Dune II - The Building of a Dynasty
Dune II - The Building of a Dynasty - náhled

Příběh duny planety produkovala legendární knihu, legendární film, a, samozřejmě, legendární hra! Já jsem docela jistý že jestli vy přišl

...

Flight of the Amazon Queen Recenze

If imitace je vskutku nejupřímnější forma lichocení pak opičího ostrova jistě musí být venkovský balík. Nesčetné dobrodružství hry zkusily napodobovat co udělalo to tak zvláštní a jedinečný ještě málo opravdu uspělo. Únik Amazonky královny byla jeden z nich tak pojďme se podívat na jak blízký to přišlo k dosažení jeho cíle.

Vy začnete hru jak nezávislý pilot nazvaný Joe King v potřebě zákazníků aby letěli kolem světa. Po unikání jisté smrti v úvodu, vy jste na holičkách v hotelovém pokoji kde váš první cíl je aby odešel a zabránit bohatému a slavnému zákazníkovi z toho, být ukradený pryč nizozemským konkurentem. Tssk, ti nelítostný Dutchmen jak ?. Kdy vy nakonec jste dařili se získat zpět ji, vy havarujete v džungli a muset zkusit a dostat vaše letadlo zpět ve vzduch. Zatímco běží kolem ostrova, vy odhalíte spiknutí šíleného vědce převzít svět transformující amazonky žen do dinosaurů. Ano, neočekávat uvěřitelné spiknutí z této hry ale pak znovu, to stěží očekávalo od hry která bere zřejmou inspiraci z opičího ostrova.

Vpravdě, tato hra také ovlivní Indianskou Jonesem & zkázou Atlantidy která může být svědčí kdy vy podívá se na grafiku. Oni jsou moc malební ještě také docela realistický s lokalitami být detailní a atraktivní také. A podobná technika zastínění bylo užívaná jako dobře. Ale komedie rozhodně je řízen ve fanoušcích opičího ostrova: Já jsem byl musel připouštět, že I hlasitě se zasmát dost času. Scéna zahrnující gorilu se vystrojila do dinosauru obleku měl mě pláč slzy smíchu který je vzácná věc aby stala se pro mě která jde ukázat že nebudete zklamaná komediálním oddělením.

Tak, že listy nás s tím, co opravdu dělá nebo rozbíjí dobrodružnou hru: hádanky. Zatímco rozhraní může být matoucí nejdříve ( ikony nejsou tak přímé jak opičí ostrov- ovo slovesa), vy brzo přijdete na kloub tomu a musím říkám , že logika za hádankami je docela zvukový. Já jsem zpříčil se několikrát ale s jemným šťouchnutím z Universal systému narážky vždy podařilo se mi pokračovat bez kazící se hry.

Spojte všechno toto a vy jste dostali kvalitní hru. Zatímco to nemusí být klasika v stejné lize jak opičí ostrov, to je ještě víc než mající cenu dávající jde. Někteří mohou najít humor menší chytání ale myslím si to je všechno dolů k chuti. Osobně, já jsem miloval to a to je pevný 5 z 5 ke mně.

Optimální nastavení

- cykluje: 10000+

Vydali: Interactive Binary Illusions