Michael Jordan in Flight
Michael Jordan in Flight - náhled

Michael Jordan za letu je typická hra košíkové, ale se zkroucením. Perspektiva a kontrola jsou jedinečná v této hře. Jeho udělaný v 3 roz

...

Eracha Recenze

Recenze | Screeny


V globální vesnici známé jak Internet, tam je hodně starých Číňanů a korejský hry stěží znaly každou západním publikem. Jazykové bariéry, včetně systému psaní který není ani čitelné většinou diváků od této polokoule, dělat pro většinou oddělené sítě znalosti o každém zemi- ovo herním dědictví. Skutečnost, že většina korejských stránek vyžaduje komplikovaný registrační proces včetně verifikace z něčí identity jistě nepomáhá.

Eracha je jedním z lepších-známých korejských her ale je nicméně daleko od toho být široce známý. Vyvinutý malou společností, Mirinae Software, kdo v jeho domovské zemi byla lépe známý výstřelem-je ups, tento je rozkošný málo platformy s grafikou kresby.

Vy jste trochu rohatá píseň do kola ven zachránit váš rod, při boji všechny druzích  duchů a démonů kteří stát ve vaší cestě. Tam jsou čtyři páry stupňů, s každým párem braní místa v jiné zemi světa, plus jediného koncového stupně. Vy najdete sebe cestování kolem Číny, Japonska, hrad v Evropě, a stupeň že vypadá jako by to lokalizovaný v Mexiku ale je naplněný stereotypy z USA, jako hamburger-střílející Halloween dýně a černí basketbaloví hráči ) jak nepřátelé.

Ovládací prvky jsou jednoduché ale všestranný. CTRL provádí váš standardní útok, zatímco ALT zaměstnává jeden z mnoha extra zbraní, které mohou být cyklované skrz stlačením PROSTOREM. Vy vyskočíte stlačením, a dělající tak dvakrát provádí dvojitý skok, který je často požadovaný aby dosáhl určitých oblastí. Vy můžete také běžet dvojí-klepavým řídícím klíčem, který nejen dělá vás rychlejší ale také dále zvyšuje váš skákající rozsah. Nicméně, tam stále ještě bude hezkých pár římsy které zdají se mimo dosah na první pohled. To je kde prozpěvovat si většinu zvláštní schopnosti se začne používá - močení na podlaze. Vykonaný dvojí-odposloucháváním spodním klíčem, tato schopnost složí jeho měchýř, způsobující trampolínu-houbu aby rostla v jistých (většinou neoznačených) bodech.

Rovné návrhy jsou docela zajímavé, a to je přinejmenším zábavný aby viděl jaký stereotypů vývojáři naplnili stupně s. Většina map jsou spíše rozsáhlé, s mnoha skrytými průchody a tvrdými-těmi - reach prémiovými oblastmi. Boj nepřátelé mohou být trochu klamavý ačkoli, protože váš standardní útok zpomalí se vy dolů dokonce k zastavení při provádění toho vícenásobných času v řadě. Vy najdete často sebe jen stojící tam přípravu zápary útočný knoflík zatímco vy čekáte na nepřátele aby přiblížili se k. Někdy docela to je těžké uniknout skupině nepřátel kteří stále zaútočí na vás. To je zvláště případ s netopíry, tak starají se o. Šéfové jsou dost zlí dělaný, celkově. I když část z nich mají zajímavé návrhy, oni jsou všichni směšně snadný aby porazili kdy vy máte dost střeliva pro vaše extra zbraně a směšně tvrdý kdy vy ne-.

Kdy vy zemřete vy budete dotazovaní jestli chcete pokračovat, ale kdy vy děláte, vaše skóre je vždy seřízený nule. Tam nejsou žádné extra životy, ale vy můžete pokračovat tak často jak vy chcete.

Je tam několik trhlin v programování: proč je to, například, že můžete sbírat zřetelné položky pro každou extra zbraň, ale oni jediný plní jednu běžnou kaluž munice? Detekce kolize není docela optimální také, ale to většinou pracuje ve vaší laskavosti. Nějaký nepřátelé dokonce nezraní vás dokud nejsou provádění jejich útoku, tak vy můžete jen proběhnout je jestli vy načasujete to správně. Také, z nějakého důvodu, vy zdá se více uškodit při zaútočení na při skákání.

I když Eracha je uvolněný v roce 1996, technická úroveň hry více odpovídá západním nebo japonským hrám od nejrannější devadesátých lét, jak je případ s většinou korejských her toho éra. Nicméně, hra dělá nevypadá špatně vůbec. Znakové návrhy jsou zajímavé - ačkoli stereotypní - a rozkošný, a většina vizuální vypadá velmi leštěná. Několik málo stupňů mohou dostat trochu vrtání vizuálně, protože nejsou to mnoho jiných zadních dlaždic. Hudba je jen OK; zatímco nápěvy jsou většinou přitažlivé a vhodný hezky pocitu každého stupně, smyčky spíše jsou krátké a může nastoupit vaše nervy, zvlášť když vy musíte spustit znovu stupeň vícenásobné časy.

In - game text úplně je v Korejci, ale to je nevalná překážka. Jediná věc vy musíte vyřešit jsou in - game a nabídky pro volbu parametrů, a nejsou příliš mnoho voleb, tak vy dostanete se do rozumět jim snadno.

Dohromady, Eracha není vynikající hra ale je nicméně více-než-pevná platforma která má vysoké opakování, protože tam je tolik utajených prostorů aby byl objevená. Toto je jedním z lepších korejských platform, které já jsem hrál doposud, a je už málem čas aby tato hra trochu víc získá pozornost.


Rok vydaní: 1996

Vydali: Mirinae Software Inc.

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo