Černý kotel je dobrodružná hra fantazie založené na Disneyově filmu stejného jména. Originální inspirace pro oba hru a film přišel z populárních sérií dětských knih, kronik Prydain od Lloyd Alexandera. V této verzi příběhu vy hrajete Tarana, mladý chlapec na hrdinském hledání aby zachránilo váš milovaný HenWen ( magický vepř) ze zlého rohatého krále. Vy také potřebujete aby našli černý kotel a zničit to, tak rohatý král může být zastavený z vítězný vaší mateřské země. Grafika a zvuk je podobný ranným královským sériím hledání uvolněného koncem 80- ovo (a jsou stejně primitivní), které není překvapující od obou King's Quest a černého kotle byl navržený Robertiným Williamsem Sierra. Al Lowe Leisure Suit Larryovy slávy také měla prsty v designu a programování hry; nicméně, černý kotel je nic takového, jako LSL hry. Pokud si přejete zkrátit otevření sekvencí, jednoduše udeřit volné místo.Ovládání inventář a rozhraní této hry je trochu více obtížný, i když - ův čti mě.txt' v archivu pokrývá tento předmět. Já projdu ošidnější kousky zde. Čti mě-soubor říká vám že udeření klávesy tabulátoru otevře inventář. To dělá otevřít moc simplistnívypadající seznam položek (záležet na tom, co vy nosíte), ale nemůžeš působit společně je. Udeření F3 otvírá další verzi tohoto primitivního rozhraní které instruuje, že vy udeřit vstup pro výběr. Vy užíváte klíče k šípu rolovat skrz položky, a udeření vstupu míní nyní jste nesoucí položku ve vaší ruce. Poprvé já vítězně jsem udeřil vstup (po mnoha neúspěšných pokusů o získat položku inventáře), obrazovky zmrazila, tak já jsem byl musel vítat dávného přítele: Ctrl/Alt/Delaware Mezitím, Taran ustavičně umíral žízně protože já jsem nemohl dostat žádnou vodu jemu z láhve on nosil. První hádanka je aby plnila láhev. První vy vyberete láhev z inventáře udeřením F3 a zdůrazní láhev. Pak Taran musí stát vedle kontejneru vody (nebo řeky nebo jezera) tak on může plnit láhev, kterou on dělá automaticky kdy vy hit F4 - která je zkratka pro použití objektu vy nosíte. Třebaže Taran pak měl vodu v jeho láhvi, ještě já jsem byl musel přesvědčit znak aby pil to. Já opětovně F4'd doufající znak by pil z láhve, ale Taran neměl nic z toho.Já F3'd zpět k inventáři a objevený že ' voda ' byla nyní uvedený jak separátní objekt. Nechám vás vyřešíte co musí být udělaný další. Otravná část hry je že každých pár obrazovek vy jste informován o tom, že Taran má hlad nebo žíznivý, tak jestli on není zavlažovaný a krmený, on rychle umírá. Stálý plnění vodních nádob, pití a krmení se stává opakované a rozptylující. Ale jakmile Taran je zpočátku obnovený a HenWen vepř je krmený, pak vy můžete nakonec se pustit do dobrodružství životnosti. Poprvé ve vašem krátkém životě, vy opustíte bezpečí farmy a chtěla zachránit HenWen (kdo byl unesený velkou ptačí- podobnou kreaturou) a zmařit zlé plány rohatého krále. To je legrační hra sada v nádherném lese a smrtelný bažina s dějem a hra která stane se více zařazení dále do hry vy postupuje. Hádanky nejsou frustrující nebo tvrdý, a jakmile vy rozumíte logice hry, a rozhraní, postup je rychlý. Akce vzatý během hry vždy nekorelují se spiknutím filmové verze. Ukončení může lišit se v závislosti na rozhodnutích vy uděláte po cestě, tak to je hra která může být přehraná mnohokrát. Navzdory simplistní grafice a zvuku, hra angažuje se a příběh úchvatný, tak celkem vzato, měl jsi mnoho hodin veselé zábavy hrající černého kotle. Já hodnotím tuto hru v 3. Pro více informací o hře z jednoho z jeho tvůrci, Al Lowe, jít zde.
Rok vydaní: 1986 Vydali: Sierra On-Line, Inc. Obrazek:
|