BattleTech - The Crescent Hawks Inception
BattleTech - The Crescent Hawks Inception - náhled

Battletech - Crescent Hawk- ovo začátek (CHI) je první mnoha počítačových her nastavit v Battletech vesmíru. Založený na Battletech peru-

...

Motor City Recenze

Motor City je vaše šance na to zažít evropský automobilový trh z konce 19. století až do moderních času. Hra byla vyvinutá a uvolněný od Max Design jak poslední produkce pod jejich vlastním štítkem a je pro nejlepší (a nejtvrdší) konverzi poutavého obchodu ranného automobilového průmyslu. Vy jste zodpovědní za kompletní výrobní snadnou včetně výrobních hal, výzkum a administrativa a musí vyvinout, budovat a obchodovat auta aby mohla zůstat před vaším konkurentem. S nadcházejícími závoděním sporty na začátku 20. století vy můžete dokonce konstruovat vaše vlastní závodní automobily a jsou schopni testovat-vhánět je sebe aby mohl polekat vaše oponenty v pohledu na jejich moc.

Po prohlížení úvodu, můžete si vybrat vaše hráčovo jméno, jméno společnosti a země to je urovnaný. Poslední rozhodnutí bude mít velký vliv na průběh hry, jak to je historicky orientovaný a uvádí všechny hlavní politické a ekonomické události (jako války, a tak dále) provzdušněný. Motorové City podporuje dva hráče v horkém křesle módu a třech úrovních potíže. Všichni obchodní začátečníci simulace jsou silně doporučení aby vybrali snadnou úroveň, jak hra má jeden z většiny rozlišených obchodních modelů vůbec kdy viděl jsem. Vy máte hodně statistiky aby odhadovaly váš obchodní úspěch a nějaké další indikátory také. Proto tato hra potřebuje hodně plánovací schopnost a cítí s pravou možností, i když to vypadá spíše jednoduchý na první pohled.

Na začátku hry, vy najdete sebe ve vaší kanceláři. To je místo všechny vaše aktivity jsou centrované v. Na vašem stole leží účtovou knihu, která obsahuje většinu statistik a vašich zákazníkových objednávek. Váš stůl má tři spodky. První jen by měl by být užíván jestli váš jsou na pokraji ruiny (automobilového trhu je tvrdý obchod...). Druhá zásuvka obsahuje herní volby jako náklad, chrání, opustil , a tak dále, a v třetí vy najdete nějaké non - car související fotky. Polička na knihy v rohu je poklad pro všechny historii inspirované lidi, jak celý vývoj automobilu, ze začátku až do moderních času, může být vzhlédl zde. Na stěně vy vidíte mapu Evropy, která drží menu aby spravovalo vaše prodeje a obchodníkův slevy a umožní vám otevřít nové větve v jiných částech kontinentu. Nakonec rychlé kroky z vaší kanceláře podnikají vy personálu-kanceláři, kde vy můžete najmout a střílet zaměstnance nebo jen vyhledat personál čísla.

Zbytek hry se uskutečňuje vně vaší kanceláře. A kliknutí na okně bere vy k továrním základům, kde vy můžete konstruovat a zpřístupnit všechny další stavení. Na začátku vy nemáte nic víc než sklad a malou administrativní budovu. První věci, které se mají udělat je aby budovaly malé výzkumné příslušenství, které je potřebné k tomu, vyvinout prototypy a výzkumné nové spareparts. A auto v Motoru Citech vždy se skládá z tří částí: motor, podvozek a tělo. Každý z nich jsou dostupný pro jiné velikosti automobilu a může být dovážený nebo postavený ve vašich vlastních továrnách. Sklad není jen použitý k tomu, aby skladoval vaše části a auta, ale také pro zvídavé nabídky z vašich dodavatelů a umístění objednávek. Měl bys dívej se na váš akcie těsně, jako celek výrobní linky se zastaví jestli jen jedna komponenta chybí, a měl bys očekávat dodací problémy čas od času.

Hra má nějakou báječnou grafiku a uvádí dokonce 3D-poskytnuté objekty v knihovně historie auta. Navíc k , že závodění motor je vestavěné, který není tak dobrý jak v nějakých závodění hrách tehdy, ale docela dobře vykonaný. Hudba je obvyklé Max Design kvality a zní moc příjemné. Pokud jde o rozhraní, hra je řízený zcela myší a akce jsou udělané skrz různé dialogy s vaším zaměstnanci nebo známým manažerem banky. Aby mohl vepsat do čísel (pro pokladní transfery, objednávky zboží, a tak dále) hra uvádí moc hezkou kontrolní pokladnu, která zdá se kdykoli vy musí určit libovolné množství. Toto význačný rys je velké zlepšení bývalým Max Design hrám a snadno použitelným.

Na závěr, Motor City zaslouží si nic jiného než přímý 5. Třebaže hra je moc tvrdý pro začátečníky, budete mít moc veselého zábavy hraní a být dokonce edutained trochu, pravděpodobně dokonce bez upozornění to. Vy všichni, kdo hráli Detroit a jste zjistili, že hru postrádá nějakou hloubku... Motorové City budou plnit všechny vaše přání, jak to je mnohem víc originálu než toho staršího bratra. Jen být si jist nepoužít první zásuvku příliš často...

Vydali: Max Design GesMBH