Chladný World je platformní hra arkády volně založený na filmu stejného jména. Příběh za hrou zahrnuje svět v dalším dimenzi, vytvořila zcela ze struktur kresby a znaků kresby (nazvaný čmáranice). Toto Noid (krátký pro "robota")- vytvořený svět, zrozený z představivosti, je právě tak skutečný jak náš svět. Chladný World's primadona, Holli , dozvěděla se o existenci našeho skutečného světa a objevu průjezdu mezi její vlastní chladný World a náš. Holli rozhodla, že ona chce vstoupit do skutečného světa aby žil v skutečném tělu a vyvinula plán aby dosáhl tohoto. posíláním členů jejího gangu skrz víry do skutečného světa, její stoupenci bude schopen tlačit objekty ze skutečného světa zpět do chladný World. Teoreticky, toto by měl přerušit kosmickou rovnováhu dost, aby dovolila Holli vstoupit do skutečného světa a stát se "na živu". Jediná stinná stránka k její plánu je že to může jen zničit oba světy postupem času. Ouha ! Jak Detective Frank Harris, soudní úředník chladný World, musíte zastavit Holliina gang čmáranic z kradoucích skutečných světa objektů a poslat jsou zpátky aby ochladily World. Čas běží , a Harris muset užívat každé způsoby k dispozici aby mohly uchovat rovnováhu, tím držení oba světů nedotčených. Hra je rozdělený do tří jiných oblastí: ulice, chladný World, a jeho ekvivalentní skutečná svět paralelní dimenze. Úroveň ulice je bludiště tunelů a dveře obsazený putováním čmáranicemi kteří nesou dřevěné nikly. Hřebíky, Harrisův důvěryhodný asistent, bude kontaktovat ho přes telefonní troubu aby informovala ho umístění poslední hrozby. Dveře pak se objeví na mapě, blýskání signální naléhavosti. Aby mohl zpřístupnit víry od chladný World do skutečného světa, vy musíte platit stanovenou daň tak dveře vám dovolí vstoupit. Jednou uvnitř, Harrisa, ozbrojený s jeho spolehlivým inkoustovým perem, muset zastavit čmáranice z posílání položek zpět k chladný World a vrátit nějaké /každé /žádné položky zpět k skutečnému světu který byl tlačený skrz. Každý stupeň musí být držený v rovnováze po dobu pěti minut nebo Harris se roztaví bublinky inkoustu, jen vrátí se k zvednout případ znovu. Toto reanimace bude stát Harrisa jeden život a přidat třicet sekund k času zbývajícímu na hodinách kdy Harris byl naposledy vymazal. Prémie pro vaše zbraň (inkoustové pero), extra životy, zdravotní obnova, dočasná nepřemožitelnost a dva další nepopíratelný prémie jsou k dispozici pro napomáhat Harrisovi v jeho cíli. Kreslí si potřebovat být překonaný střílením je s perem a potom ústřední řízení kapka inkoustu který zůstává na jejich místě. Jestli tato kapka není zničený nebo nasátý zpět do pera (pro další body), to bude rychle proměnit na velmi velký, rozhněvaný a zlývypadající dřevěný nikl který bude stále sledovat jeho počáteční misi. Při porovnání filmu k hře, chladný World stáhlo přesné utkání mezi dvěma mediálními formáty. Oba udělají absolutně žádný smysl; oba mají hodně nesmyslná grafika která zdá se byt, opakovaný, nesmyslný a neosobní; a oba hra a film jsou kompletní ztráta času. Hladký, cartoonishly-detailní grafika a hladký ovládací prvky jen vedou k celkovému dojmu z moc ploché, dvojrozměrné krajiny. To cítí že cokoli posun obrazovkový, včetně vašeho znaku, je překryté vystřihovánky být táhnutý přes kus barevného zdobeného papíru. Já jsem zjistil, že je to obtížné určit který svět je předpokládáno, že je Real, ale to bylo moc snadné pohotově určit že ani svět byl "chladný" vůbec. Tam není žádné počáteční instalační nastavení pro zvukovou nebo hudbu; hra může být pozastavila se ale hudba stále hrát; stupně jsou omezené na jen čtyři které pak opakovat; tam jsou jen dva jiné znaky a tři jiné objekty za úroveň, tak nic není vůbec kdy nový; a nekonečné pět minut odpočítávání nezbytných k unikne z každého stupně je jen příliš mnoho. Matematika pro čas zkonzumovaný rovná se šestnácti stupňům v pěti minut za stupeň pro celkem devadesát minut nepřetržité hry, založený na absolutně bezvadném dokončení pro všechny světové úrovně. Měl bych zahrnout zahrnout úrovně ulice kde vy touláte se, následující uboze navrženou mapu a sběrné dřevěné nikly? Pokud ano, pak vy jste zamčení do těchto her pro přibližně dvě hodiny. Vy uděláte body téměř všechno, co vy děláte, který se může zdát jako odměna kdy vy jste zadáte vaše jméno pro všechny věčnost do vysokých spoust obrazovky. To je, do té doby, než vy zjistíte že v chladný World, věčnost je krátká, a vysoká skóre jsou jen zaznamenán v počítačové paměti, úběžný jakmile vy odejdete do DOS. Já poradím, že Vám odejít do DOS dobře předtím než vy vůbec kdy dosáhnete vysokého skóre. Tam je daleko víc já považuji za špatný o této hře, ale já doufám, že zpráva, kterou já zkouším dodat byl přijatá. Od hodnotícího systému užívaného na Abandonia začíná s jednu a ne nulou, já by jsem měl opravdu obsahovat několik málo herních obnovujících rysů. Počáteční animace je velmi dobrý a mající cenu sledování. Být schopen předefinovat klíče kdy vy začnete hru je také hezký, třebaže toto krok musí být přepracovaný pokaždé když vy spustíte znovu herní aplikaci.Tam je - ův nomusic- ův vypínač vy můžete přiložit proveditelný na začátku až do vyhnout se odhalení Adlib nebo Soundblaster karet, třebaže ' nomusic' v chladný World opravdu míní ' nosound' pro cokoli. Tam jsou také tajné spínače naprogramovaný do hry která zobrazí jiné zprávy, namísto jmen, pro vysoké skóre obrazovka. Toto bavilo mě na pár sekund, a potom já jsem uvědomil si někdo ve skutečnosti strávený čas stává se placené vytvořit tyto další, nespatřené odpadky, namísto zaostřování jejich energie na dělající lepší hru. Shromažďování tyto všechny slabé elementy společně produkuje veliký celkem jeden celý bod, který je všechno tato hra sotva zaslouží si. Pro více informací o standardu ovládacích prvcích, statusu obrazovkových definicích a hrajících tipech, prosím stáhněte soubory instrukcí z následů. Nejvzácnější tip já mohu doporučovat je aby stáhl a instalovat chladný World, sledovat počáteční animaci, dobývá se aspoň jedny dveře, a zažít herní hru pro jiné rozměrové světy. Já bych pak rychle bych odešel do DOS a běžet WIPECOOL.EXE. Toto automaticky vymazat téměř každou stopu chladný World z vaší paměti. Udržovat rovnováhu ve vašem vlastním skutečném světě, vy budete odpovědný za mazání chladný World stlačený archiv a nainstalovaný adresář.
Rok vydaní: 1992 Vydali: Twilight Obrazek:
|
|