázky se pokud týče co něco je v hře, pravý kliknout na to a vybrat si ' o ' . Pobavte se na obloze!

Vydali: Titanic Entertainment