Graphics grafika byla polovina slušný pro čas. Kokpit vypadá pěkně detailní a pohled z okna docela dobrého. (If vy přemýšlíte o tom, od kokpitu zabral polovinu obrazovky, vývojáři jen potřebovali, aby ukázal poloviční-obrazovkový pohled!) Na 386 nebo dokonce 386SX s průměrnou VGA kartou, grafika byla docela přijatelná. Řekl bych grafiku by byla na stejné hodnotě s těmi současníků jako je F - 19 Stealth bojovník. Zvuk Without zvuková karta (to je, bez Soundblaster nebo GUS), zvuku je k dostání zvukové něco jiného, než cínové. Se Soundblaster, většina zvuku kdy za letu je jednoduše zvuk motoru. Jestli vy letíte proudové letadlo, vy slyšíte kvičení turbíny. Jestli vy letíte hnané letadlo vrtule, vy slyšíte chrastítko vrtulí. Zvuk zbraní (většinou nebo kulometů děla) je hezký. Zvuk není všechen ten špatné. To dělá přidá k zkušenosti ale já bych vysoce bych navrhoval sluchátka přes reproduktory. Není žádné hlas jednání s výjimkou nějakých zvukových soust od Chuck samotný. Hra zde je kde tato hra září. Ano, to by mohlo být trochu němější dolů ale to je uspořádaný jak můžete tlačit každé letectvo do jeho hranic. Při hrající, být velmi opatrný aby drželo vaše letectvo v jeho letové obálce. To může být docela snadný aby zastavilo se a, uprostřed boje, přetažení je NOT doporučený. Dějinné poslání je uspořádané, jak oni dali hráče v kokpitu skutečných bojových misí. Dějinná poslání v rozsahu od sestřelení Allied pumových útočníků ve druhé světové válce k MiG bojové letecké hlídce v korejský War, do Cunninghamův Ace za den během vietnamské války. Hráči mohou také vytvořit jejich vlastní mise a, přitom, může míchat a rovnat se letectvu z jiných smazatelností. Kolik FW-190S by to vzalo sejmout jednotlivý F - 4? Nebo může jednotlivý MiG - 15 sundá několik P - 51s? Je hra snadná? Ne. Ale to může být. Pro dělat dobře (tak já jsem byl našel, v každém případě) jeden musí téměř myslet v 3D. Rvačky psů jsou veselá zábava ale může být matoucí do té doby, než vy přijdete na kloub myšlení v 3D. A pamatovat si, ostrá zatáčky jsou dobré ale oni mohou krvácet rychlost letu. A Split S manévr může být docela užitečný pro buď dostat peklo outta uhýbat ale, z nějakého důvodu, já jsem shledával, že bylo těžké užívat v podpěrovém letectvu. Jednoduše dá, tato hra byla FUN. Ó!, a jestli já pamatuji si správně, příručka je obsažená v downloadu, ale vy jste mohli také vypátrat poloviční-slušnou knihu o bojovnících a užívat to! (to je to, co já jsem použil když jsem poprvé setkal se s tímto hrou zpět v 90s.) vysoká body hra. Já jsem byl našel to legrační hru aby hrála. Také, vyzkoušení podivné scénáře mohou být veselá zábava - - 3 P - 51s, několik FW-190S, možná dokonce nějaký MiG - 15s proti Vám v F - 4. Můžeš sundat je všechny? Zlý úrovně zvuk je druh jednotvárný. Grafika mohla by potřebovat nějakou práci ve srovnání s moderními hrami (dobře, duh ....). Ale, souložit, grafika ve skutečnosti není marná. (hernajs, Mechwarrior- ovo grafika se sestávala bloků barvy a to byla ještě ohromná hra!) verdikt: Pokud se vám líbí dobrý ol- ův boj nože na obloze, uchopit tuto hru. Žádný z toto BVR svinstvo. Vy vstáváte blízký a osobní s vaším oponentem jak vy prosíte sestřelit navzájem s děly a kulomety! Ó!, a bombardující pozemní vojska mohou také být veselou zábavu. Jen pamatovat si aby vytáhnul předtím než vy políbíte zemi. Herní příručka je obsažená v archivu s jménem souboru "Yeagerem.txt". To zahrnuje kopírovací bezpečnostní kódy, nezbytný k tomu, začít hru, pod "letadlem Descriptions".
Rok vydaní: 1991 Vydali: Electronic Arts, Inc. Obrazek:
|