Learn to Add
Learn to Add - náhled

Učit se / dozvědět se dodatku je rozkošný málo hry určené pro předškolní děti. Hráči budou učit se spočítat a přidat k devíti hraním čtyř

...

MegaTraveller 2 - Quest for the Ancients Recenze

Má rád MegaTraveller: Zhodani konspirace, jeho pokračování MegaTraveller 2: Pátrání po starých národech je založen na vynikající pero cestovatele-a-papírový-hrající hra rolenebo být víc přesný, na jeho MegaTraveller verzi; tvůrci cestovatele byl aktivně zapojení do tohoto dva- ův vývoje počítačovýchher, a to se ukáže. A kdy já říkám "to se ukáže", já to myslím - cokoli z detailního spiknutí a příručky, v celém světě a cizinci se setkali s a k specifickým zbraním a nástrojům, je vzatý z pera-a-papírové hry; tato pozornost detailu je jedním z herních sil, zvláště jestli vy jste (jako já) fanoušek pera-a-papírové verze cestovatele. I když vy jste neslyšeli cokoli o cestovateli předtím, vy budete vychutnávat tyto detaily.

Pozornost detailu, nicméně je oba požehnání a prokletí - MegaTraveller 2 je docela komplexní hra, a rozhraní je poněkud nešikovný. Já bych navrhoval vás číst příručku před hraním, jak to vysvětluje spletité detaily hry a dělají hru daleko snadnější, nezmiňuje se skutečnost, že dlouhé zadní části příručky jsou dobrá četba.

Vytváření znaků užívá téměř přesnou kopii MegaTraveller systému, a je založen na 4 - years smluvních podmínkách dějících se během každé znakovy historie. Mnoho zaměstnání může být vybraný z, stejně jako dva závody (lidé a psí Vargr), ale nakonec znak je měřený její schopnostmi ne její kariérou. Nicméně, jak znaková výrobní soustava také předpokládá se, že bude použitý k tomu, aby generovaly znaky pro pero-a-papírovou hru také. Mnoho schopností že možná, že bys mohlo si vybrat nebo recieve během vytváření znaků nejsou užívaní v hře; naštěstí, příručka obsahuje schopnosti které jsou užívané v hře, a já bych doporučoval vy tisknout to tabulka z toho. Také, několik před --vygenerované znaky jsou poskytnuté, část z nich docela dobré (jeden dokonce mají alot peněz a dobrý starship), tak mohl bys skákat vytváření znaků sekvenci chcete - li.

Grafika je velké zlepšení z MegaTraveller 1, docela je dobré pro 1991 (zdravé-tažené 256-barevné umění), a zachytí pocit vesmíru cestovatele docela dobře. Rozhraní také zlepšilo, a nyní pracuje s myší, ale je ještě trochu nešikovný. Mezihvězdný let a boj byl velmi zjednodušený, a je plně řízené meno.

Hlavní spiknutí zahrnuje pátrání po cizích artefaktech zanechaných vzadu starým národy závodem (kdo zničil sebe v masivní válce 300,000 let dříve) aby mohly zastavit starověké místo na světě Rhylanor z pokrývající celé withtoxic bláto planety. Navíc, je tam mnoho dílčích dotazů, několik z nich za svět, v rozsahu od malo - obchodních možností a lovu prémie řešícím zločinům a šetření unesené osoby. Každý svět má několik měst na tom (mohl bys cestovat stopou, pronajmout vozidlonebo chytit léta nebo vlak mezi městy), a většina měst má aktivní NPCS (barevný v zelený) v sobě který mohl dát vám miniquests nebo rady.

Dohromady, jakmile vy dostanete se přes jeho složitost abnd poněkud nešikovné rozhraní, MegaTraveler 2: Pátrání po starých národech je vynikající hra, bohatý na detaily a spiknutí, který mohl držet vás hraní pro mnoho, mnoho hodin požitku.

Odpovědi k herním kopírovacím-ochranným otázkám jsou zahrnuté v textovém souboru lokalizovaném v hlavním herním ZIPnebo v něco navíc tlouct pod herními detaily.

Část MegaTraveller Series

Vydali: Paragon Software Corporation