Full Spectrum Warrior
Full Spectrum Warrior - náhled

Pro všechny fanoušky akčních her mám výbornou zprávu. Ubisoft uvolnil tyto hry jako freeware (ad supported) - Far C

...

Captain Bible in the Dome of Darkness Recenze

' jednou tam bylo město daleko od nás na místě a čas, který byl uvězněný v kopuli temnoty! Nadarmo, bible Corps bojovala aby uvolnila to z jeho zajetí. Byli by ztracená všechny naděje ale pro jeden poslední zoufalý plán který žádal o pomoc jejich největšího šampióna...

' CAPTAIN BIBLE!

Armed s vaší spolehlivou počítačovou biblí, vy vezmete roli kapitána bible jak jste teleported skrz malou díru do uvězněného města. Bohužel, vaše počítačová bible byla poškozená během teleportation. Jeho paměť je prázdný a proto zbytečný. Naštěstí, vy můžete dostat nové poezie pro to v Scripture stanicích roztroušených po městě.

Nicméně, vy nejste sám. Roboty, známý jako podvod Cybers, napadlo město a uděláme cokoli zastavit vás. Pro porazit je, musíte první porazit lež střežící je použitím jednoho z Scripture poezií vy jste zvedli předtím. Pak, vy budete schopen jít do boje, jak bible moc umožní vám užívat duchovní meč a štít aby bojoval. Pro napadnout, tisknout A nebo ukázat a kliknout na Cyber- ovo zranitelném bodu, a bránit, tisknout D nebo ukázat a kliknout na sobě. Jednou cyber je poražen, můžete postupovat na cestě.

Váš konečný cíl je aby uvolnil městský councilmen, každý z komu je uvězněný v staveních, a oklamaný Cybers. Budete muset se angažovat je v rozhovoru, a vyvrátit lži že oni říkají vám, pomocí více Scripture poezií. Jednou celý councilmen jste uvolněný, vy budete schopen užívat Unibot, masivní humanoidní robot, lokalizovaný na severu konci města, zničit kopuli temnoty ničením věže podvodu sám.

Vaše zbraně a obrany jsou omezené nejdříve, ale vy můžete aktualizovat je sbíráním poezie vztahující se k meči ducha a štítu víry. Když jste jednou tyto, pak vy můžete jít jednomu z modlitby Chapels roztroušený po každém stavení. Vy můžete také dostat světlo, které dovoluje vám projít skrz tmavé oblastinebo zvláštní ochrana, která varuje vás o pastech nepřítele. V těchto Chapels, vy můžete také obnovit vaši víru, která je ztracená postupně z nepřítele udeří nebo pasti.

Pro navigovat chodby města, jednoduše kliknutí v směru, který vy chcete jítnebo na dveřích aby otevřely ten. Nějaké dveře budou potřebovat být odemčený skrz vaši počítačovou bibli. Nějaké dveře také budou vést k skokový Tunnels, které vám dovolí zpřístupnit další části stavení. V skokovém tunelu, pohybovat myší zanechala nebo právo uhýbat Cybers. Také, nějaký dveře vedou ke komunikační Stations, kde musíte vysvětlit jisté poezie městský councilmen vy předtím jste uvolnili. Jestli vaše vysvětlení je správný, budou převést poezii vaší počítačové bibli.

Toto hra má grafiku dobré jakosti a zvuku pro jeho čas, a běží dokonale pod DOSBOX. To také učí cenné pravdy a lekce. Já dám tuto hru 5/5.

Vydali: Bridgestone Multimedia Group