Tunneler
Tunneler - náhled

Tunneler je hra z počátku 90. let, kterou jistě mnozí z nás hrají i dnes. Hra je pro 2 hráče na jedné obrazovce (tzv. splitscreen).

...

Home Alone Recenze

Domov sám je DOS verze úspěšného filmu. To bylo udělané vyvrcholením v roce 1991, a byl také vyvinutý pro herní Boy. To je mnohem lepší než to je hra pokračování, které vyšlo o pár let později.

V této hře, vy hrajete jak Kevin McCallister, kdo spal v příliš pozdě, a byla náhodně zanechaný vzadu jeho rodinou kdy oni hnali se ven aby dostali na letiště v času na to chytit letadlo do Paříže. Kevin je doma sám, a tam jsou dvě hole pojmenovaný Harry a Marv ven vzít celý materiál v domě. Musíte zabránit tomuto. Vy máte přesně hodinu aby šla kolem domu, sbírání věcí a nastavení pastí ve všech částech domu v pokusu o zaplašit hole. Na konci hodiny, Harry a Marv ukazuje se, a prosit chytit Kevina. Musíte vést ho za pasti a způsobit hole aby octly se mezi je, tak vy můžete uniknout. Pozice holí a pasti které jsou nastavené v každé místnosti byla zaznamenán v obrazovce nad herní obrazovkou. Jestli hůl chytí vás, hra končí.

Grafika v hře jsou děsivá. Každý pixel je umístěný dokonale, ale animace jsou opravdu zábavné dívající se. Pozadí jsou také moc fešná. Hudba není dobrý ačkoli, a je poněkud otravný, tak můžete vypnout váš zvuk. Já jsem miloval tuto hru, a stále hraji to, protože já píši této recenzi. Já dám to přímý 5, protože to je jenom děsivý.

AKTUALIZAČNÍ PROGRAM POZNÁMKA: Já jsem byl našel klíče opravdu zklamání nejdříve, tak zde vy jdete: vy pohybujete s kurzorovými klávesami, vy máte dva akční spínače (vy nastavili je poprvé, kdy vy provozujete hru) a musíte také užívat funkční tlačítka. Vy zvednete zbraně s F1, vy listujete je s F2 a nastaví jak pasti s F3. Pokud si přejete zrychlit věci tiskové N (toto bude urychlí čas a hole ukážou se - užívat toto kdy vy jste skončili nastavení pastí). Teď jít a hrát!

Vydali: Manley and Associates