Fifa 97
Fifa 97 - náhled

FIFA 97 je videohra vyvinutá EA Canada a publikovaná pod Electronic Arts. Hra byla vydaná pro PC 24. června 1996 a poté následovali verze p

...

Ancient Domains of Mystery Recenze

Recenze | Screeny


Nový trend mezi počítačovými hrami nyní je obecně produkovat neuvěřitelnou grafiku. Zatímco toto dělá všechno líbivý, to často zanechává cizí prázdnou chuť v ústech, jak hra je obvykle obětovaná aby dosáhla tohoto. Jestli některý z vy si myslíte že tento příklad je extrémní, pak dovolte mi představit vás druhou stranu rovnováhy.

Starověký Domains záhady (nebo ADOM zkráceně) je Roguelike hra. Vy vezmete kompletní kontrolu nad čerstvě vytvořenou Hero nebo hrdinkou aby dokončila konečné hledání: porážející chaos sám. Mít slyšet o přitěžujících útrapách v Drakalor Chain, váš avatar se připraví samotný jak on nakonec končí jeho cestování a dělá jeho několik prvních kroků do problémového regionu...

To je kdy hra začíná. Mít jen nejzákladnější vybavení, (class - a závod-závislý), vy budete potřebovat aby prozkoumali předtím neobjevené tunely a kobky, bojovat se šerednými monstry, odkrýt dlouhá-zapomenutá tajemství a najít všechny druhy pokladů aby pomohly vám na cestě. Zvuk snadný? Rozmyslete se.

Doposud, až k popisu jde, já jsem mohl mluvit o vašem průměrném roleplaying a/nebo prodejná člověku-a-lomítko hra jako Diablo, Bard- ovo příběhnebo Ultima série... Nicméně, tam je jeden extrémně významný rozdíl mezi těmi staré drahokamy a tento - grafika. Rozdíl je, ve skutečnosti, tak důležitý že nemůžeš minout to; ADOM honosí se žádnou grafikou vůbec! Ale nebát se, vznešení (nebo zlí) dobrodruzi! I když já mohu již slyšet reptání několik lidí čtení tohoto, dovolte mi pomoct vám objevit krásu Roguelike hry.

Nejprve, vy budete potřebovat aby vytvořili znak aby potuloval se oblast ve vašem klidu. ADOM dává vám volbu deseti jiných ras, každý s jedinečnými statistickými výkazy a schopnostmi. Spolu s rasami, dvacet jiné třídy jsou k dispozici pro zvolit. Jako kdyby 200 jiné možné kombinace nebyly dost již, další roleplay elementy jako váš astrologický podpis (který poskytuje vám jiné prémie pro každý měsíc) a klasický RP otázky (které formují vaše avatarské osobnost - andthus jeho statistické výkazy) všechno dodají aby zajistily vy nikdy nezačnou hru s přesně tím samým znakem dvakrát.

Po znakovém vytvoření, můžete prozkoumat zemi jak vy přejete si. Žádný lineární příběh bude držet vás uzemněný někde jestli vy jen nechcete dokončit postranní hledání. Vy jdete jak vy přivoláte mapu a vy rozhodnete se cokoliv vy přejete si. Nicméně, nemyslet že dělat cokoli a přežívající je snadný úkol. Monstra oplývají Drakalor Chain, náhodně vygenerovaný kobky generují tvrdší monstra aby bojovala jak vy jdete hlouběji a hlouběji a, a co je nejdůležitější, musíte také starat se o vaší výživě po cestě nebo bídně umírat na smrt hladem.

Několik Deities lišících se zarovnání sledují vy jak vy bojujete s vaším průchodem překážkami a při pomáhat Bohu může poskytuje vám velkou moc, stávající se nepřítelem další je říká si o nepříjemnosti.

ADOM opravdu má ohromný náhodný systém generátoru. Vy zřídka vběhnete do neuvěřitelně silných položek jak vy začnete vaši cestu od je to velmi úroveň-závislý. A vyšší rovný znak obvykle bude dařit se najít ohromné položky snadno, ale stejná věc může být říká o obrovské' potíži! Podél se všemi tímto, kobky jsou vždy tamtéž na mapě světa od každé jednotlivé úrovně náhodně je postavený kdy vy poprvé vstoupíte do žaláře. Toto znamená, že tam není žádné "hlavní semeno" které buduje oblast kdy vy začne hru. V praxi, pokaždé když vy vstoupíte do žaláře zkušenost je opravdu jedinečný. Hra je také vynikající jak několik voleb jsou dostupné. Já zřídka jsem vběhl do hry která dovolila mi aby setřela moje (F)eso aby získalo prohrané charisma body jestli můj znak zamazal senebo dokonce čistá jeho (E)ars byl schopen slyšet pohyby neviditelného nepřítele lépe!

"grafický" rozhraní poskytnutý v hře je brilantní v jeho jednoduchosti. Je to velmi praktický a snadný aby navigoval, a já jsem nikdy neměl nějaké problémy s představit si ti, kdo jsou chodící dopisy lezení pomalu, ale jistě mému avatarovi, plánování jeho brzkého zániku.

Jediná skutečná stinná stránka budou pro nováčky začínání jejich několik prvních znaků. Umírání v hře je extrémně snadný nejste - li pečlivý dost, a hodně brzké učení a objevy jsou udělané skrz znakovu smrt... který je finální. Třebaže volba aby chránila váš znak dělá existovat, ADOM honosí se stejnými zvláštností běžnými nejvíce Roguelike hrami: zrušení váš znakův savegame kdy on umírá. To je to; vy daříte se dostat se pod osudový 1HP číslo a vy jste historie. Všechno který bude zanechaný od tebe je vstup v legendární dvoraně slávy... Jestli váš běh byl hoden dost!

Kvůli tomu a skutečnost, že hra může stát se frustrující zkušeností v průběhu času pro nezkušené hráče já dávám tento hru příděl 3. Nicméně, nenechávejte hodnocení klamat vás. Toto hra je jako nějaké staré víno; začíná to být lepší čas.

ADOM je jedním z nejlepších her co jsem kdy hrál. Dařit se překonat nedostatek vizuálních obrazů použitím neuvěřitelné hry je výkon sám o sobě. Kdybys neměla nikdy příležitost k tomu, zkusit nějaké /každé /žádné Roguelike hry, pak rozhodně začínají s tímto. Nebudete zklamaný.


Rok vydaní: 1994

Vydali: Thomas Biskup

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo