Ahoj hej !! Jeho GameBringer znovu, přinášení vás ještě další hry z extra tajného sklepě umístěného v utajeném umístění z které já píši. To je vše velmi tajný! Kdy já jsem všiml si, že Abandonia uváděl barbara 2, já jsem cítil nepatrné chvění znalé že já jsem mohl poskytovat prequel v tom. Nicméně, které chvění rychle změněný na tupou bolest hlavy jako já ve skutečnosti jsem zkusil hrát hru. Jako já jsem uvedl pastovité recenze, a nová formulace zde pro ty, kdo nemusí čtený jeden, já rychle ztrácím mou toleranci k hrajícím špatným starším hrám, z nichž mnohé já jsem rád hrál po dobu několika hodin kdy já jsem byl mladší. Nevadí mi datovaná grafika. Nevadí mi používání řízení klávesnic které jsou jiné na každé hře. Nevadí mi zvuk nízké kvality. Já dělám, nicméně mysl špatnou herní hru a chudý design. Barbar, podle mého mínění je jen taková hra. Vývojář zřejmě myslel to, ale herní hra je uboze implementovaný. Upřímně já budu dávat vinu tomu na věku hry, a předpokládat že když tuto hru byla nový to může být víc hratelné. Také mají na paměti že já nemám žádnou příručku pro takový stará hra a to je věcí pokusu a omyl učit se / dozvědět se spletité detaily. Teď na recenzi... Barbar je strana rolování akční hra kde vy ovládáte meč ovládající, Tarzanovy podobné osoby. Váš hrdina může hnout se kupředu a obráceně, běží, skok, houpat se jeho meč, užívat úklonu, lézt na žebříky a další. Zní dobře doposud, tak co je problém? Slovem: Kontrola. Já jsem zkoušel hraní s myší, ale s rychlým strojem to nebylo moc hratelné pro mě, muset rychle kliknout pro setrvávat hrdinu který běží rychlost nejvyšší směrem k smrti. Já nemám žádnou ovládací páku aby testovala s, tak já nemohu kritik který. Klávesnice by měl být bezpečná sázka jak každý člověk má jeden a dokonce v roce 1987, kterého oni pracovali dobře. Malujte toto. Tiskový F4 začít posun vpřed, pak stlačte F5 když chcete zastavit, pak stlačte F8 houpat váš meč, pak stlačte F6 skočit, následovaný F7 běžet, následoval znovu od F5 zastavit. Přidejte k tomu dělající to všechno s přesností časovým nastavením. Zkoušející vyhnout se pastem, které je umístěn jednoduše udělat hru zdála se déle, při odřezávání nahoru hloupých zlých kreaturách, je jen rozhněvaný nezvyklým klíčovým nastavením. Vy začnete úroveň od nuly pokaždé když vy ztratíte tři životy nutící vás vyhnout se přesné stejné pastem přesné stejné cestě vždycky. Není tam nic náhodný o hře, tak hodnota opakování budou moc nízký, kromě, jak uvedený, vy budete hrát každou úroveň stále znovu a přes. Pro dát vám nejlepší šanci v zálibě hře, nechejte mě pokrýt kompletní klíčové uspořádání, tak vy nebude musíte vyřešíte to. F1: Točte a čelte levý, jestliže ne již, jinak jdete levý. F2: Vystupte nahoru schody nebo vyšplhejte se na žebřík. F3: Jděte dolů schody nebo slézt žebřík. F4: Točte a čelte přímo, jestliže ne již, jinak jít právo. F5: Zastavte chůzi nebo běžící. Popínavé schody/žebříky se zdá být jednotlivý pohyb. F6: Skočte dovnitř vpřed směr, který vy čelíte. F7: Běh v směru, který vy čelíte. F8: Houpejte se meč na přicházejících kreaturách. F9: Rostlinný meč v zemi (tak vy můžete vzít to později? V mém krátkém volném času já ne - jsem neučil se / dozvědět se potřebu kvůli tomu.) F10: Uprchněte v děsu běžící opačný směr vy aktuálně čelíte. Mezerník: přepněte mezi závěrové tyčemi. Sekundární F1: meč pick - up sekundární F2: Zastavení? Sekundární F3: Rostlinný meč v zemi (sníží?) sekundární F4: Vybavte položkou v této pozici v inventáři. (například, F9 snížit meč, mezerník řízením spínáním, F1 vzít to, a nakonec F4 vybavit to znovu.) sekundární F5: Vybavte položkou v této pozici inventáře. (já předpokládám od té doby, co já jsem nikdy nenašel další položky.) V: Otočení mimo otravný "hudby". První věc já jsem udělal aby zadržel před jdoucí ořechů. P: Pozastaví se hru na začátku každé hry vy jste nabízená volba rychlostí z 1 k 4, s 1 být nejrychleji a 4 být nejpomalejší. Vybrání 4 hrálo hru v "normální" rychlost, přinejmenším pro mou konfiguraci, a bylo nejlepší volba pro mě používání DOSBOX. Jestli vy máte trpělivost opakovat úrovně stále znovu do té doby, než vy uděláte to dobře, pak toto hra pravděpodobně má nějaké legrační elementy v tom. Hrající to jen pro nostalgické vzpomínky nebo takový je pravděpodobně další důvod aby hrál to. Samozřejmě, že já jsem jen jedna osoba, tak vaše chuť divoce může se lišit od dolu. Jen pamatovat si kdy vy jste tak frustrovaní že vy chcete dostat "středověký na mě" že já jsem varoval vy.
Rok vydaní: 1989 Vydali: Psygnosis Limited Obrazek:
|