Home Alone 2 - Lost In New York
Home Alone 2 - Lost In New York - náhled

Domov sám 2 - ztratilo v New Yorku je pokračování domova sám, dvě počítačové hry založený na úspěšných filmech stejného jména. Domov sám

...

Jinxter Recenze

Od okamžiku vy jste vystoupili autobus, a ihned přejel tím, vy jste věděli, že dnes který jen nechystal se být váš den.

V místě volalo Aquitania, dobrý černokněžník Turani, kdo vytvořil kouzelný náramek který konal jejich síly pod dohledem, zastavila rostoucí moc čarodějek století předtím. Tmavé síly byly bezmocné proti náramku a země žila v relativním míru.

Janedor Witch, nicméně měl plány z její vlastní, a skrz nevědomý pomoci ostatních, ona vzala tento náramek a skryté jeho kusy po celé zemi. Jestliže ne tyto kusy jsou nalezené a náramek je obnovený, síly čarodějek bude stále růst a Aquitania- ovo štěstí bude pomalu zemře.

Teď je na tobě najít kusy náramku a zastavit Janedor z ničení všeho Aquitania. Snadnější řekl než dělaný. Jinxter je -založená práce parseru Interactive fikce, s podivným smyslem pro humor a úroveň hloubky který je neobvyklá v mnoha hrách z jeho žánru. Položky, zda oni jsou užitečná nebo lákadla, dostat zdravý popis a chuť herního jedinečného smyslu pro humor.

Zatímco Jinxter má nějakou moc uměleckou grafiku, oni jsou pouze pro atmosféru a opravdu nedá pokyny nebo působit společně hráče. Popisy místností a lokality že vy najdete kdy vy prozkoumáte, že Aquitania je moc detailní ačkoli, a vzít centrální stupeň zatímco grafika nastavila náladu a atmosféru. Hudební a zvukové efekty jsou ne-jsoucí v Jinxter, a nejsou tak docela zaznamenaný.

Jinxter je vynikající práce Interactive fikce, ačkoli to není pro každého. To je textový parser založený, a tam není žádná myší interakce vůbec, s výjimkou výběru šetření a obnovení her, a grafické a textové ovládací prvky. Zatímco parser je jedním z Jinxter- ovo nejlepších rysů, to je také může udělat věci obtížnější v době, jak hra vyžaduje vás, abyste jste byli specifičtí v záležitostech.Jako je namísto psaní ' dívá se dveře, měl bys psát ' pohled ve dveřích, a ' pohled pod dveřmi aby mohl dosáhnout hledaného výsledku.

Hádanky mohou být vyzývavý a někdy nabízet několik řešení. Na rozdíl od mnoha dobrodružných a Interactive titulů fikce, v Jinxter nemusíte dělat si starosti s náhodně umírající, protože váš strážce bude chránit vy z vážného ublížení. To je dobrá zpráva pro ty které jsou frustrovaná mít aby obnovili hry stále. Nenechávejte tento fakt utišit vy do smyslu falešné bezpečnosti ačkoli, tak Jinxter dá nový a zkušený hráčům stejnou měrou výzva jak vy zkusíte najít kusy a skoncovat s Janedor- ovo zlými ambicemi.

Vydali: Magnetic Scrolls