Sensible World of Soccer
Sensible World of Soccer - náhled

Předtím, než já začnu mluvit o tomto hru rád bych řekla vám že já opravdu miluji to. Kdy to byl vypuštěný já jsem utratil mnoho bezesných

...

Manhunter - New York Recenze

Uprostřed celého Kings hledání a oblek volných času Larryův her které Sierra vytahovaly koncem 1980s oni také publikovali poněkud zapomenuté duo her pojmenovaných lovec lidí: New York a lovec lidí: San Francisco. Lovec lidí hry byly jedinečné tehdy jak oni byli jedni z prvních Sierra her aby hrály z první osoby perspektivy. Oni také odchýlili se od poněkud únavné textu syntaktické analýzy herní hry která Sierra spoléhala se na do té doby.

Lovec lidí: New York je ukázat a kliknout dobrodružnou hru. Dobře, možná ne tolik kliknutí. I když hra zužitkuje ručičku to je řízený klávesovými kurzorovými klávesami a ne myší. Hra nemá výjimečnou grafiku, dokonce pro to doba. To nemá bohatě vyvinutý děj, také. Co to dělá je jen dost spiknutí a jen dost záhady a dobrodružství aby drželo většinu lidí jevící zájem.

Lovec lidí je hádanka hnaný s nějakým stylem arkády akce sekvencí hozených v. Zatímco NPC charakterový vývoj je moc slabý (většinou protože oni jsou mrtví než vy najdete je), to je vaše zručnosti v detektivovi sledování ne-hrajících znaků a určování jejich motivů které dělají herní zajímavé. Některý z hádanek budou testovat vás. Oni nejsou snadní ale oni nejsou legrační také. Jestli vy můžete řešit hru bez rekapitulace vy budete zanechaní s pravdivým smyslem spokojenosti. Být připravený aby zemřel, vy budete. Umírání neznamená začínání přes z ušetřené hry, nicméně. Kdy vy zemřete herní vývojáře, oblečený do jejich lovce lidí šatů, se objeví na obrazovce a dobírat si vás před posíláním vás zpět do hry v bodu kde vy jste zemřeli aby zkusili znovu. Vy máte povoleno chránit vaše hry a, naštěstí, vás máte povoleno chránit příchuť kapku uprostřed některého z/akčních sekvencí arkády. To je dobrá věc pro lidi jako já s málo nebo žádný ohnutý zpět.

Hra začíná v budoucnu. Rok 2002 přesně řečeno (hm). Cizinci napadli New York a převzaté město. Je to, že cizinci nemají žádné zbraně a nohy (jen bulvy lol) oni musí rekrutovat lidi k dělá práce policejního kontroly obyvatelstva a vylučujících nějakých /každých /žádných hrozeb k cizímu pravidlu. Cizinci implantovali sledování zařízení uvnitř všech lidí tak, že jejich pohybů mohou být sledovaný vždy. Každý lovec lidí je vybavený MAD zařízením které dovolí jim sledovat a zaznamenat pohyby všech podezřelých lidí. MAD Také obsahuje databázi která je užívaná pro zapsat do seznamu informace o znacích se setkala s v hře. Vaše použití MAD je klíč k uspěje v hře. (NOTE: Herní příručkanebo lovec lidí- ovo určovací klíč, popisuje MAD zařízení a to je použití v detailu. Vy opravdu potřebujete aby stáhli a číst určovací klíč.) cestování je udělaný skrz mapu krok za krokem v žádané poloze a tlačícím ENTER. Nové destinace budou odhalen na mapě jak nové nápovědy jsou nalezené a nové případy jsou přiřazené vám.

Váš podíl v hře začíná dva roky po invazi. Vy jste jedním z privilegovaných lovců lidí a je vyburcovat forma vaši dřímotu jedním z cizinců kteří je řízení vy zkoumat případ zahrnující explozi a vraždu v Bellevueovi nemocnici. Vaše dobrodružství bude se konat přes průběh čtyř dnů. Tam jsou jistý věci které musí být udělaný každý den. Vy ne- nebudete odpočívat dokud oni nejsou udělaní. Jak vy začnete zkoumat, že vy všimnete si že tam je něco jiného o tomto případu. Něco, co by mohlo narážet na možnou cestu z děsného existence která lidstva padlo do. Je tam cizí odpor? Je tam spojení s mrtvolami objevit se všude? Je na tobě a váš vyšetřovací schopnosti abyste zjistili. Jak vy následujete vedení, vy navštívíte skutečný New York City mezníky a zvednout nápovědy. Nález jak nápovědy souvisí k sobě navzájem je výzva.

Rozhodující faktor. I když lovec lidí: New York není silný na obou spiknutí nebo grafice frontách to je, nicméně, veselá zábava aby hrála. Hra jistě bude testovat vaše řešení hádanky a schopností detektiva. Dlouho živý odpor.

Vy budete potřebovat lovce lidí polního průvodce po projít ochranu proti kopírování. Pamatujte si, že když hra ptá se pro jistý číslo stránky použít ruční číslo stránky a ne to PDF souboru.

Pro začít hru, provozovat MH.BAT program ze Sierra adresáře. To je vše opravdu tam je v tom.

Vydali: Evryware