Commander Keen 6: Aliens Ate My Baby Sitter!
Commander Keen 6: Aliens Ate My Baby Sitter! - náhled

Šestý díl série Commander Keen uzavírá druhou část příběhové linie.

...

Laura Bow 2 - The Dagger of Amon-Ra Recenze

V této zajímavé hře, vy hrajete Lauru úklonu, mladá dívka kdo je jen z vysoké školy a zkouší dostat práci jak zpravodaj v mužském-ovládaném světě 1920s. První práce, kterou vy dostanete je v newyorském Daily tribun, díkách vašemu otci a jeho přátelům. Vy dostanete úkol psaní článku o nedávném zmizení starověké egyptské artefaktu - dýky Amon - Ra. Na začátku, Laura je nováček novinový spisovatel, ale jak hra postupy, ona se stane plně zralým vyšetřovatelem. Vkusná strana v muzeu, které koná se na začátku hry, rychle udělá obrat pro horší jak těla začnou nahromadit, s Laurou přímo uprostřed celé akce ! Kdy každý člověk je podezřelá osoba, komu může věřit?

Hra je navržená jako všechno Sierra hry, kromě tohoto času vy dostanete tázavou bublinu, která dovoluje vám zeptat se otázky na jiné lidi, objekty ve vašem majetkunebo různých místech. Hádanky jsou opravdu tuhé, tak být připravený pro nějaké vážné myšlení a mělo spoustu trpělivosti. Newbies by měl být varovaný, zatímco dobrodružní veteráni by neměli příliš mnoho problému. Se všemi těmito ohromnými aspekty hry, proč budu dá tomu 4? Především, vy musíte šetřit po celou dobu. To je jedno z těch her které vy nemůžete dokončit úspěšně jestli vy minete nebo přehlédnout důležitý artefakt. Budete mít žádnou volbu ale začít přes ze začátku. Také, akt 3 je docela obtížný, protože vy jste očekávaní, že budou uvažovat o věcech pro které vy nejste dané žádné rady nebo nápovědy. Nebuďte překvapení jestli vy minete většinu materiálu který pokračuje. Mé doporučení je že vy uložíte často a vždy máte pár uložit soubory připravené!

V uzavření, hra je opravdu tvůrčí a poutavá záhada, ale to může být moc frustrující v době. Pokud vy nejste ochotní hrát tuto hru pár času, mohl bys minout obrovské pořádné kusy spiknutí, a věřit mě, to není těžké minout je. Dostaňte tuto hru, chraňte hodně, a nestydíte se aby dívali se na rekapitulaci pokud potřebujete. Vytáhněte židli, hrajte nějakou houpání hudbu, a praktikovat váš charleston, protože vy chystáte se spekulovat do bouřlivých dvacítek!

Vydali: Sierra On-Line, Inc.