Stunt Car Racer
Stunt Car Racer - náhled

Toto automobilová hra je zábava a snadno přístupný, ale poněkud nerv záchranný řidičských zkušeností. To by byl můj popis senzačního řidi

...

Moonwalker Recenze

Kdy myslím si, že zpět k POČÍTAČOVÝM HRÁM 80- ovo, můj nos inklinuje k vrásce mimoděk jak obrazy hrozných počítačových her zazáří před mýma očima. Zatímco 80- ovo nám dalo nějaké skutečné klasiky jako oblek volné času Larryův série, to také nám dalo mnoho velkých porodů. Který je Moonwalker? Obávám se, že to je pozdější.

S procházením Michael Jackson, zdálo se hodící se recenzovat tuto hru a dát to na Abandonia ale mému zklamání, PC verze hry byla úplně odlišná od Genesis verze která byla docela dobrá. Já jsem doufal, že objevit ztracený drahokam ale co já jsem odkryl jsem byl něco by jsem měl pravděpodobně zůstat pohřbený ...

Hra je rozdělený v 4 částech: část kde vy jste dostali se do sbírat kusy králíčka výbavy, další část kde vy, pro nějaký zvláštní důvod, řídit motocykl a sbírat koule, další část kde vy pobíháte v baru střílet na darebáky a část kde vy jste robot a ... střílejte na darebáky. A ano, to je tak slabé jak to zní.

Třetí část je prokazatelný nejlepší ale všechny části opravdu trpí stejnými chybami. První dva mít přísnou časovou mez která je nemožná aby tloukla. Jako kdyby to nebylo marné dost, vy jste dostali 20 životy (ano, TWENTY) ale vy budete potřebovat je napříč celou hrou a tam je ani jediný způsob jak obnovit každý z jich.Můžete myslet ' dobře to je docela hodně, že ano?' ale vy byste jste byli špatní. Já ve skutečnosti tluču hru podváděním: Já užívám program nazvaný herní Wizard Pro zmrazit mé životy. Já muset zemřít 300 krát předtím, než já budu tlouct hru tak, ne, 20 životů není dost. Jestli vy jste četli dokola síť, zjistíte, že téměř nikdo dokončil tuto hru slušně kterou říká to všechno opravdu.

V první části, vy pobíháte bludiště- podobné město být honěnou fanoušky při muset postavit sebe na Defender - like mini - map umístěný na spodu vaší obrazovky. Vy jen vidíte položky a oponenti na této mapě a ne skutečný uliční osnova která může dostat opravdu zklamání protože město je navržená takovým způsobem, že vy často potřebujete aby vzali velkou objížďku aby dostala kde vy potřebuje být. Hernajs, to nedostane žádný lépe tak pojďme dostat to přes s: vy potřebujete aby zvedli položky v specifické objednávce, jestli vy zemřete, že vy dostanete přesunutý všechny cesta zpět k začátku města, detekce kolize je strašný tak vy často zemřete dokonce když vy jste ne- nedostali hit, nemůžeš bránit sebe v žádném případě kromě během awayand jestli vy pohybujete jihem vy vyprovodíte menší co je vpředu než kdybys byl pohybovat severem (vy můžete vidět toto v screenshot - Michael není centrovaný na obrazovce). Kladné stránky? Žádný. To je frustrující, nespravedlivý, nesouměrný a nudný.

Kdy já nakonec jsem udělal to skrz, já jsem doufal v akční sekvenci ale ne, to bylo víc stejný ale tentokrát já jsem byl na kole namísto na stopě. Stejné problémy použijí kromě oni dělili to v 4 částech a vy jste museli sbírat všechny koule v každé části předtím, než mohla bys šla na k další jednomu. Podařilo se jim ve skutečnosti udělat tuto část hůř než první protože, potom co vy sbíráte všechny koule, vy transformujete do auta a potom muset dojet do určité oblasti bez stává se hit. Jestli vy DO dostanete hit ( zhustukterou bude případ) vy ... muset začít úplně znovu.

Po tomto strašné části, my přijdeme k více zajímavé části: bar. Vy jste dostali gazillion okno a z každého okna, nepřítel zdá se občas vzít výstřely zblízka k vám. Vy běžíte v kruzích kolem bar, sbírání zbraně a munice aby střílela zpět. Kdy vy jste zabili 30 nepřátele, vy přecházíte k další části. Toto mohlo by být ohromný ale oni zaneřádili zde také. Protože každý klip vy zvednete trvá asi 2 sekundy, vy můžete sundat 2 - 3 nepřátele s jednoduchou příchytkou nanejvýš. Jestli vy můžete spočítat, to znamená 15+ svorky aby dostaly práci dělanou a věřit mě, vy zemřete dost času kolem dosahující najít klip (tam je jen jeden klip najednou v celé baru). Zatímco není žádná skutečná časová mez, chudá kontrolní metoda opravdu nechává tuto část dolů. Moment, který vy míříte (držení požární klíč a posun kurzorových kláves), vy začne střílení předtím než vy ve skutečnosti míří na vaše oponenty, pustošivá cenná munice. Kdyby dali vám druhý akční spínač, to možná má ve skutečnosti udělalo tuto část docela veselou zábavu! Ale oni ne -. Tak to není. Pojďme postoupit dál.

Poslední část je jednoduchá verze třetí: vy ne déle pobíháte nebo zvednete munici a nemůžeš vyběhnout buď tak já uvážím to zlepšení. Osobně, to je má oblíbená část protože to má nejméně trhliny: vy jste robot a nemůže pohybovat ale muset střílet na nepřátele objevení na balkonech. Zabití X nepřátelé a vy vyhrajete! Příležitostně, laser zdá se ale jestli vy jste rychlí a střílet to, to neudeří vás. Ještě, dokonce toto část není perfektní. Vy potřebujete přinejmenším 6 - 7 životy aby prošly tímto částí (dokonce když vy zabijete nepřítele tak rychle jak vy můžete) protože vy vezmete poškození bez ohledu na to, co vy děláte. Jestli vy jste ne- nepodváděli jako já jsem dělal, je to velmi nepravděpodobný vy jste měli to mnozí odešli jestliže ty někdy jste udělali to tak daleko. A udělat to hůř:jestli vy daříte se projít, všechno vy dostanete je - ův blahopřání vy jste skončili procházku po povrchu Měsíce - ův zpráva.

Tak a co grafika a hudba? Pro 1989 hru, grafika jsou dost chudé - první dva sekce jsou strašné opravdu a zatímco oříznuté scény nejsou že špatný, to cítí jako hnaná práce. Třetí část je nejlépe vypadající zdaleka a to ukazuje co bylo možné - proč oni ne - nevěnovali tak moc pozornosti zbytku hry je za mnou.

Hudba byla zřejmý vysoký bod filmový Moonwalker a zde, hra snižuje také. Nabízející jen základní PC mluvčí a pouze několik málo písní (většiny které opravdu není které dobře převedené v každém případě), mohlo snadno levé to ven.

Jestli celá recenze nebyla jasný dost: ne hrát toto. To je frustrující, nespravedlivý, bolestivý, opakovaný, nesmyslný, mělký a ... dobře, jen prosté svinstvo.

Optimální nastavení

- cykluje: 1000-1500 - nějaký /každý /žádný víc než to a můžete vběhnout do rychlostních problémů.