Rytíři legendy pochází z toho obtížná éra střední pozdnímu 80s to nám dala Windwalker, vesmírného tuláka a Times Lore, kdy systémy původu experimentující s rpg žánrem a pokus o udělat Ultimu neohlášenou stávku dvakrát. To bylo uvolněné na C64, Apple II, a PC polarizování recenzím, s PC verzí široce považovaný jako nejlepší 3 protože další 2 byla druh mučivé multi --výměny svazku disků noční můry který byl pravděpodobně potěrové vývojářské who'sHQ je se sídlem v Innsmouth.To je velké hry pro ' 89 oba z hlediska rozsahu a rysů. To je ikona hnaný, strana založený, otevřený světový rpg s komplexním bojovým systémem a rozsáhlým podporováním literatury. Tam je jedinečná statická předloha pro každé stavení a NPC v hře, obchody plný přebytečných položek uzeného sledě který nedělají nic kromě natáhnout herní svět, a dovršit to tam je editor portrétu, hláskovat tvůrce, erb návrháře, customweapon výrobce, a expanze disk podpora. KoL rozhodně vrhá hodně v zdi a některý z toho přilepuje, ale spíše to odrazí se zpět a tluče hráče v tváři. Expanze disky nikdy nevynořily se tak polovina zbraňových dovednostních trenérů je nepoužitelná, erb je užívaný jednou na jisté položce moc opožděný v hře, zbraňový výrobce je v podstatě spravedlivý vstup jméno ( inedostanou se k vybrat si jaký typ zbraně to je, tak já doufám, že jste vybrali si pravé schopnost 30+ hodiny předtím....) a třebaže hláskovat výrobce je chytrá myšlenka, kterou to smrskne se na jednotlivý cíl, vybrat si spěchat do provést - > vybrat si termostat aby modifikoval - > vybrat si moc - > vybrat si rozsah. Znakové vytvoření se skládá z vybrání závod, sex, a pozadí které určuje začínání statistických výkazů a schopností. Není žádný třída nebo rovný systém a žádný znakový postup za 4 zbraňovými schopnostmi a sociální hodností. Kdokoliv hraní mohlo by chtít kontrolovat FAQ nejprve, protože tam je celá spousta svévolných požadavků a dovednostních čepice prezentují (například, jediný požadavek pro spellcasting je int > 69) , že příručka neobtěžuje zmínit se o. KoL- ovo věnování úniku vysvětlujícímu cokoli je jedním z toho je Achillova paty. Kus záhada je hezký v hře, ale KoL zdá se zbytečně zatemnit životní informaci kvůli tomu. Jakmile vy dostanete za chmýřovitý zevnějšek to je dost standardní strana založený crpg :- vytvořit strana, potulovat se kolem města v shora dolů perspektivě mluvení s npcs najít hledání, vlak, koupit materiál, a potom spustit do divočiny pro dobrodružství, ale celá hra je plná poloviny pečených myšlenek a zvláštní slovní triky designu který zaměstnávají abizarre časově náročnou logiku. Například něco tak jednoduché jak sdílecí peníze vyžadují, abyste koupili položku, předá to dalšímu znaku, a potom prodat to. Boj je stejně problematický. Na povrchu to má hodně hloubka, taktický otáčecí-založený systém s každými výběrem znaků útočnými styly, cílící části těla, a obranné strategie založený na jejich schopnosti předpovídat oponenty akce přes kombinaci schopnosti, foresightand inteligence. Nicméně v praxi to vezme minutu nebo 2 hrát každý boj kulatý, zvláště během větších bitev které může trvat desítky okruhů, tak celá věc končí lezení spolu s rychlostí artritika ledovce. Namísto tradičních hitových-bodových mechanismů KoL užívá únavu, která regeneruje každá kulatá. Každá akce z posunu k spellcasting má životní sílu cenu upravenou břemenem a zranění - dokonce nejsilnější válečník unaví po asi 3 - 4 kolech houpající se greatsword v plné obrněných jednotkách talíře, který přidávají hezká taktická jednotka k jednáním a vyzývají vás k tomu, abyste našli dobrou rovnováhu mezi ofenzivou a obranný opatření jestli chcete udělat nějaký /každý /žádný postup.Tam je 24 dobrodružství aby našla aby mohla ' dokončit ' hru která přidat kus varianty k hře zesílením vy prozkoumat zřícená drží a přílivové jeskyně, ale oni jsou všichni v podstatě jen rozšířená střetnutí s hledáním mcguffiným nadívaný v thataccentuate klikatý pomalý boj házením v elementech zkoumání a velký mapy na otáčecí-založený scénář který jen dovoluje znak aby pohyboval 1 - 2 náměstími každými kulatý, přijímání oni nevrazí do navzájem v těsném koridoru jako 3Stooges a plýtvat jejich otočením celkem. Grafika jsou dobrá pro EGA, zvláště odrušovačové kteří opravdu pomáhají zhmotnit herní svět. Zvuk je prakticky ne-jsoucí před zvláštním zvukovým znamením z PC mluvčí. Ohlédnutí v KoL bez nostalgie ochranných brýlí, to je tvrdý nevybrat si to oddělený pro všechno to je trhliny. Místy to cítí se jako, že někdo udělal srdečný pokus o přeložit hloubku a pocit tabletop rpg na k počítači bez plně porozumění jak buď pracuje. Stejně jako Darklands to je impozantní dobrodružství že vy musíte obdivovat protože to je naprostý rozsah a ambice dokonce když technický exekuce nebyla až do úkolu. S rytíři ohlédnutí zpět legendy zkoušela udělat příliš mnoho s příliš málo, pro každý vysoký bod hráč setkání tam je strž plný hnijících mrtvol kolem dalšího ohybu, a nakonec to zaplatilo cenu a vybledlý do neznáma. Příručka je víc prach než substance, ale mapa je téměř základní jestli chcete lokalizovat dobrodružné lokality.
Rok vydaní: 1989 Vydali: ORIGIN Systems, Inc. Obrazek:
|
|