Legend of Kyrandia 3 - Malcolms Revenge, The
Legend of Kyrandia 3 - Malcolms Revenge, The - náhled

Malcolmovy pomsty je třetí v legendě Kyrandia sérií a je hraný z - ův zlého ' šašekova hlediska. Ale je Malcolm opravdu jak zlo jak on zd

...

National Lampoons Chess Maniac Five Billion a Recenze

Maniak šachů Five miliardy a One je moc zřejmě chtěl být dělat si legraci Chessmaster a jde docela trochu dále k pobavit než Battle šachy dělají. Důraz zde je na slovním maniakovi protože lidé, kteří navrhli tuto hru musela být vypnutý mírně. Věci, které vtlačil mě o maniakovi šachů je že i když hra nezdá se, na první pohled, vzít šachy moc vážně tam jsou slušné množství úrovní potíže (10) a hodně herní volby , které hráč může experimentwith který bude nejen poskytovat jiný vzhled a celkového dojem ale také uspokojí nadšence šachů z nováčka expertovi. Očekával jsem hloupý. Já neočekával tento druh vyzývavý a uspokojující zkušenost šachů. Dobře vykonané, MicroProse/spektrum Holobyte.

Maniak ( hry hostí jak popsaný v příručce) je ve skutečnosti zřídka viděný v hře ale věci, které on udělá aby ovlivnil vaši hru byla přítomna všude. Jestli on tluče vás on bude mít zvednutou vaši zlobu dost, aby chtěla hrát ho znovu a kopat jeho maličké vy-vědění-co. Jestli vy tlučete ho, vy budete chtít mlít vaše vítězství v jeho tváři po slovním zneužívání vy jste vzali.Načež on bude klidně volat ' nahoru Yours ' . Jestli jste si vůbec kdy viděný 2001:Vesmírná Odysea a pamatuje si hlas HAL ve filmech končit vy poznáte slovo v této hře ihned. A počítačová verze šílenství, myslím si. Tam je také volba aby točila jeho hru zábavným popisem mimo třebaže nemůžeš zavřít hubu jemu úplně bez otočení zvuku mimo. Jestli vy jste vůbec kdy cítíte se jako hrající hra vanilky počítačových šachů jednoduše vybere 2D šachovnici a vypne vaše reproduktory. Jestli chcete hrát jinou osobu vy můžete dělat , že jak dobře ale budete muset dělat to jednoho počítače; žádné připojení do sítě je obsažené.

Po otevření kreditů, úvodní obrazovky a ochrana proti kopírování vy obdržíte volbu šla s nudnými sadami nebo oplzlými sadami. Jestli nemáte 3D palubní volby zobrazení zapnulo, oplzlý a nudný hra je v podstatě stejný. S 3D zapnutý oni jsou docela jiní. Můžete si vybrat libovolnou sadu upravuje vaši náladu tehdy. Ve všech variacích sad vy můžete použít, oponent bude prosit rozptýlit vás ve všech směrech možní. On hodí urážky k vám. On bude zesměšňovat vaše chybné tahy a dostat vzteklé na vaše dobré. On udělá cokoli on může rozbít vaši koncentraci. A, nejste - li placení pozornosti, on bude podvádět. Tak ne- vstávat a jít do koupelny a opustit ho sezení u stolu sám. On nemůže být důvěryhodný. Podfukářské scénáře jsou také trochu hloupý a měl by být zkušený předtím než vy vypnete podvádět volbu. Jestli vy chytíte ho podfukářský vy můžete stlačte libovolnou klávesu na klávesnici aby zastavila ho a možná rozdělovat malý trest. On bude schopný podvádět bez zná pokud nemáte jste opustili počítač.

Oplzlý. Pro opravdu si vážit jak podivného maniaka šachů může být vy musíte hrát na oplzlou nastavit několikrát přinejmenším. To je sada která bude poskytne animace který fanoušků Battle šachů pravděpodobně budou vychutnávat. Na rozdíl od Battle šachů animace v této hře jsou opravdu videoklip zahrnující lidské bytosti dělání divné věci. Já jsem hrál přinejmenším tucet her na oplzlé sadě a tam jsou ještě noví a neočekávaný věci, které se stane v průběhu hry. Animace/svorek nejsou tak dobře vykonaný jak v zvětšených Battle šachách ale oni jsou slušní a jsou dost, aby přiměli vy usmíváte se na hloupost a chtít testovat všechny kombinaci chycení jak každý budou poskytovat to je vlastní unikát splést k hře.Abych řekl pravdu, ačkoli, potom co vy jste hráli několik her na 3D oplzlé sadě vy pravděpodobně přejdete k 2D nebo jít do - ův vrtání ' 3D sada jak jedinečnost videoklip budou mít, přinejmenším dočasně, nošený mimo a vy budete chtít vidět theboard lépe. Má hlavní choroba tohoto paluby nastavení je to, že znaky zatemní vaši vizi paluby a někdy to je těžké určit která náměstí znak stojí na. Jestli vy máte potíž rozpoznávající jaký kus znak představuje hráče může kliknutí na pravou klávesu že znak a odpovídající kus bude oznámený.

Vrtání. Vrtání? Ne přesně. 3d verze nudné sady nemá videoklip která hrát kdy kus je zajatá. Šachové figurky jsou reprezentované v jejich tradiční formě a příležitostný zívající pěšák je asi všechno vy jste jdete se podívat na pro na palubě animace. Co hra poskytne v této sadě je změna pozadí a hudba která je určen pro rozptýlit. Hudba může být vypnutá. Pozadí nejsou tak docela ten rozptylující ale by mohla být dost, aby rozbila vaši koncentraci. Jak v oplzlé sadě, oponentův hlas je tam, aby urazili vás a štvete vy skrz hru.

Na závěr myslím si já musím opakovat že pro hru že já neočekával být víc než pochybná verze Battle šachů, jsem zapůsobil na mne v počtu variací které může být vytvořené s ovládacími prvky , které hráč dostane. To nesmí soupeřit s Chessmaster ale byl působivý nicméně.

Toto hra bude apelovat na všechny věky a všechny úrovně kvalifikace. Jestli vy myslíte Battle šachy byly čtyři hodnocení nebo lépe pak vy musíte dát tento přinejmenším čtyři. Jestli vy snadno mrzíte se a purista šachů vy jste nemohli myslet vysoce od této hry ale to dostává dvě palce nahoru a čtyři hvězdy ode mne. Tam je jedna vážná újma ve viditelném světě hry v 3D oplzlé sadě. Kdyby nedošlo k tomu chyba tato hra budou svítící pěti hvězd. Dohromady tato hra je velká legrace. Podívej se na co vy si myslíte.

O něco navíc: Příručka, jako hra, je určen pro být dělat si legraci. Jestli vy vychutnáváte National hanopisný typ humoru vy budete vychutnávat čtení příručka stejně jako hrající hry.

Hra hraje dobře pod DOSBOX ale vy potřebujete aby točili cykly až do 9000 nebo vyšší pro hladkou animaci. Běžte CM5 z herního adresáře aby začal hru. Hra, jak stáhnutý, je připravený pro Soundblaster zvuk.Jestli chcete překonfigurovat zvuk provozovaný ' CM5 S ' (bez oslovení).

Vydali: MicroProse Software, Inc.